best!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:13 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand die me zijn Mini wil lenen?Anders moet ik er 1 kopen en ik heb al zo veel geld NOT :p
Bruut1984 is mn PSN, je krijgt eeuwig respect van meen je krijgt de auto snel terug
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef Capable het volgende:
[..]
Had je de auto al opgestuurd btw?
Hun met een 458 moet je de rest wel bij kunnen benen denk ik hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Driepink het volgende:
wie niet snel is, moet slim zijn
italia tegen mclarens, s7's zonda, ford gt..
elke bocht afgesneden @ sarthe
ook met 310 over de zandbak gevlogenkwam er met 180 uit ofzo ^^ huppa 6sec voorsprong..
bocht erna had ik namelijk nog maar 2sec voorsprong, omdat hun sneller dan mij waren..
En waar kan ik de auto ophalen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zag niemand online staan net, nu nog eens kijken ja
Niet deze iig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me harder af wat voor vriendin jij hebt na dit verhaal.... Maar dit terzijde
Dat zou idd ironisch zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Vooral als blijkt dat hij zuigt in racespellen. Of regelmatig deuken rijdt in z'n eigen auto.
ja ik.. bij rallys vooral..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
Jup bij die stomme alaska sneeuwrallies net als stomme popups... HJet beeld werd trouwens ook zwart en weer normaal als ik rechts of links keek...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag mij af of iemand, net als mij, last heeft van flikkerende beeld. Ligt 100% aan GT5.
en als je abs op 1 gooit ?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |