Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Ook, en je kan gigantisch laat remmen, ook al rij je met 200 en wil je terug naar 10, het kan binnen 2 meter lijkt welquote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De burgeruitvoering van die Garaiya ziet er behoorlijk gay uit, de race-uitvoering is dan weer erg stoer. Die heeft vooral de hoge bochtensnelheid als voordeel?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
mijne: Mits FTO 97quote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef Capable het volgende:
Honda Civic Type-R uit 97 wordt mn eerste auto.
Ik denk, zal je eerst even voorbereiden voordat je er achterkomt dattie 2e hands isquote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
30km?Onaanvaardbaar!
![]()
Nee is goed
Ik heb alle hulpmiddelen muvb ABS uit. ABS staat op 1.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef RSHOW het volgende:
Is er iemand die tips heeft om goud te halen bij de AMG challenges?
Gas geven/ wel sturen/ soms remmen en dat soort tips geloof ik wel.
Maar meer in de trant van, wat zijn de ideale instellingen?
Ik stuur je mn Yaris wel ff. Wil m wel terugquote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef HeertjeB het volgende:
Heeft iemand een yaris of een mazda(type weet ik even niet uit mn hoofd) te leen waarmee ik 1 van de eerste races kan doen?
Zou heel fijn zijn :p mn psn is Bruut1984
In het filmpje ziet het er eenvoudig uit. Ik kom tot dusver bij die AMG Challenges niet verder dan zilver en met de ideale lijn aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
En verstuurd.. De Toyota Vitz dus..
En hier een rondje Nordschleife nat van mij met de 300SL, AMG Challenge
Bijna 30 secs onder de streeftijd voor goud
Droog weer is een stukje lastiger hoor, maar imo ook prima te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In het filmpje ziet het er eenvoudig uit. Ik kom tot dusver bij die AMG Challenges niet verder dan zilver en met de ideale lijn aan.
Paar keer dicht in de buurt gezeten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef Kreator het volgende:
Het zal me benieuwen hoeveel mensen hun controller al door de tv hebben geknald na een frustratie-spelletjes GT5.
Ik een of andere oude mitsubishi, rijdt nog best goed eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef Capable het volgende:
Honda Civic Type-R uit 97 wordt mn eerste auto.
Engelse of Japanse uitvoering. Doe je niks tegen, rare mensen aan de verkeerde kant van de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Capable het volgende:
Waarom zit het stuur aan de rechterkant? Nog meer mensen die binnen de auto racen btw?
Klein beetje valium geven.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg je dat je coureur minder agressief wordt.
zeggen dat ie snelheid moet minderen.....of er voor zorgen dat er niemand binnen 200 meter achter je rijdtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg je dat je coureur minder agressief wordt.
Hij is 7de geworden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
zeggen dat ie snelheid moet minderen.....of er voor zorgen dat er niemand binnen 200 meter achter je rijdt
Ja sommige drollen kunnen echt niet rijden...mijne ook geef je een auto met 300pk meer....wint ie nog niet en is ie helemaal opgefokt. Wat wel helpt is gelijk in het begin bij de start aangeven dat ie moet inhalen. Anders wil ie nog wel eens blijven plakken achter zijn voorligger.quote:
Och, mijn GT-R staat nu stof te vangen nu ik race cars hebquote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef Capable het volgende:
Gaat lang duren om m'n Nissan te krijgen.
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Capable het volgende:
Snelste manier voor geld is gewoon races doen toch?
Oke oke, nu heb ik en vraag ik heb de middenklasserace gedaan van A-Spec, heb alle 3 goud maar ik zie geen goude trofee staan als ik alle soorten klasses zie.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/
als je de eerste keer goud haalt, krijg je daarna als je hem nog een keer doet niets meer in dezelfde race.. maar als je zilver haalt krijg je nog wel geld voor goud als je begrijpt wat ik bedoel..
en anders gewoon racen inderdaad
is het geen kampioenschap? zoja: dan moet je die krans aanklikken, krijg je ze allemaal achter elkaar.. alleen dan krijg je geloof ik zo'n gouden trofee als die optie er is tenminste..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Capable het volgende:
[..]
Oke oke, nu heb ik en vraag ik heb de middenklasserace gedaan van A-Spec, heb alle 3 goud maar ik zie geen goude trofee staan als ik alle soorten klasses zie.
Klopt. Alleen als je die krans aanklikt ga je ook daadwerkelijk het kampioenschap doen. Je krijgt dan geld per race en meestal een auto plus geld als je het kampioenschap wint.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
is het geen kampioenschap? zoja: dan moet je die krans aanklikken, krijg je ze allemaal achter elkaar.. alleen dan krijg je geloof ik zo'n gouden trofee als die optie er is tenminste..
ja heel makkelijk, hopelijk gaan die andere 2 net zo makkelijk!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
...
voor de andere users:
Sneeuwrally bij de middelste.. te doen met een Xsara Rally Car '99 ? 349pk (max toegestaan 350)
Maar als je goud haalt in een special krijg je wél gelijk het geld er bij van brons en zilver.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/
als je de eerste keer goud haalt, krijg je daarna als je hem nog een keer doet niets meer in dezelfde race.. maar als je zilver haalt krijg je nog wel geld voor goud als je begrijpt wat ik bedoel..
en anders gewoon racen inderdaad
Ferrari 458 met een beetje tuning valt die te doen hoor. De Lambo challenge kun je ook makkelijk doen met een Gallardo.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:01 schreef Driepink het volgende:
Wat is een goeie ferrari voor die ferrari challenge ? en welke voor de lambo challenge ?
[GT5] Fokkers in a reasonably prized car.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Capable het volgende:
We moeten eigenlijk een keer een kart wedstrijd houden met elkaarOf gewoon en Fok! competitie.
Hij komt eraan hoor, je staat nu wel op mijn psn vriendenlijst maar in GT sta je nog niet tussen de vrienden :S .. zal wel een vertraging in zitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd tof... Dan probeer ik het, lukt het wel of niet krijg je hem snel weer terug.
Mijn username is: JacksonClaxon. Ben vanavond wel even online of anders morgenavond.
Erg tof van je
Vertel mij wat. De AI van de rijders slaat totaal nergens op; ze houden constant in om toch maar vooral iedereen netjes voor te laten...quote:
bedankt voor de auto! stuur hem zo terugquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
En verstuurd.. De Toyota Vitz dus..
En hier een rondje Nordschleife nat van mij met de 300SL, AMG Challenge
Bijna 30 secs onder de streeftijd voor goud
PM mij maar als iemand zo aardig wil zijn om even zijn auto te missenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef FruitenCo het volgende:
Heeft iemand nog een Historic Race Car voor me te leen? Je kan mijn Ferrari 458 lenen mocht je er belang bij hebben, zie het als een soort van borg
Ofja ik heb hem nog niet, maar wel het geld.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef HeertjeB het volgende:
Hmm waarom die nissan eigenlijk en niet de R8?
Ja hier ben ik wel benieuwd naar?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef HeertjeB het volgende:
Ja ik weet het ook niet hoor
Maar ik bedoel die R8 is iets duurder, maar meer PK, ook 4wd en zelfde gewicht.
Ook beschikbaar @ lvl 12.. en als je die volledig tuned dan lijkt ie me toch harder te gaan dan de nissan of zie ik dat verkeerd luitjes?
Top!, tijd zat.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Driepink het volgende:
capable, ik heb wel een leuke copen voor je, ik kom alleen vanavond laat pas weer online..en anders morgenochtend..dus als je geduld hebt
en waar is mijn coupon?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Driepink het volgende:
capable, ik heb wel een leuke copen voor je, ik kom alleen vanavond laat pas weer online..en anders morgenochtend..dus als je geduld hebt
Uh als je veel downforce op de achter wielen hebt enzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Andyy het volgende:
wat heeft de aandrijving met downforce te maken?
En ik lees veel goeds over de Lexus LF-A
Gehaald eindelijk, die Lotus is ook wel vervelend maar minder dan de VW. Bij die VW gaat het gewoon te sloom. Weinig actie.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Die heb ik nu gelukkig gehaald. Ga 'm ook nooit weer doen. Daarna komt de Lotus challenge, welke misschien nog wel kutter is. Als laatst de Kubelwagen, welke niet zo moeilijk schijnt te zijn.
Op goud gehaald?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Capable het volgende:
[..]
Gehaald eindelijk, die Lotus is ook wel vervelend maar minder dan de VW. Bij die VW gaat het gewoon te sloom. Weinig actie.
Die heb ik voor 11.000 Cr als used car gekocht bedenk ik me net. Met een beetje beuken en laat remmen in de bochten haal je het dan op je sloffenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Capable het volgende:
Heeft iemand 1 van deze auto's voor me?
Suzuki ALTO WORKS SUZUKI SPORT LIMITED '97
Alvast bedankt.
Wat een super ding zeg !!!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault 5 Turbo
[..]
Uh als je veel downforce op de achter wielen hebt enzo?
http://www.autoblog.com/2(...)s3-just-makes-sense/
Die komt trouwens morgen ook uit volgens mij
Welke wheelstand en hoeveel alles bij elkaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat een super ding zeg !!!Hier ga ik over nadenken (heb al 2 filmpjes op youtube gekeken en ben positief). Nu we hier sinds kort laminaat hebben en ik niet zo'n lelijke wheelstand + alle snoeren continu in de huiskamer wil hebben, zou ik mijn DFGT wel eens te koop aan kunnen bieden tzt. Dit is veel easier... Zelfde genot als een racestuurtje, maar het gemak van de DS3 controller !
Zoiets had ik ook al, maar ik heb helaas geen geldquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat een super ding zeg !!!Hier ga ik over nadenken (heb al 2 filmpjes op youtube gekeken en ben positief). Nu we hier sinds kort laminaat hebben en ik niet zo'n lelijke wheelstand + alle snoeren continu in de huiskamer wil hebben, zou ik mijn DFGT wel eens te koop aan kunnen bieden tzt. Dit is veel easier... Zelfde genot als een racestuurtje, maar het gemak van de DS3 controller !
Ik heb lekker een home made houten standquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Capable het volgende:
[..]
Welke wheelstand en hoeveel alles bij elkaar?
Die wil ik hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault 5 Turbo
[..]
Uh als je veel downforce op de achter wielen hebt enzo?
Die komt trouwens morgen ook uit volgens mij
Heb jij ook geen xbox360!?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Lastpost het volgende:
Gloeiende, heb ik die game eindelijk binnen, blijkt dat m'n broertje is langs geweest en de controller heeft meegenomen.
Mijn PSN is trouwens Lastpost_NL![]()
quote:
?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef Capable het volgende:
Godverdomme die Lotus TG challenge is me toch tyfus moeilijk. 1 klein tikje tegen de achterkant en je ligt eruit. Nu al 43x geprobeerd.
Hehe precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begonVeel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding
Wat een zak hooi.
Nu ist 22.40 en hij staat nog op 8 minuten, dus klopt wel eerder jaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:21 schreef HeertjeB het volgende:
Die tijd die aangegeven wordt klopt voor geen meter :p duurt wel 50 min ofzo
Zag wel enkele positieve reviews... Dat draadje is tegen de lag die je zou hebben met draadloze controllers (waar ik trouwens nooit last van heb), het is ook niet echt een minput zit toch niet ver van de TVquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Meike26 het volgende:
Hmm.. ben nu een beetje aan het rondgooglen op die HKS controller, maar het lijkt erop dat hij niet wireless is... klein minpuntje. Als het kabeltje lang genoeg is, vergeef ik het hem wel (misschien is het ook vanwege de data-overdacht (dat ronde ding in het midden dat van alles en nog at kan tonen ?)
Maar goed... ik ben wel erg nieuwsgierig hoe hij aanvoelt... hopelijk dus eerst uit testen in een winkel ! Iemand al gevonden wie hem heeft ? Ik = ongeduldig typje
Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easyquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Driepink het volgende:
die sebastien loeb challenge op eiger.. wie heeft daar nog meer moeite mee ? ;o
ja zoals elke rally toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easy(Helaas weet ik die niet meer)
En waar heb je recovery op staan?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja zoals elke rally toch?
abs - 1
tc - 0
klaar
uit ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waar heb je recovery op staan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begonVeel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding
Wat een zak hooi.
B-spec gaat wel lekker hier!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe precies hetzelfde hier
Dat gaat nog een lastige klus worden dan, heb wel net een half miljoen uitgegeven aan een race-corvette na een tip van iemand in dit topic, misschien dat het daar mee luktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
A-spec, Extreme Series, Like the wind.
Enige probleem is dat je dan dus wel dat soort bakken moet verslaan om hem te winnen ook.
proberen! TC liet me wagen steeds stilstaan elke bocht >.<quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)
Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaaldquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij komt eraan hoor, je staat nu wel op mijn psn vriendenlijst maar in GT sta je nog niet tussen de vrienden :S .. zal wel een vertraging in zitten.
Check je nieuwe berichtje maar op PSNquote:Op donderdag 9 december 2010 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaald. Echte die twee race, die kombaan.... Krijg het bij lange na niet voorelkaar.
Hoe heb jij dat gedaan? Ben echt zeeeeer benieuwd... Zo klote dit
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kantquote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Check je nieuwe berichtje maar op PSN.. ik heb het gister zelf nog even geprobeerd met 1 van mijn reserve Corvette's (ja ik heb er meer
) en het is inderdaad zeer zeer pittig, maar ik heb nog wel een andere oplossing.
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik heb ook 1 potje b-spec gedaan maar die kneus wist zelfs laatste te worden met een veyron in de beginner klasse. toen heb ik het maar snel opgegeven
Das Kubelwagen.... Dan kan hij een beetje aan "vermogen" wennenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
zeer zeker. als dat bij jou niet het geval is zou ik weer lekker terug gaan naar Mario kart.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
Ja, I know.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepen![]()
En geen enkele fout maken.
Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kant.
Die eerste baan gaat echt als een sicko met die Corvette. Maar jij zegt wat chamber geven, dat is wellicht een goede. Topsnelheid nog iets oprekken lijkt niet nodig maar ga ik ook even doen.
Wat doe je met de banden, wel zacht-race eronder?
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kom ik steeds dichter bij de 10 miljoen die nodig is voor die ene trophy en kan ik dan even op zoek naar een Formula Gran Turismo!
Ik heb je PSN bericht nog niet gelezen... Dat zal ook voor vanavond ergens niet gebeurenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?
Ik moet straks even een paar uurtjes weg en dan als ik terug ben ga ik ff kijken of ik wat foto's kan maken en wat tips posten.
Nee, die 10 miljoen is een persoonlijk target om die multi-millionaire trophy binnen te slepen die je dan schijnt te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:22 schreef jackson het volgende:
http://www.granturismo5.n(...)smo-5-profiel-online
Erg tof als dat voor NL ook uit gaat komen. Voor Call of Duty werkte dat destijds echt mooi
0.009 vn mn tijd af! VERDOMME!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef Driepink het volgende:
ik prbeer B op goud te halen.. maar elke keer 0,023 erboven, of 26:5 ipv 26:3.. verdomme
1000 ticket ?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsautoquote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
1000 ticket ?
ik heb nu wel na 15x proberen b-3 op goud
Hele positieve review! nicequote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1
Daar ga ik wel vanuit ja... Veel info maar weinig aanpasbaar, toch vind ik dat soort dingen altijd wel aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?
Ooh, dat wist ik dan weer niet... Geen idee ook of ik ooit zo'n ding gehad heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsauto
Deze auto's worden aangeraden:quote:Op donderdag 9 december 2010 10:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Met welke auto moet k de eerste race doen van like de wind? Die Corvette RM?
En mijn B-spec Bob is nu level 10 bijna 11, ga ook voor de Zonda
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deze auto's worden aangeraden:
- Audi R10
- Peugeot 908
- Corvette ZR1
- Toyota Minolta
- nog wel een paar, check GTPlanet.
Met de nodige aanpassingen. Maar ze zijn wel reteduur
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.
Ik kreeg een of andere knaken ProDrive Impreza met gouden velgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Gewoon flink tunen (RM, racing soft, supercharger, rigidity improvement, stage 1/2 engine tuning), final ratio zo zetten dat max. speed 390 km/h is en gaan!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.
Hoe flink jij die kombaan? Instelling etc?
Check,Check,Check,Check,Check,Check,Check!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon flink tunen (RM, racing soft, supercharger, rigidity improvement, stage 1/2 engine tuning), final ratio zo zetten dat max. speed 390 km/h is en gaan!
Helemaal laag remmen 10 voor 0 achter en full downforce... dan kan je alle bochten op z'n snelst pakken...quote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.
Hoe flink jij die kombaan? Instelling etc?
Je kan ook nog paar keer restarten tot die Suzuki Escudo of zo aan de kop zit, die houdt die gasten wel eventjes op, verder is de eerste bocht cruciaal, zorgen dat je de apex raakt en aansluiten bij die bazen, einde eerste rondje zo 2e/3e liggen en dan moet je net bij de kop kunnen komen in de volgende 2 bochten, als je eenmaal aan de leiding ligt dan wordt je vast nog wel gebeukt enzo, maar dan is het verdedigen gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Check,Check,Check,Check,Check,Check,Check!
Nou, het lukt mij voor geen meter maar ga ff flink oefenen... Hopelijk vrijdagavond gehaaldmaar vrees het ergste
Bij A-spec op Extreme de 5-lap oval race bij de American Championship: 98000 in minder dan 4 min, de exp is niet het beste maar wel ok (4400).quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef Tommzzz het volgende:
Heeft iemand nog tips om beetje snel geld te verdienen? (en dan niet met specials, want daar krijg je maar 1x geld voor)
Probeer het eens.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:24 schreef Driepink het volgende:
is het grand turismo wereldkampioenschap trouwens te doen met een GTR alles erop en eraan ?
afsnijden als een malle...quote:
Valt onder expert? Is dat die Turbo?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef pwned het volgende:
[..]
Bij A-spec op Extreme de 5-lap oval race bij de American Championship: 98000 in minder dan 4 min, de exp is niet het beste maar wel ok (4400).
Er zijn mensen die het compleet idioot noemen om überhaupt met meer dan 450Pk de ring op te gaan. Dat is het dus ookquote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef Driepink het volgende:
ik zie bij turbo geen oval race staan hoor
mijn skills:
Nurburgring, GTR opgefokt tot het naadje: 7:37.nogwat..
meer gras geraakt dan asfalt, en nog 1e
Nog even oefenen voor de GT-R trophy dus!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef Driepink het volgende:
ik zie bij turbo geen oval race staan hoor
mijn skills:
Nurburgring, GTR opgefokt tot het naadje: 7:37.nogwat..
meer gras geraakt dan asfalt, en nog 1e
ja die trophy ga ik dus nooit halenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog even oefenen voor de GT-R trophy dus!![]()
Onder 7:29 met sports hard tyres en geen tuning...
Voor zover ik weet niet... Er schijnt ook draad aan te zitten, je weet wel, die rotzooi waar je over struikelt en je bewegingsvrijheid verneukt.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:55 schreef very het volgende:
Iemand enig idee of er een Nederlandse exploitant is van die HKS Controller?
Dat is bij mij niet echt een probleem hoor...mijn setup laat een draad wel makkelijk toe zonder beperkt te worden in mijn bewegingsvrijheid, en aangezien ik zelf bezig ben met de controller, zal ik er ook niet snel over struikelenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet... Er schijnt ook draad aan te zitten, je weet wel, die rotzooi waar je over struikelt en je bewegingsvrijheid verneukt.
Je moet een race winnen als je een 330 P4, Ford GT Mark IV of XJ13 bestuurt en er 2 van de andere dus ook op de grid staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja die trophy ga ik dus nooit halen
maar wat is die Dreamrace voor een trophy dan ? die snap ik niet, je kan toch maar met 1 auto tegelijk racen ?
aah dat zijn zeker de oude (lees mooie) ford gt uit 1960+/-quote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je moet een race winnen als je een 330 P4, Ford GT Mark IV of XJ13 bestuurt en er 2 van de andere dus ook op de grid staan.
Vooral mogelijk in de historic racing cup dus, maar moet je wel legit een van die bakken krijgen, want de Facebook Chrome Line XJ13 mag niet meedoen in de historic racing car cup.
Die had ik al wel gezien, maar ik wil liever een Nederlands verkooppunt. Mijn ervaring met third party hardware is dat het weleens wil voorkomen dat iets niet deugd of snel kapot gaat...en dan wil ik niet terug naar het buitenland hoeven sturen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef J.Clarkson het volgende:
https://eagl3.com/product/view/hks_racing_controller
ME WANT!!!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:33 schreef Driepink het volgende:
nee maar ik moet hem wel opvoeren
want ik kan 9vd10x alleen winnen als mijn pk's 2x zo hoog zijn als die van de andere
bij wijze van spreken
Dat is toch de Classic Cup uit de Extreme reeks? Die moet ik ook nog. De Buick Special is helaas te langzaam voor deze, merkte ik alquote:Op donderdag 9 december 2010 12:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
aah dat zijn zeker de oude (lees mooie) ford gt uit 1960+/-
en de andere merken hun varianten erop ?
Ga ook voor de 458 Italia denk ik. Beetje tunen en dan moet het wel lukken. Vind het wat zonde om een miljoen te sparen voor de Enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:32 schreef Driepink het volgende:
tof ding.. maar nog ff x mn vraagje:P
Ferrari 458 italia.. wint die de ferrari challenge @ professional ?
en de MR challenge @ expert ?
De Italia is wel de mooiste ja, IMHO. Vooral de led-verlichting is vet.quote:
Goeie tip, wist niet dat het ook binnen dit spel zo werkte.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:38 schreef Auti het volgende:
Sjiek handige tip.. Bij het tunen van je auto moet je de ECU tuning (remappen) als allerlaatste doen.
Dat is net als in het echt, je remapped je ECU op de aanwezige onderdelen/pk's, als je dus later nog een turbo en weet ik veel wat erop doet dan klopt je mapping niet meer ideaal.. Probeer het m
Jij gaat vanavond met 2 vingers in je neus die MINOLTA binnen halenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie tip, wist niet dat het ook binnen dit spel zo werkte.
Nope, dat is op een racefiets, voor mij dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond met 2 vingers in je neus die MINOLTA binnen halen![]()
Ik heb nog een vraagje, ik las dat je 1 x per jaar de Ring op de fiets doet.. Is dat toevallig op een ligfiets, want ik sprak vroeger op een autoforum wel eens iemand die dat dus doet.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Nope, dat is op een racefiets, voor mij dan.
BTW: hoe ga ik vanavond met twee vingers in mijn neus die Minolta halen? Waarom denk je dat ineens
?
Ahhh, je doet mij even jouw Minolta cadeauquote:
Haha herkenbaar! Al heb ik ook een tot ruim 300 pk getunede S2000quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef HeertjeB het volgende:
Ik ben ook pas level 10 hoormn beste auto is de gratis jaguar van 60 jaar oud
Haha ja ik heb ook een dodge RAM met iets van 350 pkquote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha herkenbaar! Al heb ik ook een tot ruim 300 pk getunede S2000
Neuh, je hebt de 787b nu in je garage staan.. daarmee blaas je in 1 x die oval race uit en dan winquote:Op donderdag 9 december 2010 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahhh, je doet mij even jouw Minolta cadeau![]()
![]()
?
Dat zou best... uhh, heel erg tof zijn. Duurt het alleen wel 2 dagen voordat je beide auto's terug hebt. Zal de eerste dan meteen vandaag naar je sturen.
Die heb ik ook nog staan.. met 741 pkquote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Haha ja ik heb ook een dodge RAM met iets van 350 pk
Holy... Wat een koning ben je ook. Ga hem vanavond meteen fixen en dan stuur ik je alles vandaag en morgen weer terugquote:Op donderdag 9 december 2010 14:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Neuh, je hebt de 787b nu in je garage staan.. daarmee blaas je in 1 x die oval race uit en dan win
je je eigen Minolta, en als je die hebt dan kan je de andere lastige races wat makkelijker doen.
Ik doe zelf nu ook veel met de Minolta.
Ben zelf nog opzoek naar een goede classic car, maar die ga ik vast nog wel ergens winnen. En ik ga nu sparen voor 10 miljoen, ik moet die Formula cup gaan doen
Die heb ik ook. Ik heb er zelfs de eerste pick-up race mee gewonnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog staan.. met 741 pkschitterend.
Ik heb ook een mini pickup, een Daihatsu Midget II D type 98 met 98 pk en 547 kg![]()
Yep, ik ben een GT gestoorde
Nee hoor. Je wint maar 1x geld, maar verder kun je de races zo vaak doen als je wil.quote:
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:33 schreef h4y0 het volgende:
Even een algemene tip voor degene die lv25 of hoger zijn in A-spec...
Als je een endurance race gaat doen en je drukt even op start om te pauzeren, TRIPLE CHECK dan of je op Continue staat en niet op Restart. Ik was dus bezig met de 4 hour Mazda race, geloof een uur en een kwartier bezig. Restart ik hem.. Er werd niet even gevraagd, weet je het zeker? Nee ik stond meteen weer op de start lijn. Nou dan baal je behoorlijk als ik het bescheiden moet zeggen. Het zal je maar gebeuren als je een 24uurs race doet.
www.watbenjedan.comquote:
Is goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef ForumGek het volgende:
Capable, ik heb je ff toegevoegd, ik zit ook nog in de 'beginfase' van het spel net als jij geloof ik
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee hoor. Je wint maar 1x geld, maar verder kun je de races zo vaak doen als je wil.
Die heb ik ook gebruikt voor de Front engine rear wheel competition! Ik heb daarnet intermediate kart gedaan (erg gemakkelijk) en ga nu Nascarren! Voeg mij ook maar toe: blokkie87quote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha herkenbaar! Al heb ik ook een tot ruim 300 pk getunede S2000
Ja, vraagje daarover. Neemt hij ook de kilometers mee die je online rijdt?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Total Distance Driven
2,909.0km
Volgens mij krijg je bij de A-spec races iedere keer weer XP als je ze opnieuw doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef HeertjeB het volgende:
Ik zit een beetje vast op level 10 qua races
Voor alle races moet ik dus speciale types autos hebben, die ik dus niet heb, Geld heb ik ook niet want ik spaar voor een beter scheurijzer (audi r8 of die nissan)
Dus moet wel licences gaan halen voor XP en/of specials doen.
Dus je hebt een dodge challenger srt8 over?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
lol.
Koop ik voor de Muscle Car Championship een Dodge Challenger SRT8. Behaal ik bij de tweede race goud en voor de eerste race had ik ook goud krijg je een Dodge Challenger SRT8.
Als ik de tweede race ook gewoon met mijn Corvette ZR1 had gereden en geen Challenger had gekocht had dat wat credits gescheeld.
Ja klopt. Bij verkoop krijg ik er maar 12008Cr voor. Hij komt je kant opquote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Dus je hebt een dodge challenger srt8 over?![]()
![]()
![]()
Als je in een goede bui bent zou ik hem graag eens van je lenen
psn = Bruut1984
Dat is zeker zo. Zat net in ene op 4 ton na de AMG Challenge.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef ForumGek het volgende:
Met special events gaan de credits hard! Da's wel fijn, zit nu op 200.000. Dat maakt het straks veel makkelijker om de betere auto's voor een klasse te kopen en sneller te winnen!
Nice! Dat is aardig van jequote:Op donderdag 9 december 2010 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij verkoop krijg ik er maar 12008Cr voor. Hij komt je kant op.
Ja je moet me eerst accepteren inderdaad. Ik ga straks even werken maar dan komt de SRT8 vanavond je kant op. VROEMquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Nice! Dat is aardig van jeMoet je eerst even accepten dan vanavond geloof ik, maar dat komt goed! Doe ik meteen als ik thuis ben
Netjes! Die moet ik ook nogquote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef Capable het volgende:
OOOOWJAAAA eindelijk 1ste met de Lotus TG race ook nog 3 sec voorsprong op de 2de. Wel na 150x
Goud goud tadada
2 keer geprobeerd, drukte de rem in en stond achterste voren bij de eerste bocht, exit geklikt andere race gaan doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Capable het volgende:
[..]
Het is echt lastig, je moet proberen in elke bocht minimaal 2 auto's in te halen zonder slip door te komen.
Je moet het echt op gevoel doen. Ook niet vol op de rem en ook elke keer in de bocht gas los en gas aan houden. Dus los, gas, los gas, tot je de bocht door bent.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef biertank het volgende:
[..]
2 keer geprobeerd, drukte de rem in en stond achterste voren bij de eerste bocht, exit geklikt andere race gaan doen.
Vanaf misschien nog is proberen.
In NL kan ik het niet zo gauw vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand al een idee waar je die race controller kan kopen in NL?
Amazon.com shipped niet naar NL ofzo.. en bij co.uk kenne ze hem niet..
Als ik geen zin heb om te gamen, zet ik de PS3 gewoon aan en laat de B-spec coureurs hun rondjes rijden om me van credits te voorzien. Ik kijk er echter het liefst niet te veel naar, want hun rijkunsten zijn ronduit dramatisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef HeertjeB het volgende:
Snap echt niet wat je aan B spec vindt.. Vind er echt geen fluit aan
Heb je waarschijnlijk per ongeluk je stick aangeraakt, want bij mij blijft die netjes op doorgaan staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:33 schreef h4y0 het volgende:
Even een algemene tip voor degene die lv25 of hoger zijn in A-spec...
Als je een endurance race gaat doen en je drukt even op start om te pauzeren, TRIPLE CHECK dan of je op Continue staat en niet op Restart. Ik was dus bezig met de 4 hour Mazda race, geloof een uur en een kwartier bezig. Restart ik hem.. Er werd niet even gevraagd, weet je het zeker? Nee ik stond meteen weer op de start lijn. Nou dan baal je behoorlijk als ik het bescheiden moet zeggen. Het zal je maar gebeuren als je een 24uurs race doet.
Karig.... Maar inderdaad zoals verwacht wat platte info en klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Online profiel page is up!
https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin/
Misschien wordt het later nog wel uitgebreider.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Karig.... Maar inderdaad zoals verwacht wat platte info en klaar
Daar doe ik het ook om inderdaad, mijn B-Spec driver rijdt best OK eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Auti het volgende:
B-spec is handig als je even niets te doen hebt en je kan er leuke auto's mee winnen.
Als je eenmaal hoog genoeg geleveld bent dan kan je hem ook endurance laten doen terwijl je ligt te pitten.. gratis credits..
Ik krijg een hele lijst met allemaal rare files op mijn usb stick, niets wat ik kan uploaden of afspelen :Squote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef Capable het volgende:
Hoe krijg ik een replay op m'n USB stick?
Ah ik heb het al, misschien handig voor in de OP?
GT5 video export to YouTube
1. After your stunning/eventful/awful race Save your replay.
2. On the My Home screen select the Replay Theatre (video camera icon)
3. Find your Gran Turismo replay video and select Export Save Data
4. Quit the Gran Turismo game and go to the PlayStation dashboard
5. Plug in a PC-formatted USB memory stick
6. Under the Game tab of the XMB select Save Data Utility (PS3TM)
7. Press Triangle to bring up the Options and select Copy.
8. Take your USB stick and put it in your computer.
9. Copy the file and upload your GT 5 replay to YouTube
Ik snap zoieso niet dat game devs niet een functie inbouwen zoals bij Just Cause 2 dat je heel gemakkelijk een video upload direct naar YouTube.
Klopt, daar kwam ik ook al vast te zitten. Ik ben dus alsnog zeer benieuwd hoe het moet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik krijg een hele lijst met allemaal rare files op mijn usb stick, niets wat ik kan uploaden of afspelen :S
Eeh pink, ja prima man.. maakt niet uit..quote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
he capable! moest je nog die copen hebben ? (kwas het een beetje vergeten om eerlijk te zijn!)
en ZO! Mijn auto is ook weer terug van de APKNieuw koplampie, ff 300eu
psn: driepinkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:19 schreef Capable het volgende:
[..]
Eeh pink, ja prima man.. maakt niet uit..
PSN: Mimaaa
Lol, dan weet ik niet wat voor vriendin je hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)
Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben
Ik vraag me harder af wat voor vriendin jij hebt na dit verhaal.... Maar dit terzijdequote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Lol, dan weet ik niet wat voor vriendin je hebt.
Die van mij vind het niet erg, sterker nog ze zou zelf ook een paar rondjes rijden.
Alleen speelt ze liever Burnout Paradise dan GT.
Beetje racefan dus, trouwens wat verwacht je als onze aanstaande zoon naar 1 van de grootste coureurs ooit vword vernoemd.
of een van de tientallen andere grote namen..quote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tis natuurlijk Juan-Manuel
Of Stirling (moss)
Of Jim (Clark)
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke naam die krijgt ja.
Als het maar niet 'Ayrton' wordt of zo![]()
lol bij mij is een nieuwe koplamp 3 euro en ik kan hem binnen een minuut vervangenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
he capable! moest je nog die copen hebben ? (kwas het een beetje vergeten om eerlijk te zijn!)
en ZO! Mijn auto is ook weer terug van de APKNieuw koplampie, ff 300eu
best!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand die me zijn Mini wil lenen?Anders moet ik er 1 kopen en ik heb al zo veel geld NOT :p
Bruut1984 is mn PSN, je krijgt eeuwig respect van meen je krijgt de auto snel terug
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef Capable het volgende:
[..]
Had je de auto al opgestuurd btw?
Hun met een 458 moet je de rest wel bij kunnen benen denk ik hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Driepink het volgende:
wie niet snel is, moet slim zijn
italia tegen mclarens, s7's zonda, ford gt..
elke bocht afgesneden @ sarthe
ook met 310 over de zandbak gevlogenkwam er met 180 uit ofzo ^^ huppa 6sec voorsprong..
bocht erna had ik namelijk nog maar 2sec voorsprong, omdat hun sneller dan mij waren..
En waar kan ik de auto ophalen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken ja
Niet deze iig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me harder af wat voor vriendin jij hebt na dit verhaal.... Maar dit terzijde
Dat zou idd ironisch zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Vooral als blijkt dat hij zuigt in racespellen. Of regelmatig deuken rijdt in z'n eigen auto.
ja ik.. bij rallys vooral..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
Jup bij die stomme alaska sneeuwrallies net als stomme popups... HJet beeld werd trouwens ook zwart en weer normaal als ik rechts of links keek...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
en als je abs op 1 gooit ?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |