Wil je BonnieB niet zo verraden?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval ouder dan BonnieB.
quote:
Moet je het er nou echt zo inwrijven dat ik ze eerst moet drogeren en/of dronken voeren voordat ze mee willen werken?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat maar...................?
AIVD is gebeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je het er nou echt zo inwrijven dat ik ze eerst moet drogeren en/of dronken voeren voordat ze mee willen werken?
Kom niet haten niggaquote:
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHAquote:
Ik moest lachenquote:
Zoiets heb ik ook van mezelf met Taylor Swift.quote:
Ik heb blond haar en blauwe ogen dus.. Nou.. Ja..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHA
Ja, ik heb m ook op m'n kamer hangenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook van mezelf met Taylor Swift.
Ging jij het land maar uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHA
van twilightquote:
Waarom dat nu weer?quote:
RACIST!!!quote:
Ik had het tegen Mozy.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en blauwe ogen dus.. Nou.. Ja..
Ja dat snap ik, maar vroeg me af waar je het vandaan had en wie dat wijf is.quote:
realiteitquote:
4chan en geen idee wie die zeekoe isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vroeg me af waar je het vandaan had en wie dat wijf is.
Ik ook, alleen ik deed jou quotenquote:
Ik leef in een sprookjeswereldquote:
Ik ga hem ook aan A. geven voor kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik heb m ook op m'n kamer hangen
Ik geef een kopie aan BonnieBquote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga hem ook aan A. geven voor kerst
quote:
quote:
What........... The.................quote:
Zullen we een andere SC gaan raiden dan?quote:
PUB?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we een andere SC gaan raiden dan?
Ik zal jou eens op MSN doen.quote:
Ik voel seksuele spanningquote:
Jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sorry... ik had eerst toestemming moeten vragen zeker?
ok. ik zonder mij nu even af van jullie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok. ik zonder mij nu even af van jullie...Oh gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkze
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |