abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93340172
Wij houden regelmatig oudere pc's over op kantoor die anders toch maar weggegooid worden omdat bedrijven ze afschrijven. Deze probeer ik dan (er word eerst onder collega's gekeken) mee te nemen om te kijken of ik er iemand blij mee kan maken.

De regels zijn simpel: Als jij mij kunt overtuigen/aantonen dat je iemand bent die het om wat voor reden dan ook hard kan gebruiken (bijstand, armoede, schuldsanering etc) krijg je een pc voor niks. Ik maak verder geen onderscheid tussen of het je eigen schuld is of niet, dat je arm bent :P

Op dit moment heb ik twee dezelfde machines beschikbaar:

(de foto is van internet, de mijne zijn niet zo netjes wit meer en hebben wat strepen/krassen)

Er zit een Pentium 4 in, wat geheugen (ik gok ergens tussen de 512 en 1024mb), en alles is onboard: Video, Audio, netwerk, etc. Ze hebben 4 usb poorten, een externe voeding, ps2 poorten en een cd of dvd speler, daar heb ik nog niet naar gekeken. Harde schijf is dacht ik 40gb.
Er zit een legitieme OEM XP Pro licentie bij, met sticker op de kast uiteraard.

Ze zijn voldoende voor simpele (kinder)spelletjes, internet, office, etc.
Ik lever geen toetsenbord/muis/scherm bij, om de simpele reden dat ik er geen meer over heb.

Afhalen kan in Breda, afleveren kan tegen onkosten voor mijn tijd en brandstof. In principe zorg ik ervoor dat de PC een kale installatie van Windows XP heeft, of toch in ieder geval een lege geformatteerde schijf. Het ligt een beetje aan hoeveel tijd ik heb, en momenteel is dat weinig omdat we met een huis bezig zijn, etc.

Roept u maar :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:55:51 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93340222
Je kunt beter even een schopje naar FHF vragen, dat forum is er precies voor zulke dingen O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93340258
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt beter even een schopje naar FHF vragen, dat forum is er precies voor zulke dingen O+
Dat denk ik ook, even met mijn V&A collega's overleggen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:28:23 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_93342032
Schopje >> FHF
Friends don't let friends remain beardless...
pi_93344676
Ik heb dit doorgemaild naar iemand die ik ken en misschien er van gebruik wilt maken. Bedankt voor het plaatsen. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93348270
Ah, dit wist ik niet. Dit is idd een beter forum voor dit soort dingen.
pi_93393568
^O^
zo kom ik ook aan mijn huidige pc. afdankertje van bedrijf.
Echt zonde dat die dingen zomaar weggegooid worden, en daar betalen ze vaak ook nog geld voor afvoeren. beter geef je die dingen gratis aan minderbedeelde.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:34:38 #8
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_93433014
Ik ben wel geïnteresseerd! Mijn broertje zoekt nog een pc.
Hier heb ik al eerder een topic voor geopend. Hier waren positieve reacties op en ik kon een pc ophalen bij iemand. Maar ik denk dat ze het op het laatste moment niet vertrouwde ofzo, want ze reageerde niet meer op mijn pm's.

In vorig topic heb ik ook de situatie beschreven van mijn broertje.
[Gevraagd] Laptop of computer voor broertje

Ik hoor wel of mijn broertje in aanmerking komt hiervoor! :)
pi_93439907
Prima, je mag hem komen halen! Er staat nu wel windows 98 op, maar de legale sticker/key van Windows XP Pro zit netjes op de kast geplakt. Deze is bruikbaar met elke Windows XP Pro OEM cd die je erin kwijt kunt.

PM mij maar zodra je dit leest, dan laat ik je mijn adres weten.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:23:23 #10
235465 maffemaniak
pi_93453961
Relaxt! Mooi cadeau voor mijn broertje! :D
Mijn vader heeft nog wel ergens een XP schijfje liggen!

En ach, als hij maar internet draait voor gitaar-youtube-instructie-filmpjes!

Sympathiek initiatief van je, ik zal je pm'en.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:02:28 #11
235465 maffemaniak
pi_93870915
Bedankt! Broertje is er erg blij mee! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')