hoeveel kost zo'n pokerkoffertje versturen dan?quote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Oki.
Ik heb Epidemie en Vergiftigd voor je, wel kringloopkwaliteit maar ze zijn nog wel te lezen denk ik. Deze kan ik wel opsturen maar je hebt ook aangegeven interesse te hebben in het pokerkoffertje maar die is echt te zwaar om op te sturen. (qua kosten). Dus of we moeten iemand hebben die het mee kan nemen van Den Haag naar Utrecht, maar de boeken kan ik sowieso opsturen natuurlijk.
heb je trouwens wel eens op markplaats gekeken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef brunette82 het volgende:
Zijn er toevallig mensen die nog wat Robin Cook boeken in huis hebben?
Ik ben er gek op! Het zijn medische thrillers
Nah Fann, wat lief van je!quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef anufri het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n pokerkoffertje versturen dan?
6,75 euro per 10 kg is het toch?
als het koffertje en de boeken samen nog onder de 10 kg valt
mag je mij je adresgegevens PM (dat kan jij als modje wel ook al
zit mijn PM dicht) dan stuur ik je 5 euro in een envelop, kan je de hele zooi
in 1x verzenden.
Is dat wat? kleingeld verzend ik beter niet in een envelopje want
dat hebben ze door, maar die 1,75 zou ik er ook nog bij
kunnen doen als je dat wilt, rol ik het wel in keukenpapier ofzo?
kijk maar...
gooi maar in mijn PM wat je wilt
goed zo... als je geld nodig hebt hoor ik het welquote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah Fann, wat lief van je!
Ik heb echt geen idee wat het gewicht van dat koffertje is, maar hij is echt zwaar (Hij is van metaal).Maar 10 kilo is best veel natuurlijk, ik ben niet zo goed in het inschatten van maten en gewichten en heb ook geen weegschaal.
Ik wacht nog even af of iemand hem misschien mee kan nemen die toch al heen en weer reist en ik bedenk mij net dat ik volgend weekend naar mijn ouders ga en langs Utrecht kom met de trein,misschien is het een mogelijkheid om Brunette op het station te ontmoeten, dan kan ik het haar geven.
Maar ik waardeer het echt dit, en zal het in mijn achterhoofd houden.
dit is het ruiltopic denk ik wat je bedoeldquote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef Sally het volgende:
Ik heb echt een hele stapel Robin Cooks, gelezen en wel, en sommige dubbel zelfs, maar ik hoef ze niet nog een keer te lezen. Ik probeerde ze te verkopen via bol.com, maar de pockets zijn niet zo in trek tegenwoordig en die verkopen dus niet tweedehands daar.
Verder heb ik ook nog medische thrillers van Micheal Palmer voor welke hetzelfde geldt, zoek maar eens op bol.com naar de schrijver.
Misschien kan ik ze te ruil aanbieden? Ik zag ergens een ruiltopic langskomen hier in FHF. Of we moeten ergens afspreken op station Utrecht als ik er in de buurt ben (OV-afhankelijk hier). Of iemand moet rijden vanuit Arnhem e.o.
Ik zoek nog wel het een en ander aan met name computeronderdelen en huisraad als verduisterings(rol)gordijnen.
En aangezien ik heel veel afgevallen ben (geen dieet... galsteenaanvallen deden de pijnlijke truc...![]()
), ben ik nog op zoek naar kleine maatjes broeken en rokken/rokjes (36/38, S, 30 inch), vandaag een heleboel weggedaan aan te groot spul
![]()
Voor originele cd's - met boekje/booklet, dus- ben ik overigens ook wel te porren mits het 'mijn' muziek is (die smaak is wel breed, hoor).
Zomaar wat ideeen die in me opkomen nu ik deze post tik.
Ik heb vorige week toevallig 1 boek verzonden naar iemand (kadootje)quote:Op zondag 12 december 2010 18:09 schreef Sally het volgende:
Ik had een andere titel in het hoofd, maar vooruit
Nee, dit was tegenover topicstarter omdat als ik het naar station Utrecht CS moet brengen, ik er ook geld voor moet betalen (wat ik eigenlijk bijna niet heb: WAO-uitkering maar ook nog een flinke belastingschuld...) Dus een beetje voort-wat-hoort-wat-idee![]()
Opsturen is voor mij geen probleem om het in te pakken, alleen dan ben ik (of TS) wel portokosten verschuldigd. En een pakje dat niet door de brievenbus past, is 6,75 euro. Dat is dan wel tot 10 kg en onverzekerd, maar meestal zijn mijn bol.com-bestellingen van anderen bij mij wel netjes aangekomen als ik het zo verstuurde.
Dan plak je er thuis postzegels op en dan flikker je hem bij zo'n agenschapquote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef rebel-angel het volgende:
hier kunnen iets dikkere dingen al niet meer in de brievenbus![]()
want die anti vuurwerk gleuven ( is dat wel een woord) zitten er al op
Hij is heel aangekomen, zeur nietquote:Op zondag 12 december 2010 18:37 schreef Sally het volgende:
Oh,wat erg...
![]()
![]()
![]()
Een boek doormidden vouwen en dan in een envelop proppen om 'm op te sturen...
Boekenvandalen!!
![]()
Nee, serieus: dat vind ik echt een last resort om te doen, hoor. Ik ben opgegroeid met liefde hebben voor boeken, en een paperbackje openvouwen geeft tegenwoordig al heel snel losse pagina's, naast een gekreukelde rug (dat laatste probeer ik bij het lezen al zoveel mogelijk te vermijden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |