Ik krijg een hele lijst met allemaal rare files op mijn usb stick, niets wat ik kan uploaden of afspelen :Squote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef Capable het volgende:
Hoe krijg ik een replay op m'n USB stick?
Ah ik heb het al, misschien handig voor in de OP?
GT5 video export to YouTube
1. After your stunning/eventful/awful race Save your replay.
2. On the My Home screen select the Replay Theatre (video camera icon)
3. Find your Gran Turismo replay video and select Export Save Data
4. Quit the Gran Turismo game and go to the PlayStation dashboard
5. Plug in a PC-formatted USB memory stick
6. Under the Game tab of the XMB select Save Data Utility (PS3TM)
7. Press Triangle to bring up the Options and select Copy.
8. Take your USB stick and put it in your computer.
9. Copy the file and upload your GT 5 replay to YouTube
Ik snap zoieso niet dat game devs niet een functie inbouwen zoals bij Just Cause 2 dat je heel gemakkelijk een video upload direct naar YouTube.
Klopt, daar kwam ik ook al vast te zitten. Ik ben dus alsnog zeer benieuwd hoe het moet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik krijg een hele lijst met allemaal rare files op mijn usb stick, niets wat ik kan uploaden of afspelen :S
Eeh pink, ja prima man.. maakt niet uit..quote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
he capable! moest je nog die copen hebben ? (kwas het een beetje vergeten om eerlijk te zijn!)
en ZO! Mijn auto is ook weer terug van de APKNieuw koplampie, ff 300eu
psn: driepinkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:19 schreef Capable het volgende:
[..]
Eeh pink, ja prima man.. maakt niet uit..
PSN: Mimaaa
Lol, dan weet ik niet wat voor vriendin je hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)
Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben
Ik vraag me harder af wat voor vriendin jij hebt na dit verhaal.... Maar dit terzijdequote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Lol, dan weet ik niet wat voor vriendin je hebt.
Die van mij vind het niet erg, sterker nog ze zou zelf ook een paar rondjes rijden.
Alleen speelt ze liever Burnout Paradise dan GT.
Beetje racefan dus, trouwens wat verwacht je als onze aanstaande zoon naar 1 van de grootste coureurs ooit vword vernoemd.
of een van de tientallen andere grote namen..quote:Op donderdag 9 december 2010 17:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tis natuurlijk Juan-Manuel
Of Stirling (moss)
Of Jim (Clark)
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke naam die krijgt ja.
Als het maar niet 'Ayrton' wordt of zo![]()
lol bij mij is een nieuwe koplamp 3 euro en ik kan hem binnen een minuut vervangenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
he capable! moest je nog die copen hebben ? (kwas het een beetje vergeten om eerlijk te zijn!)
en ZO! Mijn auto is ook weer terug van de APKNieuw koplampie, ff 300eu
best!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand die me zijn Mini wil lenen?Anders moet ik er 1 kopen en ik heb al zo veel geld NOT :p
Bruut1984 is mn PSN, je krijgt eeuwig respect van meen je krijgt de auto snel terug
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef Capable het volgende:
[..]
Had je de auto al opgestuurd btw?
Hun met een 458 moet je de rest wel bij kunnen benen denk ik hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Driepink het volgende:
wie niet snel is, moet slim zijn
italia tegen mclarens, s7's zonda, ford gt..
elke bocht afgesneden @ sarthe
ook met 310 over de zandbak gevlogenkwam er met 180 uit ofzo ^^ huppa 6sec voorsprong..
bocht erna had ik namelijk nog maar 2sec voorsprong, omdat hun sneller dan mij waren..
En waar kan ik de auto ophalen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken ja
Niet deze iig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me harder af wat voor vriendin jij hebt na dit verhaal.... Maar dit terzijde
Dat zou idd ironisch zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Vooral als blijkt dat hij zuigt in racespellen. Of regelmatig deuken rijdt in z'n eigen auto.
ja ik.. bij rallys vooral..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
Jup bij die stomme alaska sneeuwrallies net als stomme popups... HJet beeld werd trouwens ook zwart en weer normaal als ik rechts of links keek...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
en als je abs op 1 gooit ?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |