abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:28:50 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90987132
Ik zou gezworen hebben dat er ergens in FHF een topic was waar je je nog kon melden als je nog iets wilde zeggen over iets dat je gekregen hebt (zeg maar als het topic waarin het allemaal begon al op slot zit). Maar ik kan het nergens vinden.

Dus, bij deze dan maar (heb ik meteen een plek waar ik de per PM ontvangen berichten kan plaatsen *O* )

Het zou overigens leuk zijn als dit niet de zoveelste SC wordt ( _O- we zijn er goed in in FHF), maar een plek blijft waar mensen even kunnen najubelen als ze ergens blij van zijn geworden en waar voor (anonieme) gevers ook iets terug te lezen is.

Overigens: niemand is verplicht nog iets te laten horen. Maar er zijn genoeg mensen die (ondanks dat het niet hoeft) de begrijpelijke behoefte voelen, dus die hebben bij deze daar een plekje voor :)

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 07-01-2011 18:38:29 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:34:13 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90987314
zoals wat heb gekregen ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:36:16 #3
33954 ElisaB
pi_90987376
Ter info: naar aanleiding van het kerstpakkettentopic, heb ik van een aantal users het een en ander ontvangen om weg te geven. Dat heb ik hier (thuis dus) verzameld, aangevuld en vervolgens opgedeeld in een aantal pakketten. Mocht iemand iets herkennen, dan kan dat dus :D

quote:
Vandaag werd er aangebeld net na het avondeten. Er kwam een grote doos binnen en deze werd gelijk door de jongste in beslag genomen want hij ging er boven op zitten en was niet van plan van zijn nieuwe troon af te gaan. Grote broer kwam er al snel bij en hierna ook grote zus, alle drie nieuwsgierig naar de inhoud.

Uiteraard heb ik ze niet al te lang in spanning gelaten. Er kwam allerlei lekkers voorbij als salmiak spekjes, yoghurt met nootjes en fruit, heerlijke tapenades, gedroogde worstjes, yatzee spelletje, kleur en toverkrasboek, stiften en kleurpotloden, cadeau voor de grootste broer die niet aanwezig is en dus ingepakt ligt te wachten op zijn komst.

Ik moet eerlijk zeggen dat wij nog al in shock verkeerden bij het openen van de cadeaubonnen voor mij en mijn man. Mijn man was stil en het enige wat er daana uit kwam was "wauw" en ik was zo blij als een klein kind met de boekenbon, oooh ik verheug me nu al op mijn uitje naar de boekenwinkel en het niet kunnen kiezen tussen al die geweldige boeken. Ja ik ben letter verslaafd, het ene boek nog niet uit of ik zit al weer met mijn neus in een ander boek. De bieb is echt een uitkomst voor mensen zoals ik maar ik lees vooral de boeken die hier in de familie circuleren.

En dan lees je nog een heel lief kaartje en een PM bericht waarin staat dat de Gulle Gever nog wat vergeten was en ons het na stuurt. Ik ben serieus ontroerd door zoveel medeleven en naasten liefde. Heel erg bedankt voor een super begin van 2011!

[ Bericht 3% gewijzigd door ElisaB op 07-01-2011 18:48:09 ]
pi_90987613
Ik heb gisteren een bedankje gehad maar in een heel ander topic! :)
Mag ik toch wel even hierheen quoten? O-)

quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Dankbaar. *;

Felixa komt zojuist, zoals afgesproken, een braadpan langsbrengen... blijkt dat ze er nog 2 cadeaubonnen van Blokker en Praxis bij heeft gedaan. :o *; O+

Felixa, je bent een schat. _O_ O+ :*
Naar aanleiding van dit topic: [Gevraagd] Hulp (spullen) ivm gedwongen verhuizing :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:26:12 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90993025
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou gezworen hebben dat er ergens in FHF een topic was waar je je nog kon melden als je nog iets wilde zeggen over iets dat je gekregen hebt (zeg maar als het topic waarin het allemaal begon al op slot zit). Maar ik kan het nergens vinden.
Deze bedoel je?

Meld hier geslaagde acties!

(kmoest ook 4x mAT door lopen hoor, keek er elke keer overheen :D )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90997724
:o Ik zie dit topic nu pas!
Al in de slowchat gepost, maar voor de lieve anonieme nootjeszender,...: Dank je wel! We hebben uitgebreid bekeken en gediscusseerd(dochter en ik) wat we vanavond zouden gaan knabbelen!! :*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:29:27 #7
33954 ElisaB
pi_91001335
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef seasushi het volgende:
:o Ik zie dit topic nu pas!
Al in de slowchat gepost, maar voor de lieve anonieme nootjeszender,...: Dank je wel! We hebben uitgebreid bekeken en gediscusseerd(dochter en ik) wat we vanavond zouden gaan knabbelen!! :*
Aha, deel 1 ontvangen begrijp ik ^O^ Hou de brievenbus nog maar even in de gaten :*
  zondag 9 januari 2011 @ 14:14:07 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_91064530
Heb net(afgeleverd bij buren) een pakketje ontvangen met een dvdspeler en een hoop dvds van Natha. Superlief en lig in bed met griep dus timing is super O+ Dank je wel

[ Bericht 31% gewijzigd door zwartedoos op 10-01-2011 13:02:44 ]
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 10 januari 2011 @ 10:32:02 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91105930
Een dikke :* voor Poepoog en broer O+ omdat ze wel weten waarom, en dat als ze in de buurt zijn ze van harte welkom zijn voor koffie oid :Y
Liep allemaal wat gehaast ivm oven die er mee ophield en ivm eten bereiden voor de dochter vervanging nodig was, en nu inmiddels staat die van me oudjes zolang hier, tot er wat ruimte in het budget voor is
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_91110149
Even een dikke Kus voor ElizaB, Lk,hub en hond en iedereen die het mogelijk maakt dat mijn huisje een echt thuis wordt!
Vampje aan het klussen in haar huisje!

Lieverds...Jullie zijn stuk voor stuk Kanjers :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_91302226
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Aha, deel 1 ontvangen begrijp ik ^O^ Hou de brievenbus nog maar even in de gaten :*
Ik lig nog steeds op het matje voor de deur. :Y
Ik hoop dat de goede gever het (nog) niet verstuurd heeft, want ik hoor liever dat het bij nader inzien niet komt, dan dat het pakketje zoek is geraakt, en het lijkt of ik niet de moeite neem om te bedanken.
pi_91316334
... En Yska, bedankt voor je kaartje :*
pi_91318006
nogmaals grote dank voor Papabear, en voor zwartedoos!!! _O_
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:50:32 #14
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_91319827
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef seasushi het volgende:
Haha ja dan was ie maar alvast op tijd voor je verjaardag. Je had het over volgende week en aangezien sommige dingen 2 dagen duren voordat het aan komt ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_91320907
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef seasushi het volgende:
Dit! O+
pi_91354395
*O* vanavond laat stond ElisaB aan den deur... dat moordwijf had heel dr gehuurde bus vol zitten met prachtige meubels die ze door zo'n beetje heel het land had opgehaald _O_
ik wil dan ook iedereen bedanken ..Mijn huis is op deze manier gewoon al een thuis!!

En aan de oerkreten van zoonlief te horen waren de spellen ook errug gaaf! :*

Tnx Rebel Angel
Lottekoekkie en uiteraard ook ElisaB

Ook voor de lieve kaartjes en het kadootje voor de jarige meneer :*
pi_91357284
*O* kuch foto's
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_91357306
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 08:29 schreef komrad het volgende:
*O* kuch foto's
Vampje aan het klussen in haar huisje!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 10:14:00 #19
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_91358058
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef brunette82 het volgende:
nogmaals grote dank voor Papabear, en voor zwartedoos!!! _O_
graag gedaan en psst scrub_nurse heeft me geholpen he ;)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_91361635
Ik geloof dat ik/we hier moet zijn.
We hebben van een anonieme user een heel leuk pakket gehad!
Met spulletjes voor de kinderen, prinsessen en piraten hagelslag, celebrations, en ook nog 2 kaarten voor de bioscoop!
Echt superlief en een grote verrassing!
Misschien dat mijn man Djeez nog aanvullingen en foto's kan posten.

Dus wie je ook bent, heel erg bedankt! Ook voor de lieve brief die erbij zat!
  Redactie Frontpage zaterdag 15 januari 2011 @ 16:38:49 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_91371251
Ook ik vind het een geweldig pakket! Met voor elk wat wils, wat een super uitgebreid pakket en wat een moeite moet het hebben gekost om alles te verzamelen. Echt heel erg bedankt onbekende weldoener, dankzij jullie zijn we het jaar goed begonnen! *O* Hier nog even een overzichtsplaatje:
110115_3926_FOK!%20Pakket%201.JPG
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_92053083
Ik hoop dat anoniempje dit heeft gezien. De kinderen spelen iig fijn met het speelgoed :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:47:25 #23
33954 ElisaB
pi_92055938
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop dat anoniempje dit heeft gezien. De kinderen spelen iig fijn met het speelgoed :)
Ik heb het gemeld ;)
pi_92069169
Fijn! :Y
pi_92073582
Blije koppies in het "playstationtopic" O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: