quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
Ah wat leuk
Stiekem zou ik em willen hebben maar dan voel ik me weer zo hebberig...
geen probleemquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef rebel-angel het volgende:
ik heb er ook 1tje om weg te geven![]()
alleen komt deze met 1 controller omdat ik de andere aan een ander topic heb beloofd
even m'n ogen beter open gedaan en er zitten 3 controllers in dus deze komt gewoon met 2 controllers![]()
ik heb er ook nog 20 spellen bij misschien dat ik er een aantal aan degene kan doen die de ps2 van de ts krijgen ?
sorry dat ik je topic even kaap YebCar
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef VeX- het volgende:
Mensen die kunnen fokken hebben een pc met internetverbinding dus zo arm zullen vast wel niet zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef RadioSlut het volgende:
Alleen als er echt niemand is die het zou willen, dan zou ik er eentje over willen nemen, ook al hebben we haast niks te besteden op dit moment.
Er zijn nog altijd armere gezinnen.
hele rare opmerkingquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef VeX- het volgende:
Mensen die kunnen fokken hebben een pc met internetverbinding dus zo arm zullen vast wel niet zijn.
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet weg te cijferen hoor!
Een pc is in de meeste huishoudens niet meer weg te denken (denk aan kinderen die huiswerk op de pc moeten maken voor school etc, en daar ook internet bij nodig hebben!) daarnaast is het goedkoopste internetabonnement vaak goedkoper dan een vaste telefoonaansluiting, en je hebt er veel meer aan. Ik vind je redenatie dus als een tang op een varken slaan ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef VeX- het volgende:
tuurlijk mag je datquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Mag ik ook hier een aanvraag doen?
je verdient hem.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Mag ik ook hier een aanvraag doen?
Awh wat liefquote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef loecje het volgende:
[..]
je verdient hem.
alleen al omdat je durft te vragen
Is goedquote:Op zondag 26 december 2010 23:18 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat![]()
zullen we dan in overleg met YebCar even kijken welke je neemt en hoe we de spellen verdelen ?
twijfel maar weer;)quote:Op maandag 27 december 2010 07:48 schreef vamperotica het volgende:
Hoef ik ook niet meer te twijfelen of ik het toch zou durven vragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |