Och, mijn GT-R staat nu stof te vangen nu ik race cars hebquote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef Capable het volgende:
Gaat lang duren om m'n Nissan te krijgen.
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Capable het volgende:
Snelste manier voor geld is gewoon races doen toch?
Oke oke, nu heb ik en vraag ik heb de middenklasserace gedaan van A-Spec, heb alle 3 goud maar ik zie geen goude trofee staan als ik alle soorten klasses zie.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/
als je de eerste keer goud haalt, krijg je daarna als je hem nog een keer doet niets meer in dezelfde race.. maar als je zilver haalt krijg je nog wel geld voor goud als je begrijpt wat ik bedoel..
en anders gewoon racen inderdaad
is het geen kampioenschap? zoja: dan moet je die krans aanklikken, krijg je ze allemaal achter elkaar.. alleen dan krijg je geloof ik zo'n gouden trofee als die optie er is tenminste..quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Capable het volgende:
[..]
Oke oke, nu heb ik en vraag ik heb de middenklasserace gedaan van A-Spec, heb alle 3 goud maar ik zie geen goude trofee staan als ik alle soorten klasses zie.
Klopt. Alleen als je die krans aanklikt ga je ook daadwerkelijk het kampioenschap doen. Je krijgt dan geld per race en meestal een auto plus geld als je het kampioenschap wint.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
is het geen kampioenschap? zoja: dan moet je die krans aanklikken, krijg je ze allemaal achter elkaar.. alleen dan krijg je geloof ik zo'n gouden trofee als die optie er is tenminste..
ja heel makkelijk, hopelijk gaan die andere 2 net zo makkelijk!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Driepink het volgende:
...
voor de andere users:
Sneeuwrally bij de middelste.. te doen met een Xsara Rally Car '99 ? 349pk (max toegestaan 350)
Maar als je goud haalt in een special krijg je wél gelijk het geld er bij van brons en zilver.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
in het begin die kartraces.. bij special, alleen die zijn eenmalig qua geld.. =/
als je de eerste keer goud haalt, krijg je daarna als je hem nog een keer doet niets meer in dezelfde race.. maar als je zilver haalt krijg je nog wel geld voor goud als je begrijpt wat ik bedoel..
en anders gewoon racen inderdaad
Ferrari 458 met een beetje tuning valt die te doen hoor. De Lambo challenge kun je ook makkelijk doen met een Gallardo.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:01 schreef Driepink het volgende:
Wat is een goeie ferrari voor die ferrari challenge ? en welke voor de lambo challenge ?
[GT5] Fokkers in a reasonably prized car.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Capable het volgende:
We moeten eigenlijk een keer een kart wedstrijd houden met elkaarOf gewoon en Fok! competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |