en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
MaJo moet nog aan de OP toegevoegd worden voor de 29e januari...
Je cliëntele zit dan in Amsterdam, dus waarom jij dan zelf niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.
Dat voelt zeker heel goed om te zeggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je cliëntele zit dan in Amsterdam, dus waarom jij dan zelf niet?
Er komen ook nog wel wat niet fokkers in "mijn" caféquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat voelt zeker heel goed om te zeggen?
Uiteraardquote:Op woensdag 8 december 2010 16:43 schreef MaJo het volgende:
Voortgangsbespreking ging goedde rest van de groep had net zo weinig gedaan als ik
moet er nu wel hard aan gaan trekken, volgende week moet ik ook een paper inleveren waarvoor ik nog helemaal niets heb gedaan
Nem, mag ik al weten waar we heengaan?
Oeh moet je eens checken, zo mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn beroerdere cadeaus dan dat, lijkt me.
al moet ik wel wel bekennen dat A&J Stone me niets zegt
We gaan Frankrijk, de Vendee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En waar gaat de reis/vakantie naartoe?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgende week woensdagquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
MaJo, mooi!! Angus and Julia StoneWanneer ga je??
[..]
We gaan Frankrijk, de Vendee.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgende week woensdag
Ik moet vanavond echt studeren maar er staat ook nog een vaat van een week en er moet nodig weer gestofzuigt wordenbovendien kook ik vanavond dus ben bang dat het weer niet veel gaat worden qua studie
Zeker niet beroerdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn beroerdere cadeaus dan dat, lijkt me.
Ik vind het ook wel leuk dat niemand anders het verklapt heeft, al dan niet per ongeluk. En iedereen wist hetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Angus and Julia Stone!! Verjaardagscadeau van nemhij heeft het 5 maanden verborgen weten te houden en ik heb me ingehouden om het op te zoeken
Jee
thanks nem!
Dan ga je toch kijken?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
Em staat HT straks naast Weird Al 'My Way' te brullen?
Curious...
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
En staat HT straks naast Weird Al op het podium 'My Way' te brullen?
Curious...
Heel verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb bewust geen kaart gehaald en voordat ik nu in Paradiso ben...
Maar wat vindt je ervan?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ken Angus en Juul Stone zo op het eerste moment ook niet...
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Ik ben benieuwd what PR ervan vindt
Pciesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...
Die heb ik nog nooit live gezien.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit live gezien.
Ben benieuwd of ik hem anderhalf uur kan hebben, zonder de mogelijkheid tot wegzappen...
Zeker 20% van de CPU capaciteit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
De sneeuw op Fok is in ieder geval weg, dat scheelt alweer.
die is wel leukquote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik The A-team film maar eens ga kijken.
Ik hoop het! Hij start nu.quote:
Oh.quote:
Hij is ook al een film aan het kijken, dus dit gaat gewoon ff te ver voor dit momentquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel een beetje blijven opletten hè?
Heel verstandig.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hannibal schiet gewoon BA in zijn schouder!
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is ook al een film aan het kijken, dus dit gaat gewoon ff te ver voor dit moment
Sssttttt! Anders kan ik de film niet volgen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.
Want mannen letten niet op? Maargoed dat vrouwen dat denken. Wij letten heel goed op..maar alleen bij dingen die interessant zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.
Zei Diaan net iets? ik lette even niet opquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want mannen letten niet op? Maargoed dat vrouwen dat denken. Wij letten heel goed op..maar alleen bij dingen die interessant zijn
Tetten!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zei Diaan net iets? ik lette even niet op
He wat!?quote:
Mijn aandacht heb jequote:
Dat je je niet moet laten afleiden!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je je niet moet laten afleiden!
[ afbeelding ]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttttt! Anders kan ik de film niet volgen!
Pfff, vrouwen! Altijd maar ouwehoeren als er een film bezig is.
Het is wetenschappelijk bewezen dat multitasking sowieso niet bestaat. Ook niet bij vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.
@nem, ik bedoelde eigenlijk dat mannen niet meerdere dingen tegelijk kunnen doen en dat is wetenschappelijk bewezen.
Terechte klacht!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.
Nou, ik heb andere geluiden gehoord. Vrouwen hebben meer verbindingen in de hersenen, mannen hebben meer hokjes...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat multitasking sowieso niet bestaat. Ook niet bij vrouwen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
en dat "daar ben ik vrouw voor" is natuurlijk een slap excuus
Dat gebeurt gewoon... onbewust.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terechte klacht!
Waarom doe je dat dan ook?
Maar dat zegt dus niet zoveel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik heb andere geluiden gehoord. Vrouwen hebben meer verbindingen in de hersenen, mannen hebben meer hokjes...
Als een vrouw iets stoms doet is dat inderdaad het standaard antwoord.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
en dat "daar ben ik vrouw voor" is natuurlijk een slap excuus
Maar oh wee als je het als man roept.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als een vrouw iets stoms doet is dat inderdaad het standaard antwoord.
Tja, ik heb het me maar laten vertellen door iemand die het had "bestudeerd". Ik heb er niet voor geleerd...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus niet zoveel.
Doe daar dan wat aan ipv met zo'n slap excuus te komen.quote:
Ik heb er ook niet voor gestudeerd maar hier en daar een artikel lezen(zoals op www.slashdot.org ) schiet al een eind opquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het me maar laten vertellen door iemand die het had "bestudeerd". Ik heb er niet voor geleerd...
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog gewoon sneeuw op Fok!
Dolf Jansen is idd wel leuk, maar ik vind Lebbis beter... heb ze allebei een keer solo live gezien. Wij gaan volgend jaar weer naar Lebbis.
Ik ben ermee bezig. Het is tegenwoordig al een stuk minder/beter als voorheen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe daar dan wat aan ipv met zo'n slap excuus te komen.
Wel grappig dat je over hertenbiefstuk begint....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.
Zeg ik 'Jansen', zeg jij ' Lebbis'.
Wat ben ik blij dat wij niet getrouwd zijn...
Dat zijn geen sites waar ik dagelijks kom, ik lees sowieso niet graag in het Engels.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor gestudeerd maar hier en daar een artikel lezen(zoals op www.slashdot.org ) schiet al een eind op
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.
Zeg ik 'Jansen', zeg jij ' Lebbis'.
Wat ben ik blij dat wij niet getrouwd zijn...
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig. Het is tegenwoordig al een stuk minder/beter als voorheen.
Gisteren gegeten (heer-lijk...).quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel grappig dat je over hertenbiefstuk begint....
Heiligschennisquote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren gegeten (heer-lijk...).
Jij staat ze nu tot suddervlees te vernaggelen of zo?
Gelukkig hebben maar weinig mannen daar last vanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Cranberrys zijn ook goed tegen blaasproblemen... daarom drink ik af en toe cranberrythee.
Dat is waarquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig hebben maar weinig mannen daar last van
G. wist van nietsquote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat niemand anders het verklapt heeft, al dan niet per ongeluk. En iedereen wist het
Zin an
Vrij zeker jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. wist van nietsMaar weet je zeker dat je het hem verteld hebt?
Het heeft misschien te maken met drank van een van beide partijenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrij zeker ja
Maar misschien beeld ik me dingen in
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
Het heeft misschien te maken met drank van een van beide partijen
Was je lam dan?quote:
Hertenbiefstuk is vooral lekker als je 't niet te vaak eet...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ook een lekkere paddosaus is goed te doen
Dit intrigeert me wel, ik heb geen idee hoe het goed moet komen. Diaan aan de hertenbiefstuk is een mission impossible, ik aan de frikandellen is ook kansloos.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Als we getrouwd zouden zijn, zou het wel goed zijn gekomen!!
Lam? Dat niet. Aardig onderweg: dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je lam dan?M. in ieder geval wel
![]()
Loterij gewonnen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef MaJo het volgende:
In de laatste maand twee keer hertenbiefstuk gegeten met rode wijnsausDe eerste was verukkelijk, de tweede was iets minder maar nog steeds goed te doen
Eensquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk is vooral lekker als je 't niet te vaak eet...
We waren allemaal wel richting lam denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lam? Dat niet. Aardig onderweg: dat wel
En ik weet niet wat de staat van G was
En dat M lam was, was pijnlijk duidelijk
Maar ik zou zweren dat ik het hem ook eerder al verteld had. Maar dat zal wel niet dan
Haha nee hoor, maar wel lekker vaak uit eten geweest, 4x zelfsquote:
Maar gezellig was het welquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
We waren allemaal wel richting lam denk ikEn M. was legendarisch
En nee, hij weet echt van niets
Een beetje laat voor felicitaties zekerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar wel lekker vaak uit eten geweest, 4x zelfsMaar 2x daarvan was met familie (schoonmams was laatst in Nederland en mijn moeder was jarig). En de andere 2x spontaan uit eten geweest, een keer in Den Bosch voor een feestje en laatst in Utrecht met koopavond toen we honger hadden en geen zin meer om te koken
Absoluut! Hoop dat het met oud en nieuw ook weer zo gezellig wordtquote:
Ze was 11 november jarig dus jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat voor felicitaties zeker
Ik hoop het ook voor jullie, maar ik ben er niet dus ik geef het weinig kansquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut! Hoop dat het met oud en nieuw ook weer zo gezellig wordt
Ik heb alleen de vaat gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, wat is er terecht gekomen van je avondschema?
* Nembrionicduikt weg
Het zal niet hetzelfde zijn zonder jouquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie, maar ik ben er niet dus ik geef het weinig kans
Ja niet dus. Anders had ik wel even een kaartje gestuurdquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was 11 november jarig dus jaHad verwacht dat je het wel had onthouden
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja niet dus. Anders had ik wel even een kaartje gestuurd
Ik word oud
Ik moest daar van de week nog aan denken, dat U-verhaalquote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaDacht dat je mevrouw U wel zou feliciteren
Ik denk dat ze de humor er best wel van inzietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest daar van de week nog aan denken, dat U-verhaal
Maar het staat nu in mijn telefoonagenda.
Alhoewel het misschien wel grappig is om alsnog een kaartje te sturen
Morgen maar even shoppen. Ik meen ook een datum in december te hebben onthouden van iets maar dat zal wel niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat ze de humor er best wel van inziet
Nee, toevallig niet. Ik wacht nog op nieuws van M maar dat gaat gewoon even via de mail enzo. Dat vorige Wijk-bezoek sloeg werkelijk nergens op. Dat had gewoon dicht bij huis gekundquote:Moet je binnenkort nog in Wijk/Culemborg zijn toevallig? Anders kan je blijven crashen volgende week, ik moet de volgende dag werkenEn je kunt sowieso blijven crashen als dat handig is
Het enige wat ik me kan voorstellen is mijn oma's verjaardag, waarvoor ik vorig jaar ging zingen? Anders zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen maar even shoppen. Ik meen ook een datum in december te hebben onthouden van iets maar dat zal wel niet?
quote:Nee, toevallig niet. Ik wacht nog op nieuws van M maar dat gaat gewoon even via de mail enzo. Dat vorige Wijk-bezoek sloeg werkelijk nergens op. Dat had gewoon dicht bij huis gekund
Dat zei ze al jaquote:
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef MaJo het volgende:
Het enige wat ik me kan voorstellen is mijn oma's verjaardag, waarvoor ik vorig jaar ging zingen? Anders zou ik het niet weten
Ja gezelliger, maar dan had je vast geen werk verrichtquote:Dat zei ze al jaHet was gezelliger geweest als jullie in Culemborg gemeet hadden
Maar goed, ik ga tukken, morgen ook weer werken
Toedeloequote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Trusten allemaal, ik duik er ook in...
De gekozen oplossing vond ik best leukquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...
mannen zijn niet zo goed in verjaardagen onthoudenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was 11 november jarig dus jaHad verwacht dat je het wel had onthouden
Wij hebben ons prima geamuseerd. Het was inderdaad een beetje cabaretesk, maar dat vind ik wel bij Weird Al passen. Het gaat toch vooral om de teksten en performance, de muziek is dragend. Het publiek was wat je ervan kan verwachten: 'white & nerdy'. Tussen de 20 en 35 met hier en daar wat vijftigers. Ik heb geen last gehad van dronken of brallend publiek, wel van een gozer die op mijn plekje bleef staan toen ik opzij stapte om hem langs te laten. Kreeg ie later een enorme por in zijn rug van degene voor wie hij was gaan staanquote:Op donderdag 9 december 2010 07:20 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
De recensie van HT over Weird Al is een beetje zoals ik had verwacht. Te verkeerd en dronken publiek en een cabaret-achtig optreden. Jammer dat het zo uitgepakt heeft...
Ja, heb toevallig gister even gekeken of er nog kaarten waren, maar niet dus. Paradiso van dan ook goed gevuld.quote:
Deed hij nog Living in the Fridge?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, heb toevallig gister even gekeken of er nog kaarten waren, maar niet dus. Paradiso van dan ook goed gevuld.
Nope, of ik het even gemist. Hij heeft veel gouden ouden in de vorm van medley's gedaan. Wel uitgebreid I'm Fat, Eat It, Amish Paradise, White & Nerdy en afgesloten met The Saga Begins en Yoda. En nog veel meer, uiteraardquote:Op donderdag 9 december 2010 09:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deed hij nog Living in the Fridge?
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit intrigeert me wel, ik heb geen idee hoe het goed moet komen. Diaan aan de hertenbiefstuk is een mission impossible, ik aan de frikandellen is ook kansloos.
Een vegetarisch verbond, zou dat dan werken?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
ow nu weet ik pas wie die weird al is en wat hij doet.![]()
Ik vind het wel tof maar zou niet zo snel naar een concert gaan denk ik, dan komt het toch niet helemaal over. Maar Smells like Nirvana vind ik echt geweldig, moet er altijd zo hard om lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het niets, daarom ook niet onthouden, denk ik.
Die humor is niet aan mij besteed, vrees ik...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof maar zou niet zo snel naar een concert gaan denk ik, dan komt het toch niet helemaal over. Maar Smells like Nirvana vind ik echt geweldig, moet er altijd zo hard om lachenIn plaats van een gitaar hoor je dan 'meeeh', ik lig altijd weer in een deuk
Je moet er wel van houden jaquote:Op donderdag 9 december 2010 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die humor is niet aan mij besteed, vrees ik...
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk op deze doordeweekse dag...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet weer naast mijn vriendje te kruipen![]()
Ik ga maar eens douchen en dan ontbijten
Ik ben niet zo goed met opstaanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk op deze doordeweekse dag...
Wat vast niet geholpen heeft was dat ik in de hoek stond waar ook de bar was. Ik was er niet heel ruim voor het optreden begon en daar kon ik tenminste rustig staan zonder de hele tijd omver geduwd te worden. Prima plek in het begin, minder toen de zware bierdrinkers zich daar verzamelden.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:20 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
De recensie van HT over Weird Al is een beetje zoals ik had verwacht. Te verkeerd en dronken publiek en een cabaret-achtig optreden. Jammer dat het zo uitgepakt heeft...
He, dan stonden we vlak naast elkaarquote:Op donderdag 9 december 2010 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat vast niet geholpen heeft was dat ik in de hoek stond waar ook de bar was. Ik was er niet heel ruim voor het optreden begon en daar kon ik tenminste rustig staan zonder de hele tijd omver geduwd te worden. Prima plek in het begin, minder toen de zware bierdrinkers zich daar verzamelden.
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He, dan stonden we vlak naast elkaarWij stonden op de traptrede naast de pilaar.
Misschien was hij het zelf welquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?
Nee, wel aan die kerel die op mijn plek ging staan. Er stond een wat oudere man achter en later naast ons.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?
Perfect! Wist niet dat daar een garage zatquote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem ik heb uiteindelijk hier geparkeerd. Daar kwam net een plekje vrij toen ik bij de poort kwam
Maar ik meestal welquote:Op donderdag 9 december 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mannen zijn niet zo goed in verjaardagen onthouden
Maar hoe was de algehele concertervaring? Je was zelden of nooit geweest toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben ons prima geamuseerd. Het was inderdaad een beetje cabaretesk, maar dat vind ik wel bij Weird Al passen. Het gaat toch vooral om de teksten en performance, de muziek is dragend. Het publiek was wat je ervan kan verwachten: 'white & nerdy'. Tussen de 20 en 35 met hier en daar wat vijftigers. Ik heb geen last gehad van dronken of brallend publiek, wel van een gozer die op mijn plekje bleef staan toen ik opzij stapte om hem langs te laten. Kreeg ie later een enorme por in zijn rug van degene voor wie hij was gaan staan
Tja... misschien is het leuk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Volgende slaapgast(en) bekend: Blof .
Prima. Ik ben nooit zo gek op dit soort drukke bijeenkomsten en daar had ik nu ook wel een beetje last van. Dat geduw en getrek werk me op de zenuwen. Live muziek is natuurlijk altijd veel beter dan zo uit de stereotoren of computer en de show is gewoon vermakelijk. Het was zeker de moeite waard en ik ga vast nog wel eens een keertje, maar een voorstelling met vaste zitplaatsen is denk ik toch meer mijn ding.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Perfect! Wist niet dat daar een garage zat
[..]
Maar ik meestal wel
[..]
Maar hoe was de algehele concertervaring? Je was zelden of nooit geweest toch?
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Perfect! Wist niet dat daar een garage zat
Het sleutelwoord is "locatie".quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Prima. Ik ben nooit zo gek op dit soort drukke bijeenkomsten en daar had ik nu ook wel een beetje last van. Dat geduw en getrek werk me op de zenuwen. Live muziek is natuurlijk altijd veel beter dan zo uit de stereotoren of computer en de show is gewoon vermakelijk. Het was zeker de moeite waard en ik ga vast nog wel eens een keertje, maar een voorstelling met vaste zitplaatsen is denk ik toch meer mijn ding.
Die garage die ik opperde is het vrij rustig maar dat is dan weer 5-10 minuten lopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Vanaf daar is het de gracht en het Max Euweplein over en je bent er al, heel dichtbij
. Er stond wel een stevige rij toen ik weg wilde gaan, maar dat zal bij andere garages in de buurt niet anders zijn geweest.
quote:
* Nembrionic vindt dit leukquote:
Deze had ook als voordeel dat mijn vader die wist te vindenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die garage die ik opperde is het vrij rustig maar dat is dan weer 5-10 minuten lopen.
En dat is ook niet altijd even relax
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ht, ik zie (nu) dat je de auto bij Byzantium heb geparkeerd, dat is een fijne parkeerplaatsDaar zetten wij de auto ook neer als we naar Amsterdam gaan.
Ja, het is wel duur om daar te parkeren... Maar wij zitten vaak met de tijd en dan is dichterbij en dus duurder handiger.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20
Had gekund, ik was nu 16 euro aan parkeergeld kwijt. Maar dan had ik ook veel verder weg gestaan en nog met de tram heen en weer gemoeten. Dichtbij staan was nu wel fijn, ook omdat ik nog een rit van anderhalf á twee uur voor de boeg had.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20
G. is er wat minder blij mee, hij is zelfs een beetje boos op mequote:
Het is wel de ideale parkeergarage als je bij het Leidseplein moet zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef MaJo het volgende:
Ik parkeer ook altijd bij Byzantium als ik naar Paradiso of de Melkweg ga
Een beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. is er wat minder blij mee, hij is zelfs een beetje boos op me
Komt door die enge kat.quote:
Hij lijkt wel wat op die vroegere kat van Soempiequote:
Nee, een Gier.quote:
Had hij zijn stethoscoop bij zich?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van een voor niets ritje. Sta ik eerst ruim 5 minuten te wachten bij school, komt meneer eraan dat hij bij een vriendinnetje wil spelen. Kon dus zonder kind weer naar huis rijden...
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had hij zijn stethoscoop bij zich?
Dat dacht mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat ze of buiten gaan spelen of gaan WII-en.
Jij speelde dan altijd doktertje??quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder ook altijd.![]()
Maar dan geen Wi natuurlijk, maar de eerste Atari.
Vaak wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij speelde dan altijd doktertje??
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.quote:
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.
Wat ik me wel herinner is dat het vaak de vriendinnetjes waren die aanstuurde op dat soort spelletjes.
Nou nee, hoewel ik in de tram terug om 23:30 redelijk aan het indutten wasquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
inmiddels weer onder de levenden!
Gisteravond was heel tof, heel gezellige avond met m'n broers beleefd, WAY was een top-optreden en het was gezellig om PR en DHR te zienZometeen afscheidsborrel van een collega, daarna uit eten met de club, dus vanavond wederom niet tussen 21:00 en 22:00 naar bed
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....
Vertel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mannen in dit topic de film Malèna aanraden?
Wij stonden middenin beneden, iets naar rechts toe (gezien vanuit de ingang). Niet al te ver van de bar, zodat we af en toe wat konden halenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Red net gemeet, maar op het eerste balkon aan de linkerkant zag ik wel iemand die ik er wat op vond lijken. Dus Red, zat je daar of was je ergens anders?
Ik denk dat ik vrijdagavond instortquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.
Dat zal ook wel inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.
Als die op youtube te vinden is zal komende nacht eens kijken.quote:
Ik stort meestal op vrijdagavond in... of beter gezegd, liever heb ik vrijdags niets en zit ik liever lekker thuis op bank.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdagavond instort
Je denkt toch niet dat ie gaat vertellen dat ie doktertje aan het spelen was!?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel inderdaadIk zal straks eens vragen wat hij gedaan heeft vanmiddag.
Een film van 1:45u?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die op youtube te vinden is zal komende nacht eens kijken.
In 14 delen misschien?quote:
Hij is heel eerlijk hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ie gaat vertellen dat ie doktertje aan het spelen was!?
Dat was ik ook. Maar niet over dat onderwerp. Dat was "geheim" voor mijn (en haar) ouders.quote:
Ik ga gewoon eens vragen of hij alleen doktertje heeft gespeeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar niet over dat onderwerp. Dat was "geheim" voor mijn (en haar) ouders.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eens vragen of hij alleen doktertje heeft gespeeld.hahaha.
Arm kind. Is vrolijk bezig de verschillen tussen jongens en meisjes te ontdekken, gaat zijn moeder er vragen over stellen!quote:
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arm kind. Is vrolijk bezig de verschillen tussen jongens en meisjes te ontdekken, gaat zijn moeder er vragen over stellen!
Nee dat mag je niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?
Maar ga je dan ook als hij een driftbui in de supermarkt heeft hetzelfde doen, net zoals in de reclame?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?
quote:
"Doe je het wel veilig?"quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!![]()
Ik had daar zo'n hekel aan. Had ik net stiekem liggen zoenen met een vriendinnetje, begon mijn moeder opvoedkundige vragen te stellen.
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!![]()
Ik had daar zo'n hekel aan. Had ik net stiekem liggen zoenen met een vriendinnetje, begon mijn moeder opvoedkundige vragen te stellen.
Ik ken die reclame niet. Ow en Twan krijgt geen driftbuien (meer) in de supermarkt..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook als hij een driftbui in de supermarkt heeft hetzelfde doen, net zoals in de reclame?
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.
Hier:quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet. Ow en Twan krijgt geen driftbuien (meer) in de supermarkt..
"Doktertje spelen? Mam, ik heb d'r helemaal stukgetrokken."quote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.
Ik snap wel wat je bedoelt!!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.
Ik vind 't ook een erg gevaarlijke vraagquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.
Ow die is wel leuk... moet ik onthouden en doen als Lennon een driftbui gaat krijgen, heeft hij gelukkig nu nog niet. En als hij boos is, gaat ie gewoon mee onder de arm.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier:
http://tv.reclame.nl/i/view/314
Die heeft hij niet meer!!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 't ook een erg gevaarlijke vraag
Daarbij, als 'ie "ja" zegt, dan weet je eigenlijk niets. Want misschien heeft 'ie gewoon doktertje gespeeld met z'n Playskool dokterskoffertje.
Je moet die vraag gewoon nog een keer stellen als 'ie 14-16 is. Dan kun je er veel meer lol aan belevenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft hij niet meer!!maar zn vriendinnetje misschien wel.
Dan hebben we het onderwerp Sexuele Voorlichting ook al gehad... hoop en denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die vraag gewoon nog een keer stellen als 'ie 14-16 is. Dan kun je er veel meer lol aan beleven
True, maar als ze wat ouder worden, zoals Twan nu, wordt het wel een ander verhaal... dan is het maar sporadisch een kusje geven.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, kids geven al op heel jonge leeftijd kusjes![]()
Jair is gek op blondjes - zo vond hij PuntenSlijpsel altijd heel "interessant"
Dat maakt niets uitquote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hebben we het onderwerp Sexuele Voorlichting ook al gehad... hoop en denk ik.
Dan is ie dus al verder dan hij zegt,quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt!!Hij heeft wel een keer gezegd dat hij een kusje had gegeven.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdagavond instort
Heet die gozer Willy?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Voor C4, een screencap.
[ afbeelding ]
Zo lang het over koffie gaat op Sloterdijk en niet over Willy, be my guest...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik nog ingaan op jouw uitnodiging?
Ik moet nog even een datum prikken.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het over koffie gaat op Sloterdijk en niet over Willy, be my guest...
Laat maar weten...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een datum prikken.
Lijkt me een strak plan, en zaterdag een graad of 7, dan kan ik weer pvc lijmen en kan daarna de vloer weer dicht, eindelijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Regen is ook goed... als morgen dan al het sneeuw weg is
Deal!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan, en zaterdag een graad of 7, dan kan ik weer pvc lijmen en kan daarna de vloer weer dicht, eindelijk...
Italiaanse film uit 2000? Net op mijn lijstje gezetquote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mannen in dit topic de film Malèna aanraden?
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Italiaanse film uit 2000? Net op mijn lijstje gezet
Meestal rustiger dan de overige diensten. Maar we maken het wel gezellig.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
Some weekend.....![]()
Da's wel minder, of zijn weekenddiensten wel gezellig?
Ja ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook weekend nu ik niet meer bij Lush werk, heerlijkzaterdag ga ik met vriendinnen naar een kerstmarkt in duitsland en de rest van het weekend wordt het studeren.
Vandaag ook goed bezig geweest. Morgen naar de uva om daar te studeren, dan moet ik wel
Maar nu slapen, ik ben kapot
Biertje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |