Nouja blonde schones hoeft niet van mij hoor, is voornamelijk afleiding.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Impressie het volgende:
[..]
Bij blonde schones in de groep of bij een forumnerd?
Euhm, filosofie voor psychologen en biologische psychologie. Die vakken zijn voor allebei die opleidingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
3e jaar sociale of gezondheid?
Sociale is ook niet moeilijk om te halen, en dat MTO gedoe heb je alleen maar bij de werkgroepen
Universiteit van Tilburg [#49] Blonde schones of een forumnerd?
Biologische is inderdaad een keuze vakquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Complexiteit het volgende:
Euhm, filosofie voor psychologen en biologische psychologie. Die vakken zijn voor allebei die opleidingen.
en daarna?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben denk ik halverwege januari klaar in Tilburg. Vandaag positief gesprek gehad.
Dat moet ik nog even precies bekijken. Door mijn onderzoek heb ik al n aantal aanbiedingen gekregen, maar dat moet nog concreet gemaakt worden.quote:
heb 4 van de 5 mogelijke punten nodig.. Heb sowieso die 3-punten vraag wel goed en hopelijk scoor ik dan 1 puntje bij de resterende 2 vragen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hmm zonde, denk je wel goed gescoord te hebben op de open vragen?
Begin er niet over.. ik zelfs 14 fout. Hopen op de open vragen dan maar..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef G4RUD4 het volgende:
[..]
heb 4 van de 5 mogelijke punten nodig.. Heb sowieso die 3-punten vraag wel goed en hopelijk scoor ik dan 1 puntje bij de resterende 2 vragen...
HAd je ook ethiek? Goed gemaakt?
nog meer mensen bedr ethiek vandaag? wat hadden jullie gescoord. Ik vond t tegenvallen! had oa bij de oude tt een tt gemaakt met enkel 2 fout! kom ik thuis aan met 11 fout
Over een paar jaar moeten er toch weer andere op. Die verzinnen altijd wel weer iets nieuws.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef GlowMouse het volgende:
Volgens mij hebben ze vanmorgen nieuwe lettertjes op K gemaakt. Ik moet nog kijken welke het zijn.
Dat is mooi!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef Valange het volgende:
[..]
Viel me op dat de opzet van het tentamen erg verschilde met die van de tentamens van de afgelopen jaren.
Was er een brandoefening of een ontruimingsoefening?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die brandoefening van begin deze week trouwens. Toont wel weer aan hoe brandveilig P is.!
Ontruimingsoefening maar is er veel verschil dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is mooi!
[..]
Was er een brandoefening of een ontruimingsoefening?
Het gebouw in brand zetten?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef GlowMouse het volgende:
Bij een brandoefening zet je het gebouw in brand, bij een ontruimingsoefening wordt het gebouw ontruimd.
Er staat nu 'School of economics and management'. Waarschijnlijk waren ze niet blij met het oude architectenbureau, want deze letters zijn in een hele andere stijl gemaakt als die van anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef GlowMouse het volgende:
Volgens mij hebben ze vanmorgen nieuwe lettertjes op K gemaakt. Ik moet nog kijken welke het zijn.
Nou, een vriendin van me heeft dat vak nog steeds niet gehaald en zei laatst dat ze vrij veel dingen letterlijk uit het boek halen voor in het tentamen (specifieke voorbeelden enzo), dus je maakt het jezelf wel makkelijker door iig het voorgeschreven boek te kopen en niet een ander boek.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Complexiteit het volgende:
Vraagje!
Voor sociale psychologie staat het boek Social Psychology van Kenrick e.a. aangeschreven. Maar ik las hier eerder dat het niet echt nodig is.
Is dat zo? Want dan denk ik dat ik Sociale Psychologie van Roos Vonk ga kopen, dan begrijp ik het vast beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |