Dus als mensen plaatjes van jou willen moeten ze je een envelop sturen (= 1 postzegel) met daarin een envelop met postzegel (= 2 postzegels) terwijl als mensen jou plaatjes sturen, jij hun een envelop (= 1 postzegel) stuurt met daarin een postzegel (=2 postzegels) voor de onkosten....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef nieslief het volgende:
Helaas heb ik niet genoeg geld om zomaar veel enveloppen te versturen mocht je wat willen wil ik graag een envelop met postzegel ontvangen. Dan stuur ik dat direct gevuld terug. Datzelfde geldt voor mensen die mij wat willen sturen. Ik vind het onzin als jullie kosten moeten maken voor mij dus pm me je adres en ik stuur je postzegels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus als mensen plaatjes van jou willen moeten ze je een envelop sturen (= 1 postzegel) met daarin een envelop met postzegel (= 2 postzegels) terwijl als mensen jou plaatjes sturen, jij hun een envelop (= 1 postzegel) stuurt met daarin een postzegel (=2 postzegels) voor de onkosten....
Dit moet toch veel makkelijker kunnen?Ik ben niet helemaal helder geloof ik want ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef gargamel het volgende:
nieslief zoekt nog;
1, 5, 13, 15, 27, 35, 38, 78, 82, 83, 87, 105, 109, 155, 171, 178
180, 187, 201, 205, 211, 217, 228, 229, 244, 256, 271, 275, 284, 323 en 325
Vetgedrukte nummers heb ik voor je. Pm je adres maar, dan gaan ze jouw kant op.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef gargamel het volgende:
nieslief zoekt nog;
1, 5, 13, 15, 27, 35, 38, 78, 82, 83, 87, 105, 109, 153, 155, 171, 178
180, 187, 201, 205, 211, 217, 228, 229, 244, 256, 271, 275, 284, 323 en 325
Oei, dan heb ik wel een probleem. Mijn ouders leerden mij als je iemand kan helpen dan moet je dat doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef gothic-blackie het volgende:
hoi iedereen,
hier het zusje van Nieslief.
Ik begrijp de verwarring die er is ontstaan volledig. maar nu moet je wel weten dat mijn zus een jaar geleden een auto ongeluk heeft gehad waardoor ze oa problemen heeft gekregen met concentratie en op schrift uitleggen wat ze bedoelt te zeggen. Door dit auto ongeluk kan ze onder andere nu niet werken waardoor ze ook niet een twee drie geld heeft om naar iedereen plaatjes te sturen of om alle boodschappen bij de AH te doen, want de tweeling (beide autistisch) kosten ook genoeg aan extra zorg ook al word daar een gedeelte van vergoed.
Nu heb ik maar even met haar gebeld en hoe zit het nu:
- als jij plaatjes voor haar hebt stuurt ze je een envelop met een postzegel retour zodat je hier geen kosten aan hoeft te maken.
- Mocht het zo zijn dat jij plaatjes van haar wil maar geen voor haar hebt, dan kan je haar pmen met de vraag voor het rekeningnummer (voor de vergoeding van de postzegels) en naar welk adres het kan samen met de nummers die nodig zijn.
- hebben jullie nu allebei plaatjes voor elkaar dan is het gewoon simpel ruilen zonder moeilijk te doen met extra zegels of vergoeding.
en waarom zo ingewikkeld, vraag je je nu af. ja voor sommige mensen kost een postzegel niet veel en heb je het er graag voor over om iemand blij te maken maar wij zijn vanuit onze ouders altijd opgevoed dat je bij dit soort dingen in ieder geval de onkosten moet vergoeden zodat mensen er niet geld op toe leggen. Het hoeft dan bijvoorbeeld niet een directe vergoeding te zijn maar het kan ook iets totaal anders zijn waar iemand blij mee is (zoals bijvoorbeeld een foto bij het uitpakken of een (virtuele) knuffel van de tweeling).
Ik hoop dat het zo ietsjes duidelijker is wat er bedoelt word en mocht het niet duidelijk genoeg zijn geef het dan aan dan hoor ik zus nog verder uit (post is trouwens geplaatst met toestemming van nieslief)
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef gothic-blackie het volgende:
hoi iedereen,
hier het zusje van Nieslief.
Ik begrijp de verwarring die er is ontstaan volledig. maar nu moet je wel weten dat mijn zus een jaar geleden een auto ongeluk heeft gehad waardoor ze oa problemen heeft gekregen met concentratie en op schrift uitleggen wat ze bedoelt te zeggen. Door dit auto ongeluk kan ze onder andere nu niet werken waardoor ze ook niet een twee drie geld heeft om naar iedereen plaatjes te sturen of om alle boodschappen bij de AH te doen, want de tweeling (beide autistisch) kosten ook genoeg aan extra zorg ook al word daar een gedeelte van vergoed.
Nu heb ik maar even met haar gebeld en hoe zit het nu:
- als jij plaatjes voor haar hebt stuurt ze je een envelop met een postzegel retour zodat je hier geen kosten aan hoeft te maken.
- Mocht het zo zijn dat jij plaatjes van haar wil maar geen voor haar hebt, dan kan je haar pmen met de vraag voor het rekeningnummer (voor de vergoeding van de postzegels) en naar welk adres het kan samen met de nummers die nodig zijn.
- hebben jullie nu allebei plaatjes voor elkaar dan is het gewoon simpel ruilen zonder moeilijk te doen met extra zegels of vergoeding.
en waarom zo ingewikkeld, vraag je je nu af. ja voor sommige mensen kost een postzegel niet veel en heb je het er graag voor over om iemand blij te maken maar wij zijn vanuit onze ouders altijd opgevoed dat je bij dit soort dingen in ieder geval de onkosten moet vergoeden zodat mensen er niet geld op toe leggen. Het hoeft dan bijvoorbeeld niet een directe vergoeding te zijn maar het kan ook iets totaal anders zijn waar iemand blij mee is (zoals bijvoorbeeld een foto bij het uitpakken of een (virtuele) knuffel van de tweeling).
Ik hoop dat het zo ietsjes duidelijker is wat er bedoelt word en mocht het niet duidelijk genoeg zijn geef het dan aan dan hoor ik zus nog verder uit (post is trouwens geplaatst met toestemming van nieslief)
Oeps sorry, manlief was nog niet uitgelogd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook voor Nieslief![]()
![]()
(ik miste haar al een tijd in de SC)
Morgen gaan ze op de bus. De dubbele mogen ze gebruiken om te ruilen. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef nieslief het volgende:
Oh wauw dank jullie
Pmmetjes gestuurd naar Hooidraad en Rucky
Voor degenen die iemand weten die dit hebben willen ik heb laatst een stapeltje plaatjes van C1000 gekregenDe nummers: 3. 6. 7 (2x) 10. 13, 15. 19. 22. 32. 33. 38. 42. 47. 48. 53.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |