ja zoals elke rally toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easy(Helaas weet ik die niet meer)
En waar heb je recovery op staan?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja zoals elke rally toch?
abs - 1
tc - 0
klaar
uit ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En waar heb je recovery op staan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begonVeel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding
Wat een zak hooi.
B-spec gaat wel lekker hier!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe precies hetzelfde hier
Dat gaat nog een lastige klus worden dan, heb wel net een half miljoen uitgegeven aan een race-corvette na een tip van iemand in dit topic, misschien dat het daar mee luktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
A-spec, Extreme Series, Like the wind.
Enige probleem is dat je dan dus wel dat soort bakken moet verslaan om hem te winnen ook.
proberen! TC liet me wagen steeds stilstaan elke bocht >.<quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)
Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder!
@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden.
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaaldquote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Hij komt eraan hoor, je staat nu wel op mijn psn vriendenlijst maar in GT sta je nog niet tussen de vrienden :S .. zal wel een vertraging in zitten.
Check je nieuwe berichtje maar op PSNquote:Op donderdag 9 december 2010 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaald. Echte die twee race, die kombaan.... Krijg het bij lange na niet voorelkaar.
Hoe heb jij dat gedaan? Ben echt zeeeeer benieuwd... Zo klote dit
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kantquote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Check je nieuwe berichtje maar op PSN.. ik heb het gister zelf nog even geprobeerd met 1 van mijn reserve Corvette's (ja ik heb er meer
) en het is inderdaad zeer zeer pittig, maar ik heb nog wel een andere oplossing.
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik heb ook 1 potje b-spec gedaan maar die kneus wist zelfs laatste te worden met een veyron in de beginner klasse. toen heb ik het maar snel opgegeven
Das Kubelwagen.... Dan kan hij een beetje aan "vermogen" wennenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
zeer zeker. als dat bij jou niet het geval is zou ik weer lekker terug gaan naar Mario kart.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:
[..]
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
Ja, I know.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepen![]()
En geen enkele fout maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |