Jep.quote:
Tot nu toe ben je de enige... dusssssquote:
Tsja, als je er anders mee blijft zitten hou ik me aanbevolen. Moet eigenlijk werken, maar daar neem ik graag een avondje vrij voorquote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Tot nu toe ben je de enige... dusssssMaar ik wacht nog even op vanavond.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, als je er anders mee blijft zitten hou ik me aanbevolen.
Wie van jullie is het 'meest' hulpbehoevend?quote:
Lol, dat is een goeie.. Dat kan ik zo niet beoordelen natuurlijk. Ik heb in ieder geval absoluut geen geldboompje in de tuin, hooguit een dorre takquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef gepparidoga het volgende:
Ok, nou ik heb drunk_on_shadows een pm gestuurd. Zij was tenslotte als eerste.
Voor de andere 2 tickets zijn er dus 2 gegadigden:
[..]
[..]
Wie van jullie is het 'meest' hulpbehoevend?
Heel eerlijk ben ik niet echt ''hulpbehoevend''.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
[..]
Ohh en vanavond ophalen is geen probleem, ik kom uit Zeist.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef gepparidoga het volgende:
Kaarten weggeven is niet mijn sterkste vak
Er is inmiddels een setje naar vrienden van mij gegaan. Het andere setje is vergeven aan JK1982. Hij komt ze morgen ophalen (wat toch wel een pre was). Plus werd JK1982 nog een zetje de goede richting in geduwd door zijn hulp aanbod bij een andere fokuser.
drunk_on_shadows en kanevenniksbedenken, sorry dat ik jullie moet teleurstellen.
@gepparidoga: nogmaals echt super bedankt! Ben heel benieuwd hoe het is..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op deze manier een kleine bijdrage heb kunnen leveren als bedankje richting JK1982!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |