Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kant.
Die eerste baan gaat echt als een sicko met die Corvette. Maar jij zegt wat chamber geven, dat is wellicht een goede. Topsnelheid nog iets oprekken lijkt niet nodig maar ga ik ook even doen.
Wat doe je met de banden, wel zacht-race eronder?
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kom ik steeds dichter bij de 10 miljoen die nodig is voor die ene trophy en kan ik dan even op zoek naar een Formula Gran Turismo!
Ik heb je PSN bericht nog niet gelezen... Dat zal ook voor vanavond ergens niet gebeurenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zolang zachte racebanden zijn toegestaan dan zitten die er onder. Want zoals ik eerder zei ben ik slijtage pas tegengekomen in de Endurance races. Had je je PSN bericht al gelezen of niet?
Ik moet straks even een paar uurtjes weg en dan als ik terug ben ga ik ff kijken of ik wat foto's kan maken en wat tips posten.
Nee, die 10 miljoen is een persoonlijk target om die multi-millionaire trophy binnen te slepen die je dan schijnt te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Hmmm, is dat de truc? Heb je 10 miljoen credits nodig om een Formula Gran Turismo te unlocken?
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:22 schreef jackson het volgende:
http://www.granturismo5.n(...)smo-5-profiel-online
Erg tof als dat voor NL ook uit gaat komen. Voor Call of Duty werkte dat destijds echt mooi
0.009 vn mn tijd af! VERDOMME!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:27 schreef Driepink het volgende:
ik prbeer B op goud te halen.. maar elke keer 0,023 erboven, of 26:5 ipv 26:3.. verdomme
1000 ticket ?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsautoquote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
1000 ticket ?
ik heb nu wel na 15x proberen b-3 op goud
Hele positieve review! nicequote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1
Daar ga ik wel vanuit ja... Veel info maar weinig aanpasbaar, toch vind ik dat soort dingen altijd wel aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar met de via internet opvraagbare profielen van o.a. Killzone 2, GTA IV en Red Dead Redemption?
Ooh, dat wist ik dan weer niet... Geen idee ook of ik ooit zo'n ding gehad heb.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja als je een bepaalde afstand gereden hebt. Dan krijg je een verrassingsauto
Deze auto's worden aangeraden:quote:Op donderdag 9 december 2010 10:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Met welke auto moet k de eerste race doen van like de wind? Die Corvette RM?
En mijn B-spec Bob is nu level 10 bijna 11, ga ook voor de Zonda
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deze auto's worden aangeraden:
- Audi R10
- Peugeot 908
- Corvette ZR1
- Toyota Minolta
- nog wel een paar, check GTPlanet.
Met de nodige aanpassingen. Maar ze zijn wel reteduur
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de ZR1 fully tuned, heb de 2e race heel gemakkelijk gehaald maar die 1e wil maar niet lukken.
Ik kreeg een of andere knaken ProDrive Impreza met gouden velgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben jullie al die 1000 ticket gekregen?
Ik kreeg die kleine Mitsubishi, Premium, in het paars![]()
Gewoon flink tunen (RM, racing soft, supercharger, rigidity improvement, stage 1/2 engine tuning), final ratio zo zetten dat max. speed 390 km/h is en gaan!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Die kombaan is zoooo kut en die eerste race haal je echt relatief eenvoudig na een paar keer proberen.
Hoe flink jij die kombaan? Instelling etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |