quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef BrandX het volgende:
Wederom een geslaagde actie: [Aangeboden] Complete PC met 19" TFT Monitor_!
Deze gaat naar iemand die uit een 'niet zo prettige' relatie komt en zijn/haar leven met kids weer probeert op te bouwen.
hij hangt scheef...quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Ik stiekem ook, wat mooi ditquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop zo dat dit tot in de eeuwigheid door blijft gaan
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil erg graag een Gouwe Ouwe hier in de groep gooien waar ik nu maanden later nog net zo blij mee ben als toen!
Er was eens een topic in V&A....
Yep nog steeds! Oke, op dit moment gebruik ik hem nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat je nog steeds plezier hebt van je scherm.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef Lamon het volgende:
Ik denk ik meld even dat de mp3-speler goed aangekomen is, bij degene waar het om ging.
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ook ik meld een geslaagde actie
Der is voor mij een douchegordijn beschikbaar gesteld en stang
de rest misch ook
Thanx
ik ben even iemand aan het peilen voor isolatie. Naast dat het dan wat warmer is bespaard hij ook stookkosten waardoor hij dan weer meer geld over houd nouja.. En dat maakt alles net weer een beetje makkelijker! Maar als iemand nog toevallig wat platen heeft die we over de isolatie heen kunnen timmeren dan zou dat heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je nog meer nodig/kan je nog meer gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |