Nee, een Gier.quote:
Had hij zijn stethoscoop bij zich?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van een voor niets ritje. Sta ik eerst ruim 5 minuten te wachten bij school, komt meneer eraan dat hij bij een vriendinnetje wil spelen. Kon dus zonder kind weer naar huis rijden...
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had hij zijn stethoscoop bij zich?
Dat dacht mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat ze of buiten gaan spelen of gaan WII-en.
Jij speelde dan altijd doktertje??quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder ook altijd.![]()
Maar dan geen Wi natuurlijk, maar de eerste Atari.
Vaak wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij speelde dan altijd doktertje??
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.quote:
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.
Wat ik me wel herinner is dat het vaak de vriendinnetjes waren die aanstuurde op dat soort spelletjes.
Nou nee, hoewel ik in de tram terug om 23:30 redelijk aan het indutten wasquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
inmiddels weer onder de levenden!
Gisteravond was heel tof, heel gezellige avond met m'n broers beleefd, WAY was een top-optreden en het was gezellig om PR en DHR te zienZometeen afscheidsborrel van een collega, daarna uit eten met de club, dus vanavond wederom niet tussen 21:00 en 22:00 naar bed
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....
Vertel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mannen in dit topic de film Malèna aanraden?
Wij stonden middenin beneden, iets naar rechts toe (gezien vanuit de ingang). Niet al te ver van de bar, zodat we af en toe wat konden halenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Red net gemeet, maar op het eerste balkon aan de linkerkant zag ik wel iemand die ik er wat op vond lijken. Dus Red, zat je daar of was je ergens anders?
Ik denk dat ik vrijdagavond instortquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.
Dat zal ook wel inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.
Als die op youtube te vinden is zal komende nacht eens kijken.quote:
Ik stort meestal op vrijdagavond in... of beter gezegd, liever heb ik vrijdags niets en zit ik liever lekker thuis op bank.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdagavond instort
Je denkt toch niet dat ie gaat vertellen dat ie doktertje aan het spelen was!?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel inderdaadIk zal straks eens vragen wat hij gedaan heeft vanmiddag.
Een film van 1:45u?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die op youtube te vinden is zal komende nacht eens kijken.
In 14 delen misschien?quote:
Hij is heel eerlijk hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ie gaat vertellen dat ie doktertje aan het spelen was!?
Dat was ik ook. Maar niet over dat onderwerp. Dat was "geheim" voor mijn (en haar) ouders.quote:
Ik ga gewoon eens vragen of hij alleen doktertje heeft gespeeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Maar niet over dat onderwerp. Dat was "geheim" voor mijn (en haar) ouders.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eens vragen of hij alleen doktertje heeft gespeeld.hahaha.
Arm kind. Is vrolijk bezig de verschillen tussen jongens en meisjes te ontdekken, gaat zijn moeder er vragen over stellen!quote:
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arm kind. Is vrolijk bezig de verschillen tussen jongens en meisjes te ontdekken, gaat zijn moeder er vragen over stellen!
Nee dat mag je niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?
Maar ga je dan ook als hij een driftbui in de supermarkt heeft hetzelfde doen, net zoals in de reclame?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg af en toe ook hele moeilijke vragen hoor. Dan mag ik ook.. toch?
quote:
"Doe je het wel veilig?"quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!![]()
Ik had daar zo'n hekel aan. Had ik net stiekem liggen zoenen met een vriendinnetje, begon mijn moeder opvoedkundige vragen te stellen.
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!![]()
Ik had daar zo'n hekel aan. Had ik net stiekem liggen zoenen met een vriendinnetje, begon mijn moeder opvoedkundige vragen te stellen.
Ik ken die reclame niet. Ow en Twan krijgt geen driftbuien (meer) in de supermarkt..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook als hij een driftbui in de supermarkt heeft hetzelfde doen, net zoals in de reclame?
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.
Hier:quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet. Ow en Twan krijgt geen driftbuien (meer) in de supermarkt..
"Doktertje spelen? Mam, ik heb d'r helemaal stukgetrokken."quote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat doe ik niet hoor.. ik vraag gewoon wat hij gedaan heeft... en of hij ooit doktertje gespeeld heeft. Maar hij is 8 jaar, ik denk dat hij nog niet aan het zoenen is... hij wil daar helemaal neits van weten.
Ik snap wel wat je bedoelt!!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus echt niks van jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |