Ik vind 't ook een erg gevaarlijke vraagquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.
Ow die is wel leuk... moet ik onthouden en doen als Lennon een driftbui gaat krijgen, heeft hij gelukkig nu nog niet. En als hij boos is, gaat ie gewoon mee onder de arm.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier:
http://tv.reclame.nl/i/view/314
Die heeft hij niet meer!!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 't ook een erg gevaarlijke vraag
Daarbij, als 'ie "ja" zegt, dan weet je eigenlijk niets. Want misschien heeft 'ie gewoon doktertje gespeeld met z'n Playskool dokterskoffertje.
Je moet die vraag gewoon nog een keer stellen als 'ie 14-16 is. Dan kun je er veel meer lol aan belevenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft hij niet meer!!maar zn vriendinnetje misschien wel.
Dan hebben we het onderwerp Sexuele Voorlichting ook al gehad... hoop en denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die vraag gewoon nog een keer stellen als 'ie 14-16 is. Dan kun je er veel meer lol aan beleven
True, maar als ze wat ouder worden, zoals Twan nu, wordt het wel een ander verhaal... dan is het maar sporadisch een kusje geven.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, kids geven al op heel jonge leeftijd kusjes![]()
Jair is gek op blondjes - zo vond hij PuntenSlijpsel altijd heel "interessant"
Dat maakt niets uitquote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hebben we het onderwerp Sexuele Voorlichting ook al gehad... hoop en denk ik.
Dan is ie dus al verder dan hij zegt,quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt!!Hij heeft wel een keer gezegd dat hij een kusje had gegeven.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdagavond instort
Heet die gozer Willy?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Voor C4, een screencap.
[ afbeelding ]
Zo lang het over koffie gaat op Sloterdijk en niet over Willy, be my guest...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik nog ingaan op jouw uitnodiging?
Ik moet nog even een datum prikken.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het over koffie gaat op Sloterdijk en niet over Willy, be my guest...
Laat maar weten...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even een datum prikken.
Lijkt me een strak plan, en zaterdag een graad of 7, dan kan ik weer pvc lijmen en kan daarna de vloer weer dicht, eindelijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Regen is ook goed... als morgen dan al het sneeuw weg is
Deal!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan, en zaterdag een graad of 7, dan kan ik weer pvc lijmen en kan daarna de vloer weer dicht, eindelijk...
Italiaanse film uit 2000? Net op mijn lijstje gezetquote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mannen in dit topic de film Malèna aanraden?
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Italiaanse film uit 2000? Net op mijn lijstje gezet
Meestal rustiger dan de overige diensten. Maar we maken het wel gezellig.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
Some weekend.....![]()
Da's wel minder, of zijn weekenddiensten wel gezellig?
Ja ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook weekend nu ik niet meer bij Lush werk, heerlijkzaterdag ga ik met vriendinnen naar een kerstmarkt in duitsland en de rest van het weekend wordt het studeren.
Vandaag ook goed bezig geweest. Morgen naar de uva om daar te studeren, dan moet ik wel
Maar nu slapen, ik ben kapot
Biertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |