Nieuw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb bij m'n moeder nog een nieuwe pannenset staan. Waar moet 't heen? Dit ivm verzenden, 't is best zwaar
Ja, nieuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nieuw?![]()
![]()
Ik woon in Purmerend trouwens.
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoornquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nieuwNooit gebruikt, wel een beetje stoffig inmiddels
![]()
Iemand aanwezig die toevallig binnenkort van Omg. Amstelveen richting Purmerend moet?
Ah, kijk, dat kan een optie zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoorn
waarschijnlijk maandag
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Dat zou een optie kunnen zijn, ware het niet dat verhuizen an sich al duur is. En als je het financieel al niet breed hebt kan zoiets al te veel zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Arriviste het volgende:
Of je gaat langs een 2e hands winkel. Schaft dingen aan voor tijdelijk gebruik. En als je financieel minder krap zit, kun je die dingen vervangen.
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moetquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat kan een optie zijnIk zit alleen wel met werk maandag, ben aan het werk van 9 tot ongeveer ergens tussen 12 en 1... Hoe laat vertrek je?
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Ik zou langsgaan als ik al in het westen wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:54 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missen
Ah, top!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Netsplitter het volgende:
Even een paar "grapjassen" eruit geknikkerd.
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Moet ik even kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Graag.![]()
![]()
Of je ze opstuurt of langsbrengt is aan jou.
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijkenIk zou geloof ik nog naar R'dam binnenkort en heb van die goedkopie dagkaarten, dus dan kan ik zo even langswippen
Laat ik je nog weten, kee?
Mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Vooralsnog nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat ts er een paar moet gaan kiezen, anders komen er straks 15 pannen aan
Morgen is wat mij betreft ook prima.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
[..]
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |