Diegene kan een nieuw topic openen. Desnoods wil ik wel een topic openen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef loecje het volgende:
waarom word dit topic gesloten?
[Aangeboden] Playstation 2 met 2 controllers, 30 spellen en een Memory
ik snap dat TS niets meer van zich laat horen. maar er was in dat topic nog iemand die een PS2 aanbood.
Die kunnen verder in een ander topic toch? Zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef loecje het volgende:
dat ben ik met je eens hoor. zijn blijkbaar meer mensen die dingen aanbieden en dan afhaken. zeker goed dat jullie daar op letten en aantekening van maken![]()
maar door het topic te sluiten stoppen andere onderhandelingen ook.
Wij laten het in eerste instantie zo staan. Maar ik begrijp je punt en we houden het in overweging.quote:ik had al eerder voorgesteld om van dat topic [Aangeboden] Sony playstation 2 een centraal topic te maken aangezien er best wat PS2's onder het stof liggen en er in een centraal topic een soort 'wachtlijst' kan ontstaan. met tig verschillende topic's met dezelfde producten.
Net als PC's, tv's en witgoed.
Nogal, maar hij is al dichtquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Tikje dubieus topic Goedkope OV-Chipkaart
Volgens de info die ons beschikbaar is, zou de ban zelfs voorlopig nog niet over zijn. Ik weet eigenlijk niet of het goed gebruik is om dan een topic te sluiten, maar het klinkt me niet onlogisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef Susi het volgende:
[Gevraagd] Post voor m'n 81 jaar ouwe moeders
Hoedjeman is inmiddels weer actief, dus mag hij weer open ? Mag ik trouwens vragen waarom het topic gesloten is ? De reden van Smegmanus vind ik eerlijk gezegd wat vaag; een ban duurt doorgaans 1 á 2 dagen, soms ook wel langer, maar het had dan toch prima open kunnen blijven, dat gebeurt bij anderen toch ook, tenzij het bagger is ? Nu is het topic bijna 20 dagen 'vergeten', en omdat er niet gepost kon worden, is ie ook flink naar onderen gezakt. Terwijl er nog een hoop users zijn die wat hebben gestuurd en benieuwd zijn of het al is aangekomen.
Tja, dat weten wij natuurlijk niet, nu het forumbanmeldtopic is weggegaan. En omdat ik er vandaag aan moest denken, ging ik naar z'n profiel en z'n naam was niet meer doorgestreept.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens de info die ons beschikbaar is, zou de ban zelfs voorlopig nog niet over zijn. Ik weet eigenlijk niet of het goed gebruik is om dan een topic te sluiten, maar het klinkt me niet onlogisch.
Ik laat de beslissing even aan Smeg over als je het goedvindt; wellicht heeft hij weer in overleg met iemand anders de beslissing genomen. Overigens kan Hoedje ondertussen voor een update uiteraard terecht in Kijk mij eens *O* (voor als je nog iets te melden had) of [SC] #004 FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!
Ban duurde officieel een maand dus logisch om het topic te sluiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef Susi het volgende:
De reden van Smegmanus vind ik eerlijk gezegd wat vaag; een ban duurt doorgaans 1 á 2 dagen, soms ook wel langer, maar het had dan toch prima open kunnen blijven, dat gebeurt bij anderen toch ook, tenzij het bagger is ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet 'logisch' vindt. Anyhoe, ik hoop dat Hoedjeman 't topic wil laten heropenen en dat hij nieuws heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ban duurde officieel een maand dus logisch om het topic te sluiten.
Zal de TS een PM sturen om te vragen of het topic weer open moet.
Ik zou het moeten navragen, maar ik geloof dat het zelfs 'beleid' is. Als je erover nadenkt ook best wel logisch. << nee, ik twijfel met dat ik het schrijf al...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet 'logisch' vindt. Anyhoe, ik hoop dat Hoedjeman 't topic wil laten heropenen en dat hij nieuws heeft.
Dat ookquote:Edit: Ik lees net dat het al gebeurd is, super![]()
Jezelf quoten is zó 2008, maar goed: ik heb het ff nagevraagd! Er is geen andere regel dan 'ff logisch nadenken of het zinvol, nuttig of nodig is om topics open te laten / te sluiten'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het moeten navragen, maar ik geloof dat het zelfs 'beleid' is. Als je erover nadenkt ook best wel logisch. << nee, ik twijfel met dat ik het schrijf al...
Maar ik zal de daad bij het woord voegen en het gewoon direct maar eens even navragen. U hoort nog van mij
Het scheelt dat jij die beslissing ook niet hoeft te nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet 'logisch' vindt.
Topics mogen best op slot hoor (wat mij betreft in elk geval, want anders wordt het zo onoverzichtelijk). Zal ik 'm sluiten, of wil je wachten of de ontvanger nog iets van zich laat horen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef deedeetee het volgende:
[ Aangeboden ] Super de Boer boodschappenpakketkaart
Kaart is vergeven, ik heb begrepen dat er hier geen topics op slot gaan maar mss kan de tt worden aangepast om teleurstelling te voorkomen ofzo ?![]()
weet niet precies hoe dat hier werkt
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef deedeetee het volgende:
Doe maar gewoon dicht. We hebben al contact gehad via pm dus dat zit verder wel goed.
Leukquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef Mark het volgende:
[Aangeboden] Super de Boer pakketzegels centraal inzamelen mag dicht: de zegels zijn verzameld en we gaan verder met het topic waarin het pakket weggegeven wordt.
Astu! [Gevraagd] Robin Cook boekenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, ik wilde mijn topic, die ik zelf geopend heb, Gevraagd Robin Cook boeken
een kickje geven, maar ik zie hem nergens staan? Of is hij gesloten ofzo?
Uitslover.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef smegmanus het volgende:
HahaIk had hem net gekicked
[Gevraagd] Robin Cook boeken
Dus
Uit jouw mond moet dat wel positief zijnquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uit jouw mond moet dat wel positief zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat deze beter een schopje DIG of desnoods V&A kan krijgen: Wireless Optical Logitech Mouse gezocht model 2001
TS heeft zo te zien niet helemaal begrepen waar FHF voor is
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef -gt- het volgende:
goed om te zien dat FhF nu geen tijdelijk forum meer is
Super! Ik sluit hem voor je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:22 schreef kahlie het volgende:
Mijn topic mag dicht of naar "Afgehandeld". Alles is weggeven en binnenkort kijk ik even of ik nog wat anders te vergeven heb![]()
Fijn dat FHF een blijvertje is!
Dank voor de reactie smegmanus, ik wacht ff af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef smegmanus het volgende:
Verloting is wel een goede als er meerder gegadigden zijn inderdaad en de TS hier ook mee instemt. Even kijken wat de rest ervan vindwat betreft de kadopakketten kun je beter even de reactie van de rest afwachten.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[Gratis] PC voor minder bedeelden
Dit topic uit V&A past prachtig in FHF denk ik
Vragen om keys doen we niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wil iemand alsjeblieft hier: [gezocht]
[gezocht] Call of Duty 1: United Offensive key
van maken?
Thanks!!!!
Nog even hierop terugkomen: we gaan niemand verplichten om hun spullen op een bepaalde manier aan te bieden. Het is de keuze van TS om het te geven aan de eerste die zich meldt, het te verloten of een ander systeem erop na te houden. Wel vragen we van iedereen om in zijn of haar topic duidelijk bij te houden wat de stand van zaken is, om verwarring te voorkomen. En omdat houden we als modjes ook mee in de gaten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef kahlie het volgende:
Ik zie dat er in veel topics wat gerommel en onduidelijkheid is over de manier waarop spullen vergeven worden. Is het misschien slim om de manier van weggegeven verplicht te stellen zoals de richtprijs bij V&A? Kiezen tussen bijvoorbeeld: wie het eerst komt die het eerst maalt, keuze van de TS of verloting?
Ik vind het zo sneu als mensen reageren en vervolgens horen: "Ja, ik heb het al aan iemand anders beloofd" of "Ik wacht liever af op een ander, want jij bent al zoveel geholpen".
Just a thought...
Mijn idee was juist dat er een verplichting was om je aan een bepaald systeem te houden en het te vermelden in de OP. Niet dat er maar 1 manier verplicht wordt gesteld. Dat je kunt kiezen hoe, als je het maar meldt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomen: we gaan niemand verplichten om hun spullen op een bepaalde manier aan te bieden. Het is de keuze van TS om het te geven aan de eerste die zich meldt, het te verloten of een ander systeem erop na te houden. Wel vragen we van iedereen om in zijn of haar topic duidelijk bij te houden wat de stand van zaken is, om verwarring te voorkomen. En omdat houden we als modjes ook mee in de gaten.
Kijk eens hier: FHF FAQ . Daar vind je PM mogelijkheden en wat tips over hoe je je hulpvraag kunt verwoorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef blbitch het volgende:
Vraagje, Hoe pleeg je overleg met een moderator? Want ik heb gisteravond een topic geopend, dat is inmiddels gesloten ( is goed hoor ) omdat mijn vraag niet echt duidelijk was. Nou wil ik effe met iemand de situatie globaal doornemen en overleggen hoe ik een betere vorm van mijn vraag neer kan zetten.
Prima, ik zal hem dichtgooien.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
We hebben het boek compleet dus eigenlijk mag deze dicht. Hoe werkt dat hier??
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[aangeboden] Auping Bed, in goede staat.
het bericht van ragboer is volgens mij niet echt on topic....
quote:
Goh wat gek hé? Kijk even waar je post, V&A is geen ONZ.quote:
Tyf gewoon op.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
Oké, jammer dan. Ik was aan het onderhandelen. Ik wil het meisje er namelijk ook bij.
Hij pmt meerdere mensen, misschien handig om actie te ondernemen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef seasushi het volgende:
Sommige mensen denken dat buddy gezocht per regio in KPD geplaatst is en willen zo een fuckbuddy scoren.
Wie is "hij?" Graag even per PM.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij pmt meerdere mensen, misschien handig om actie te ondernemen?
Thanks. ElisaB had hem al gespotquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Heeft deze knakker toestemming?
[Gevraagd] Ouders die mijn enquête willen invullen.
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:20 schreef odebeijer het volgende:
Mag ik hier een slotje op: [Aangeboden] een 2- en 3zits bank
De banken zijn inmiddels opgehaald.
Hallo!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi
Mag ik op dit topic een slotje?
Kaartje is vergeven
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij mag deze in het rijtje 'geslaagde Fok!-acties'
Weet alleen niet meer waar die staat
Donequote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef Rucky het volgende:
Is het een idee om van het volgende topic [CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties! een sticky topic te maken?
De TS bedankt wel in het betreffende topic maar een centraal topic vind ik ook wel op zijn plaats.![]()
De vraag komt eigenlijk nav de volgende post.
quote:
Check!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Chule het volgende:
Mijn missie is voltooid, dus deze mag dicht: [Gezocht] Albert Heijn Eftelingpunten
Bedankt!
Tuurlijk mag dat!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je iets gratis aanbiedt, mag je dan wel een vergoeding voor de verzendkosten vragen? Ik heb mijn kamer opgeruimd en een hoop wellicht bruikbare spullen (moet nog even uitzoeken wat) maar als ik 7 euro per doos moet betalen wordt dat me wat te gortig
Ik zou het ook niet handig vinden om één topic te hebben. Dan moet ik gaan zoeken wie wat zoekt van de supermarkt waar ik kom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef loecje het volgende:
nadeel daarvan is dat je alle acties door elkaar heen hebt lopen.
apart 1 voor elke actie (dus niet tig topic's over dezelfde actie) vind ik overzichtelijker.
Tof maar in FHF vragen we geen geld voor producten he?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef PP. het volgende:
[TK] Panasonic 82cm Breedbeeld TV
Deze mag w.m.b ook wel naar FHF, indien er interesse voor is.
Ga ik doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Deze mag dicht!
[gezocht] DVD The Lion King deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |