Nieuw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb bij m'n moeder nog een nieuwe pannenset staan. Waar moet 't heen? Dit ivm verzenden, 't is best zwaar
Ja, nieuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nieuw?![]()
![]()
Ik woon in Purmerend trouwens.
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoornquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nieuwNooit gebruikt, wel een beetje stoffig inmiddels
![]()
Iemand aanwezig die toevallig binnenkort van Omg. Amstelveen richting Purmerend moet?
Ah, kijk, dat kan een optie zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoorn
waarschijnlijk maandag
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Dat zou een optie kunnen zijn, ware het niet dat verhuizen an sich al duur is. En als je het financieel al niet breed hebt kan zoiets al te veel zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Arriviste het volgende:
Of je gaat langs een 2e hands winkel. Schaft dingen aan voor tijdelijk gebruik. En als je financieel minder krap zit, kun je die dingen vervangen.
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moetquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat kan een optie zijnIk zit alleen wel met werk maandag, ben aan het werk van 9 tot ongeveer ergens tussen 12 en 1... Hoe laat vertrek je?
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Ik zou langsgaan als ik al in het westen wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:54 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missen
Ah, top!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Netsplitter het volgende:
Even een paar "grapjassen" eruit geknikkerd.
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Moet ik even kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Graag.![]()
![]()
Of je ze opstuurt of langsbrengt is aan jou.
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijkenIk zou geloof ik nog naar R'dam binnenkort en heb van die goedkopie dagkaarten, dus dan kan ik zo even langswippen
Laat ik je nog weten, kee?
Mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Vooralsnog nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat ts er een paar moet gaan kiezen, anders komen er straks 15 pannen aan
Morgen is wat mij betreft ook prima.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
[..]
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.
Ik ben morgen niet echt in de buurt ben ik bang. We gaan zometeen naar mijn schoonouders en komen morgen in de loop van de middag pas terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
[..]
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.
Maar ik heb het gevoel dat ts er een paar moet gaan kiezen, anders komen er straks 15 pannen aan
Ja, graag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef Felixa het volgende:
Ik heb nog een braadpan over:
[ afbeelding ]
Ik woon vlakbij Purmerend en ga toevallig maandagavond bij een vriendin van me op visite in de Purmer Zuid dus als je 'm wilt hebben, kan ik maandag zo rond half acht wel even langswippen.
Laat het me maar weten.
Mooi aanbod! Heb je alleen pannen nodig TS?quote:Op zondag 26 december 2010 19:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi,Nog een wasmachine nodig? Eind van de maand als het goed is mag je een Miele ophalen,Dan is ie gemaakt.
Moet er vanaf anders gaat ie wel naar het oud ijzer.
Ja, die heb ik zeker nodig.quote:
Maar gaat 'ie nog wel even mee dan?quote:Eind van de maand als het goed is mag je een Miele ophalen,Dan is ie gemaakt.
Moet er vanaf anders gaat ie wel naar het oud ijzer.
Nee, ik heb eveneens een koelkast, stofzuiger en een magnetron nodig... en vanzelfsprekend een fornuis/oven, maar die kan vaak nog overgekocht worden bij de overname van een huis.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi aanbod! Heb je alleen pannen nodig TS?
Ja, Het is een W726, Straks nieuwe trommel,Machine kan weer 45 jaar meequote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die heb ik zeker nodig.![]()
[..]
Maar gaat 'ie nog wel even mee dan?![]()
Dat ik niet over een aantal maanden alsnog een nieuwe moet kopen...![]()
[..]
Nee, ik heb eveneens een koelkast, stofzuiger en een magnetron nodig... en vanzelfsprekend een fornuis/oven, maar die kan vaak nog overgekocht worden bij de overname van een huis.
Aha.. issie nog over....quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog over een koel/vriescombinatie en een wasmachine en een Senseo.
De rest is weg inmiddels en eventueel nog een computer, wel een oude bak maar het werkt
Ik kan die koel/vriescombinatie heel goed gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog over een koel/vriescombinatie en een wasmachine en een Senseo.
De rest is weg inmiddels en eventueel nog een computer, wel een oude bak maar het werkt
een redelijk nieuwe LGquote:Op maandag 27 december 2010 00:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan die koel/vriescombinatie heel goed gebruiken natuurlijk.![]()
Kan 'm eventueel komen ophalen in Heerhugowaard.![]()
Wat voor wasmachine heb jij staan?
Daar ga ik dan toch liever voor dan voor de Miele van Wasmachinemann.quote:
Da's een mooie.quote:
Naar Purmerend, hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
Als het maar deze week is maakt het me niet uit, ik maak wel tijd
Waar moet het heen?
Dat zou helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zou ik het morgen of overmorgen ook nog kunnen brengen
geen probleemquote:Op maandag 27 december 2010 01:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn.
Heb ik weinig aan, en tevens al een flink bureau voor. Heb een laptop, die ik o.a. gebruik voor muziekproductie. Daar moet dus ook nog een aantal instrumenten en een mengtafel naast kunnen staan.quote:Op maandag 27 december 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
en een compiterkast? (hout, wit geschilderd)
quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zou ik het morgen of overmorgen ook nog kunnen brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |