en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
MaJo moet nog aan de OP toegevoegd worden voor de 29e januari...
Je cliëntele zit dan in Amsterdam, dus waarom jij dan zelf niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.
Dat voelt zeker heel goed om te zeggen?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en ik moet eraf, moet dan in mijn kroeg staan.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je cliëntele zit dan in Amsterdam, dus waarom jij dan zelf niet?
Er komen ook nog wel wat niet fokkers in "mijn" caféquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat voelt zeker heel goed om te zeggen?
Uiteraardquote:Op woensdag 8 december 2010 16:43 schreef MaJo het volgende:
Voortgangsbespreking ging goedde rest van de groep had net zo weinig gedaan als ik
moet er nu wel hard aan gaan trekken, volgende week moet ik ook een paper inleveren waarvoor ik nog helemaal niets heb gedaan
Nem, mag ik al weten waar we heengaan?
Oeh moet je eens checken, zo mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn beroerdere cadeaus dan dat, lijkt me.
al moet ik wel wel bekennen dat A&J Stone me niets zegt
We gaan Frankrijk, de Vendee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En waar gaat de reis/vakantie naartoe?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgende week woensdagquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
MaJo, mooi!! Angus and Julia StoneWanneer ga je??
[..]
We gaan Frankrijk, de Vendee.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgende week woensdag
Ik moet vanavond echt studeren maar er staat ook nog een vaat van een week en er moet nodig weer gestofzuigt wordenbovendien kook ik vanavond dus ben bang dat het weer niet veel gaat worden qua studie
Zeker niet beroerdquote:Op woensdag 8 december 2010 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn beroerdere cadeaus dan dat, lijkt me.
Ik vind het ook wel leuk dat niemand anders het verklapt heeft, al dan niet per ongeluk. En iedereen wist hetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga naar Angus and Julia Stone!! Verjaardagscadeau van nemhij heeft het 5 maanden verborgen weten te houden en ik heb me ingehouden om het op te zoeken
Jee
thanks nem!
Dan ga je toch kijken?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
Em staat HT straks naast Weird Al 'My Way' te brullen?
Curious...
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
En staat HT straks naast Weird Al op het podium 'My Way' te brullen?
Curious...
Heel verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb bewust geen kaart gehaald en voordat ik nu in Paradiso ben...
Maar wat vindt je ervan?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ken Angus en Juul Stone zo op het eerste moment ook niet...
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel verstandig
Ik ben benieuwd what PR ervan vindt
Pciesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weird Al lijkt me live niet leuk, vooral de parodie clipjes maakten het leuk...
Die heb ik nog nooit live gezien.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit live gezien.
Ben benieuwd of ik hem anderhalf uur kan hebben, zonder de mogelijkheid tot wegzappen...
Zeker 20% van de CPU capaciteit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
De sneeuw op Fok is in ieder geval weg, dat scheelt alweer.
die is wel leukquote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik The A-team film maar eens ga kijken.
Ik hoop het! Hij start nu.quote:
Oh.quote:
Hij is ook al een film aan het kijken, dus dit gaat gewoon ff te ver voor dit momentquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel een beetje blijven opletten hè?
Heel verstandig.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hannibal schiet gewoon BA in zijn schouder!
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is ook al een film aan het kijken, dus dit gaat gewoon ff te ver voor dit moment
Sssttttt! Anders kan ik de film niet volgen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.
Want mannen letten niet op? Maargoed dat vrouwen dat denken. Wij letten heel goed op..maar alleen bij dingen die interessant zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hij is èn man en niet meer de jongste... dat gaat dus niet samen.
Zei Diaan net iets? ik lette even niet opquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want mannen letten niet op? Maargoed dat vrouwen dat denken. Wij letten heel goed op..maar alleen bij dingen die interessant zijn
Tetten!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zei Diaan net iets? ik lette even niet op
He wat!?quote:
Mijn aandacht heb jequote:
Dat je je niet moet laten afleiden!quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je je niet moet laten afleiden!
[ afbeelding ]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttttt! Anders kan ik de film niet volgen!
Pfff, vrouwen! Altijd maar ouwehoeren als er een film bezig is.
Het is wetenschappelijk bewezen dat multitasking sowieso niet bestaat. Ook niet bij vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.
@nem, ik bedoelde eigenlijk dat mannen niet meerdere dingen tegelijk kunnen doen en dat is wetenschappelijk bewezen.
Terechte klacht!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar klaagt Peace ook altijd over. Als we wat willen gaan kijken, begin ik te kletsen. Maar ja, daar ben ik dan vrouw voor.
Nou, ik heb andere geluiden gehoord. Vrouwen hebben meer verbindingen in de hersenen, mannen hebben meer hokjes...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat multitasking sowieso niet bestaat. Ook niet bij vrouwen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
en dat "daar ben ik vrouw voor" is natuurlijk een slap excuus
Dat gebeurt gewoon... onbewust.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terechte klacht!
Waarom doe je dat dan ook?
Maar dat zegt dus niet zoveel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik heb andere geluiden gehoord. Vrouwen hebben meer verbindingen in de hersenen, mannen hebben meer hokjes...
Als een vrouw iets stoms doet is dat inderdaad het standaard antwoord.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
en dat "daar ben ik vrouw voor" is natuurlijk een slap excuus
Maar oh wee als je het als man roept.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als een vrouw iets stoms doet is dat inderdaad het standaard antwoord.
Tja, ik heb het me maar laten vertellen door iemand die het had "bestudeerd". Ik heb er niet voor geleerd...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus niet zoveel.
Doe daar dan wat aan ipv met zo'n slap excuus te komen.quote:
Ik heb er ook niet voor gestudeerd maar hier en daar een artikel lezen(zoals op www.slashdot.org ) schiet al een eind opquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik heb het me maar laten vertellen door iemand die het had "bestudeerd". Ik heb er niet voor geleerd...
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog gewoon sneeuw op Fok!
Dolf Jansen is idd wel leuk, maar ik vind Lebbis beter... heb ze allebei een keer solo live gezien. Wij gaan volgend jaar weer naar Lebbis.
Ik ben ermee bezig. Het is tegenwoordig al een stuk minder/beter als voorheen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe daar dan wat aan ipv met zo'n slap excuus te komen.
Wel grappig dat je over hertenbiefstuk begint....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.
Zeg ik 'Jansen', zeg jij ' Lebbis'.
Wat ben ik blij dat wij niet getrouwd zijn...
Dat zijn geen sites waar ik dagelijks kom, ik lees sowieso niet graag in het Engels.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor gestudeerd maar hier en daar een artikel lezen(zoals op www.slashdot.org ) schiet al een eind op
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik 'hertenbiefstuk', zeg jij 'frikandel'.
Zeg ik 'Jansen', zeg jij ' Lebbis'.
Wat ben ik blij dat wij niet getrouwd zijn...
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig. Het is tegenwoordig al een stuk minder/beter als voorheen.
Gisteren gegeten (heer-lijk...).quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel grappig dat je over hertenbiefstuk begint....
Heiligschennisquote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren gegeten (heer-lijk...).
Jij staat ze nu tot suddervlees te vernaggelen of zo?
Gelukkig hebben maar weinig mannen daar last vanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Cranberrys zijn ook goed tegen blaasproblemen... daarom drink ik af en toe cranberrythee.
Dat is waarquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig hebben maar weinig mannen daar last van
G. wist van nietsquote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat niemand anders het verklapt heeft, al dan niet per ongeluk. En iedereen wist het
Zin an
Vrij zeker jaquote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. wist van nietsMaar weet je zeker dat je het hem verteld hebt?
Het heeft misschien te maken met drank van een van beide partijenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrij zeker ja
Maar misschien beeld ik me dingen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |