* Ireth gooit de batterijen aan het infuusquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Veel succes! Een fotoverslagje zou ook leuk zijn.
Ik ben heel erg goed in creatief fotograferenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:15 schreef JK1982 het volgende:
Wat drankjes betreft.. koffie graag![]()
En voor 's middags maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Fanta is prima
Maarre.. ik hoef niet zo nodig met m'n porem of bouwvakkersdecolleté op internet hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef JK1982 het volgende:
Ireth, heeft die buurtvrouw van jou ook niet toevallig een tegelknipper?
Nouja, maar slijptol is gevaarlijk. Ik heb de mijne al gemold met het slijpen van tegels, omdat hij eigenlijk gewoon te licht was voor dat werk. Dus daar begin ik liever niet aan. Nouja, we zien wel even hoe we uitkomen morgen. Anders kunnen we er misschien altijd nog een huren bij de praxis ofzo.. (kost alleen wel 14 euroquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef Ireth het volgende:
[..]Daar had ik al naar lopen vissen
Zal nog ff rondje bellen voor een slijptol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(iets later, zeg kwart over 8 ofzo, is ook goed hoor, 8 uur gaat de bakker open, kan ik nog ff heen en weer rennen voor mijn broodjes)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |