Ja je moet me eerst accepteren inderdaad. Ik ga straks even werken maar dan komt de SRT8 vanavond je kant op. VROEMquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Nice! Dat is aardig van jeMoet je eerst even accepten dan vanavond geloof ik, maar dat komt goed! Doe ik meteen als ik thuis ben
Netjes! Die moet ik ook nogquote:Op donderdag 9 december 2010 15:28 schreef Capable het volgende:
OOOOWJAAAA eindelijk 1ste met de Lotus TG race ook nog 3 sec voorsprong op de 2de. Wel na 150x
Goud goud tadada
2 keer geprobeerd, drukte de rem in en stond achterste voren bij de eerste bocht, exit geklikt andere race gaan doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Capable het volgende:
[..]
Het is echt lastig, je moet proberen in elke bocht minimaal 2 auto's in te halen zonder slip door te komen.
Je moet het echt op gevoel doen. Ook niet vol op de rem en ook elke keer in de bocht gas los en gas aan houden. Dus los, gas, los gas, tot je de bocht door bent.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef biertank het volgende:
[..]
2 keer geprobeerd, drukte de rem in en stond achterste voren bij de eerste bocht, exit geklikt andere race gaan doen.
Vanaf misschien nog is proberen.
In NL kan ik het niet zo gauw vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand al een idee waar je die race controller kan kopen in NL?
Amazon.com shipped niet naar NL ofzo.. en bij co.uk kenne ze hem niet..
Als ik geen zin heb om te gamen, zet ik de PS3 gewoon aan en laat de B-spec coureurs hun rondjes rijden om me van credits te voorzien. Ik kijk er echter het liefst niet te veel naar, want hun rijkunsten zijn ronduit dramatisch.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef HeertjeB het volgende:
Snap echt niet wat je aan B spec vindt.. Vind er echt geen fluit aan
Heb je waarschijnlijk per ongeluk je stick aangeraakt, want bij mij blijft die netjes op doorgaan staan.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:33 schreef h4y0 het volgende:
Even een algemene tip voor degene die lv25 of hoger zijn in A-spec...
Als je een endurance race gaat doen en je drukt even op start om te pauzeren, TRIPLE CHECK dan of je op Continue staat en niet op Restart. Ik was dus bezig met de 4 hour Mazda race, geloof een uur en een kwartier bezig. Restart ik hem.. Er werd niet even gevraagd, weet je het zeker? Nee ik stond meteen weer op de start lijn. Nou dan baal je behoorlijk als ik het bescheiden moet zeggen. Het zal je maar gebeuren als je een 24uurs race doet.
Karig.... Maar inderdaad zoals verwacht wat platte info en klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Online profiel page is up!
https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin/
Misschien wordt het later nog wel uitgebreider.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Karig.... Maar inderdaad zoals verwacht wat platte info en klaar
Daar doe ik het ook om inderdaad, mijn B-Spec driver rijdt best OK eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Auti het volgende:
B-spec is handig als je even niets te doen hebt en je kan er leuke auto's mee winnen.
Als je eenmaal hoog genoeg geleveld bent dan kan je hem ook endurance laten doen terwijl je ligt te pitten.. gratis credits..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |