Astu! [Gevraagd] Robin Cook boekenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, ik wilde mijn topic, die ik zelf geopend heb, Gevraagd Robin Cook boeken
een kickje geven, maar ik zie hem nergens staan? Of is hij gesloten ofzo?
Uitslover.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:29 schreef smegmanus het volgende:
HahaIk had hem net gekicked
[Gevraagd] Robin Cook boeken
Dus
Uit jouw mond moet dat wel positief zijnquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uit jouw mond moet dat wel positief zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat deze beter een schopje DIG of desnoods V&A kan krijgen: Wireless Optical Logitech Mouse gezocht model 2001
TS heeft zo te zien niet helemaal begrepen waar FHF voor is
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:58 schreef -gt- het volgende:
goed om te zien dat FhF nu geen tijdelijk forum meer is
Super! Ik sluit hem voor je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:22 schreef kahlie het volgende:
Mijn topic mag dicht of naar "Afgehandeld". Alles is weggeven en binnenkort kijk ik even of ik nog wat anders te vergeven heb![]()
Fijn dat FHF een blijvertje is!
Dank voor de reactie smegmanus, ik wacht ff af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef smegmanus het volgende:
Verloting is wel een goede als er meerder gegadigden zijn inderdaad en de TS hier ook mee instemt. Even kijken wat de rest ervan vindwat betreft de kadopakketten kun je beter even de reactie van de rest afwachten.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[Gratis] PC voor minder bedeelden
Dit topic uit V&A past prachtig in FHF denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |