quote:Vandaag werd er aangebeld net na het avondeten. Er kwam een grote doos binnen en deze werd gelijk door de jongste in beslag genomen want hij ging er boven op zitten en was niet van plan van zijn nieuwe troon af te gaan. Grote broer kwam er al snel bij en hierna ook grote zus, alle drie nieuwsgierig naar de inhoud.
Uiteraard heb ik ze niet al te lang in spanning gelaten. Er kwam allerlei lekkers voorbij als salmiak spekjes, yoghurt met nootjes en fruit, heerlijke tapenades, gedroogde worstjes, yatzee spelletje, kleur en toverkrasboek, stiften en kleurpotloden, cadeau voor de grootste broer die niet aanwezig is en dus ingepakt ligt te wachten op zijn komst.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij nog al in shock verkeerden bij het openen van de cadeaubonnen voor mij en mijn man. Mijn man was stil en het enige wat er daana uit kwam was "wauw" en ik was zo blij als een klein kind met de boekenbon, oooh ik verheug me nu al op mijn uitje naar de boekenwinkel en het niet kunnen kiezen tussen al die geweldige boeken. Ja ik ben letter verslaafd, het ene boek nog niet uit of ik zit al weer met mijn neus in een ander boek. De bieb is echt een uitkomst voor mensen zoals ik maar ik lees vooral de boeken die hier in de familie circuleren.
En dan lees je nog een heel lief kaartje en een PM bericht waarin staat dat de Gulle Gever nog wat vergeten was en ons het na stuurt. Ik ben serieus ontroerd door zoveel medeleven en naasten liefde. Heel erg bedankt voor een super begin van 2011!
Naar aanleiding van dit topic: [Gevraagd] Hulp (spullen) ivm gedwongen verhuizingquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Dankbaar.![]()
Felixa komt zojuist, zoals afgesproken, een braadpan langsbrengen... blijkt dat ze er nog 2 cadeaubonnen van Blokker en Praxis bij heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
Felixa, je bent een schat.![]()
![]()
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou gezworen hebben dat er ergens in FHF een topic was waar je je nog kon melden als je nog iets wilde zeggen over iets dat je gekregen hebt (zeg maar als het topic waarin het allemaal begon al op slot zit). Maar ik kan het nergens vinden.
Aha, deel 1 ontvangen begrijp ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef seasushi het volgende:
Ik zie dit topic nu pas!
Al in de slowchat gepost, maar voor de lieve anonieme nootjeszender,...: Dank je wel! We hebben uitgebreid bekeken en gediscusseerd(dochter en ik) wat we vanavond zouden gaan knabbelen!!
Ik lig nog steeds op het matje voor de deur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, deel 1 ontvangen begrijp ikHou de brievenbus nog maar even in de gaten
Haha ja dan was ie maar alvast op tijd voor je verjaardag. Je had het over volgende week en aangezien sommige dingen 2 dagen duren voordat het aan komtquote:
graag gedaan en psst scrub_nurse heeft me geholpen hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:14 schreef brunette82 het volgende:
nogmaals grote dank voor Papabear, en voor zwartedoos!!!
Ik heb het gemeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop dat anoniempje dit heeft gezien. De kinderen spelen iig fijn met het speelgoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |