Het heeft misschien te maken met drank van een van beide partijenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrij zeker ja
Maar misschien beeld ik me dingen in
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
Het heeft misschien te maken met drank van een van beide partijen
Was je lam dan?quote:
Hertenbiefstuk is vooral lekker als je 't niet te vaak eet...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ook een lekkere paddosaus is goed te doen
Dit intrigeert me wel, ik heb geen idee hoe het goed moet komen. Diaan aan de hertenbiefstuk is een mission impossible, ik aan de frikandellen is ook kansloos.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Als we getrouwd zouden zijn, zou het wel goed zijn gekomen!!
Lam? Dat niet. Aardig onderweg: dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je lam dan?M. in ieder geval wel
![]()
Loterij gewonnen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef MaJo het volgende:
In de laatste maand twee keer hertenbiefstuk gegeten met rode wijnsausDe eerste was verukkelijk, de tweede was iets minder maar nog steeds goed te doen
Eensquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk is vooral lekker als je 't niet te vaak eet...
We waren allemaal wel richting lam denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lam? Dat niet. Aardig onderweg: dat wel
En ik weet niet wat de staat van G was
En dat M lam was, was pijnlijk duidelijk
Maar ik zou zweren dat ik het hem ook eerder al verteld had. Maar dat zal wel niet dan
Haha nee hoor, maar wel lekker vaak uit eten geweest, 4x zelfsquote:
Maar gezellig was het welquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
We waren allemaal wel richting lam denk ikEn M. was legendarisch
En nee, hij weet echt van niets
Een beetje laat voor felicitaties zekerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar wel lekker vaak uit eten geweest, 4x zelfsMaar 2x daarvan was met familie (schoonmams was laatst in Nederland en mijn moeder was jarig). En de andere 2x spontaan uit eten geweest, een keer in Den Bosch voor een feestje en laatst in Utrecht met koopavond toen we honger hadden en geen zin meer om te koken
Absoluut! Hoop dat het met oud en nieuw ook weer zo gezellig wordtquote:
Ze was 11 november jarig dus jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat voor felicitaties zeker
Ik hoop het ook voor jullie, maar ik ben er niet dus ik geef het weinig kansquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut! Hoop dat het met oud en nieuw ook weer zo gezellig wordt
Ik heb alleen de vaat gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, wat is er terecht gekomen van je avondschema?
* Nembrionicduikt weg
Het zal niet hetzelfde zijn zonder jouquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie, maar ik ben er niet dus ik geef het weinig kans
Ja niet dus. Anders had ik wel even een kaartje gestuurdquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was 11 november jarig dus jaHad verwacht dat je het wel had onthouden
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja niet dus. Anders had ik wel even een kaartje gestuurd
Ik word oud
Ik moest daar van de week nog aan denken, dat U-verhaalquote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaDacht dat je mevrouw U wel zou feliciteren
Ik denk dat ze de humor er best wel van inzietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest daar van de week nog aan denken, dat U-verhaal
Maar het staat nu in mijn telefoonagenda.
Alhoewel het misschien wel grappig is om alsnog een kaartje te sturen
Morgen maar even shoppen. Ik meen ook een datum in december te hebben onthouden van iets maar dat zal wel niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat ze de humor er best wel van inziet
Nee, toevallig niet. Ik wacht nog op nieuws van M maar dat gaat gewoon even via de mail enzo. Dat vorige Wijk-bezoek sloeg werkelijk nergens op. Dat had gewoon dicht bij huis gekundquote:Moet je binnenkort nog in Wijk/Culemborg zijn toevallig? Anders kan je blijven crashen volgende week, ik moet de volgende dag werkenEn je kunt sowieso blijven crashen als dat handig is
Het enige wat ik me kan voorstellen is mijn oma's verjaardag, waarvoor ik vorig jaar ging zingen? Anders zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen maar even shoppen. Ik meen ook een datum in december te hebben onthouden van iets maar dat zal wel niet?
quote:Nee, toevallig niet. Ik wacht nog op nieuws van M maar dat gaat gewoon even via de mail enzo. Dat vorige Wijk-bezoek sloeg werkelijk nergens op. Dat had gewoon dicht bij huis gekund
Dat zei ze al jaquote:
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:58 schreef MaJo het volgende:
Het enige wat ik me kan voorstellen is mijn oma's verjaardag, waarvoor ik vorig jaar ging zingen? Anders zou ik het niet weten
Ja gezelliger, maar dan had je vast geen werk verrichtquote:Dat zei ze al jaHet was gezelliger geweest als jullie in Culemborg gemeet hadden
Maar goed, ik ga tukken, morgen ook weer werken
Toedeloequote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Trusten allemaal, ik duik er ook in...
De gekozen oplossing vond ik best leukquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...
mannen zijn niet zo goed in verjaardagen onthoudenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was 11 november jarig dus jaHad verwacht dat je het wel had onthouden
Wij hebben ons prima geamuseerd. Het was inderdaad een beetje cabaretesk, maar dat vind ik wel bij Weird Al passen. Het gaat toch vooral om de teksten en performance, de muziek is dragend. Het publiek was wat je ervan kan verwachten: 'white & nerdy'. Tussen de 20 en 35 met hier en daar wat vijftigers. Ik heb geen last gehad van dronken of brallend publiek, wel van een gozer die op mijn plekje bleef staan toen ik opzij stapte om hem langs te laten. Kreeg ie later een enorme por in zijn rug van degene voor wie hij was gaan staanquote:Op donderdag 9 december 2010 07:20 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
De recensie van HT over Weird Al is een beetje zoals ik had verwacht. Te verkeerd en dronken publiek en een cabaret-achtig optreden. Jammer dat het zo uitgepakt heeft...
Ja, heb toevallig gister even gekeken of er nog kaarten waren, maar niet dus. Paradiso van dan ook goed gevuld.quote:
Deed hij nog Living in the Fridge?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, heb toevallig gister even gekeken of er nog kaarten waren, maar niet dus. Paradiso van dan ook goed gevuld.
Nope, of ik het even gemist. Hij heeft veel gouden ouden in de vorm van medley's gedaan. Wel uitgebreid I'm Fat, Eat It, Amish Paradise, White & Nerdy en afgesloten met The Saga Begins en Yoda. En nog veel meer, uiteraardquote:Op donderdag 9 december 2010 09:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deed hij nog Living in the Fridge?
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit intrigeert me wel, ik heb geen idee hoe het goed moet komen. Diaan aan de hertenbiefstuk is een mission impossible, ik aan de frikandellen is ook kansloos.
Een vegetarisch verbond, zou dat dan werken?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
ow nu weet ik pas wie die weird al is en wat hij doet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |