Ik vind het wel tof maar zou niet zo snel naar een concert gaan denk ik, dan komt het toch niet helemaal over. Maar Smells like Nirvana vind ik echt geweldig, moet er altijd zo hard om lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het niets, daarom ook niet onthouden, denk ik.
Die humor is niet aan mij besteed, vrees ik...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof maar zou niet zo snel naar een concert gaan denk ik, dan komt het toch niet helemaal over. Maar Smells like Nirvana vind ik echt geweldig, moet er altijd zo hard om lachenIn plaats van een gitaar hoor je dan 'meeeh', ik lig altijd weer in een deuk
Je moet er wel van houden jaquote:Op donderdag 9 december 2010 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die humor is niet aan mij besteed, vrees ik...
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk op deze doordeweekse dag...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet weer naast mijn vriendje te kruipen![]()
Ik ga maar eens douchen en dan ontbijten
Ik ben niet zo goed met opstaanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk op deze doordeweekse dag...
Wat vast niet geholpen heeft was dat ik in de hoek stond waar ook de bar was. Ik was er niet heel ruim voor het optreden begon en daar kon ik tenminste rustig staan zonder de hele tijd omver geduwd te worden. Prima plek in het begin, minder toen de zware bierdrinkers zich daar verzamelden.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:20 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
De recensie van HT over Weird Al is een beetje zoals ik had verwacht. Te verkeerd en dronken publiek en een cabaret-achtig optreden. Jammer dat het zo uitgepakt heeft...
He, dan stonden we vlak naast elkaarquote:Op donderdag 9 december 2010 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat vast niet geholpen heeft was dat ik in de hoek stond waar ook de bar was. Ik was er niet heel ruim voor het optreden begon en daar kon ik tenminste rustig staan zonder de hele tijd omver geduwd te worden. Prima plek in het begin, minder toen de zware bierdrinkers zich daar verzamelden.
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He, dan stonden we vlak naast elkaarWij stonden op de traptrede naast de pilaar.
Misschien was hij het zelf welquote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?
Nee, wel aan die kerel die op mijn plek ging staan. Er stond een wat oudere man achter en later naast ons.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij je dan ook zo geërgerd aan die kerel die veel te hard en veel te vroeg 'Ding dong' begon te schreeuwen bij het intro van Fat?
Perfect! Wist niet dat daar een garage zatquote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem ik heb uiteindelijk hier geparkeerd. Daar kwam net een plekje vrij toen ik bij de poort kwam
Maar ik meestal welquote:Op donderdag 9 december 2010 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mannen zijn niet zo goed in verjaardagen onthouden
Maar hoe was de algehele concertervaring? Je was zelden of nooit geweest toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben ons prima geamuseerd. Het was inderdaad een beetje cabaretesk, maar dat vind ik wel bij Weird Al passen. Het gaat toch vooral om de teksten en performance, de muziek is dragend. Het publiek was wat je ervan kan verwachten: 'white & nerdy'. Tussen de 20 en 35 met hier en daar wat vijftigers. Ik heb geen last gehad van dronken of brallend publiek, wel van een gozer die op mijn plekje bleef staan toen ik opzij stapte om hem langs te laten. Kreeg ie later een enorme por in zijn rug van degene voor wie hij was gaan staan
Tja... misschien is het leuk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Volgende slaapgast(en) bekend: Blof .
Prima. Ik ben nooit zo gek op dit soort drukke bijeenkomsten en daar had ik nu ook wel een beetje last van. Dat geduw en getrek werk me op de zenuwen. Live muziek is natuurlijk altijd veel beter dan zo uit de stereotoren of computer en de show is gewoon vermakelijk. Het was zeker de moeite waard en ik ga vast nog wel eens een keertje, maar een voorstelling met vaste zitplaatsen is denk ik toch meer mijn ding.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Perfect! Wist niet dat daar een garage zat
[..]
Maar ik meestal wel
[..]
Maar hoe was de algehele concertervaring? Je was zelden of nooit geweest toch?
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Perfect! Wist niet dat daar een garage zat
Het sleutelwoord is "locatie".quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Prima. Ik ben nooit zo gek op dit soort drukke bijeenkomsten en daar had ik nu ook wel een beetje last van. Dat geduw en getrek werk me op de zenuwen. Live muziek is natuurlijk altijd veel beter dan zo uit de stereotoren of computer en de show is gewoon vermakelijk. Het was zeker de moeite waard en ik ga vast nog wel eens een keertje, maar een voorstelling met vaste zitplaatsen is denk ik toch meer mijn ding.
Die garage die ik opperde is het vrij rustig maar dat is dan weer 5-10 minuten lopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weet je het nu. Vanaf daar is het de gracht en het Max Euweplein over en je bent er al, heel dichtbij
. Er stond wel een stevige rij toen ik weg wilde gaan, maar dat zal bij andere garages in de buurt niet anders zijn geweest.
quote:
* Nembrionic vindt dit leukquote:
Deze had ook als voordeel dat mijn vader die wist te vindenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die garage die ik opperde is het vrij rustig maar dat is dan weer 5-10 minuten lopen.
En dat is ook niet altijd even relax
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ht, ik zie (nu) dat je de auto bij Byzantium heb geparkeerd, dat is een fijne parkeerplaatsDaar zetten wij de auto ook neer als we naar Amsterdam gaan.
Ja, het is wel duur om daar te parkeren... Maar wij zitten vaak met de tijd en dan is dichterbij en dus duurder handiger.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20
Had gekund, ik was nu 16 euro aan parkeergeld kwijt. Maar dan had ik ook veel verder weg gestaan en nog met de tram heen en weer gemoeten. Dichtbij staan was nu wel fijn, ook omdat ik nog een rit van anderhalf á twee uur voor de boeg had.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij hebben in Buitenveldert geparkeerd en dan met tram 5. Scheelt toch al gauw ¤15-20
G. is er wat minder blij mee, hij is zelfs een beetje boos op mequote:
Het is wel de ideale parkeergarage als je bij het Leidseplein moet zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef MaJo het volgende:
Ik parkeer ook altijd bij Byzantium als ik naar Paradiso of de Melkweg ga
Een beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. is er wat minder blij mee, hij is zelfs een beetje boos op me
Komt door die enge kat.quote:
Hij lijkt wel wat op die vroegere kat van Soempiequote:
Nee, een Gier.quote:
Had hij zijn stethoscoop bij zich?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van een voor niets ritje. Sta ik eerst ruim 5 minuten te wachten bij school, komt meneer eraan dat hij bij een vriendinnetje wil spelen. Kon dus zonder kind weer naar huis rijden...
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had hij zijn stethoscoop bij zich?
Dat dacht mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat ze of buiten gaan spelen of gaan WII-en.
Jij speelde dan altijd doktertje??quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder ook altijd.![]()
Maar dan geen Wi natuurlijk, maar de eerste Atari.
Vaak wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij speelde dan altijd doktertje??
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.quote:
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat eigenlijk niet herinneren van vroeger, ik ging volgens mij ook niet zo vaak spelen.
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doktertje of Vader en Moedertje spelen gebeurde al vroeg. Vanaf mijn zesde gok ik.
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vadertje & moedertje deed ik ook wel, maar dan met vriendinnetjes. Niet met vriendjes.
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart. Ik speelde nooit vader en moedertje met vriendjes.
Wat ik me wel herinner is dat het vaak de vriendinnetjes waren die aanstuurde op dat soort spelletjes.
Nou nee, hoewel ik in de tram terug om 23:30 redelijk aan het indutten wasquote:Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Zou IARL nu in Paradiso langzaam maar zeker beginnen met tanden poetsen, pyama aantrekken en vervolgens alvast z'n ogen langzaam dicht gaan doen?
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
inmiddels weer onder de levenden!
Gisteravond was heel tof, heel gezellige avond met m'n broers beleefd, WAY was een top-optreden en het was gezellig om PR en DHR te zienZometeen afscheidsborrel van een collega, daarna uit eten met de club, dus vanavond wederom niet tussen 21:00 en 22:00 naar bed
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel meer een meisjesiets...
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar jongens onder elkaar doen dat niet.
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik dan weer niet. Daar ben ik nooit bij....
Vertel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mannen in dit topic de film Malèna aanraden?
Wij stonden middenin beneden, iets naar rechts toe (gezien vanuit de ingang). Niet al te ver van de bar, zodat we af en toe wat konden halenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Red net gemeet, maar op het eerste balkon aan de linkerkant zag ik wel iemand die ik er wat op vond lijken. Dus Red, zat je daar of was je ergens anders?
Ik denk dat ik vrijdagavond instortquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ga jij deze week wel overleven? Je bent helemaal van de rit.
Dat zal ook wel inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Twan is zeker wel eens doktertje aan het spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |