Ik ben gesloopt

Heb de heren om kwart over 4 min of meer weg gestuurd, moet echt nog een klein crisis hoekje gedaan worden met kleine steentjes, maar die gooi ik er morgen wel een keer in. Ben echt helemaal moe. We waren het alledrie vanmiddag compleet zat!
Gaandeweg kwamen we tot de ontdekking dat we toch aardig wat stenen te kort kwamen. MP gekeken, iemand dicht in de buurt, maar geen telefoonnummer, en op mail nog steeds geen reactie. Ben toen naar de vuilstort gefiets, daar de eerste de beste aanhanger-vol-bestrating-meneer aangesproken en een uur later werd er een aanhanger met kleine steentjes en klinkertjes voor de deur geleegd!

Uiteindelijk van mijn originele bestrating een strook langs de schutting leeggehaald, de grote tegels die daar uit kwamen zijn naar achteren gegaan en daarna hebben we het opgevuld met vierkante steentjes. Staat haske leuk! Er zijn 3 flessen frisdrank, een aantal bekers koffie, een halve pan soep, de verkoelende waterijsjes en wat broodjes door heen gegaan.
Maar ik ben zo blij! Zelfs mijn droogmolen is een end naar achteren gezet! Ben zo blij!

Had ik al gezegd dat ik blij was.... en gesloopt...

Foto's!
Zand verstrooid
![100_3226.jpg]()
De eerste steen!!

![100_3227.jpg]()
Er zit een soort patroon in!
![100_3228.jpg]()
Leeggehaald stukje wordt weer opgevuld door buurman
![100_3229.jpg]()
Over de helft!
![100_3230.jpg]()
Over de helft!
![100_3231.jpg]()
De dames willen wel helpen
![100_3232.jpg]()
The final end!
![100_3233.jpg]()
![100_3234.jpg]()
![100_3235.jpg]()
Helemaal achteraan waar de kruiwagen staat moet nog een steentje of 20 gelegd worden... ga ik morgen ergens rustig op mijn gemakkie doen....
* Ireth is blij!!! 
Rucky en Jk: Thanks!