Marjo van FOK!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat een leuk idee! PM mij het adres ook maar
Ik heb misschien een stomme vraagMaar hoe ondertekenen jullie die kaart dan? Ik kan m'n naam er wel onder zetten maar Mama Hukkie weet natuurlijk niet wie ik ben..
Ik zet er gewoon milia met een hoofdletter onderquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat een leuk idee! PM mij het adres ook maar
Ik heb misschien een stomme vraagMaar hoe ondertekenen jullie die kaart dan? Ik kan m'n naam er wel onder zetten maar Mama Hukkie weet natuurlijk niet wie ik ben..
Tsja, jouw naam kan nog, maar zodra ik teken met Toiletboy en een glimlach je in de O dan zal er toch enigsinds twijfelachtig gegrinnikt worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:53 schreef milia het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon milia met een hoofdletter onderook leuk voor het verplegend personeel toch, al die vage afzenders
Dan hebben andere users nog grotere problemen met hun destijds zo goed bedachte en "stoere" naam.quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Tsja, jouw naam kan nog, maar zodra ik teken met Toiletboy en een glimlach je in de O dan zal er toch enigsinds twijfelachtig gegrinnikt worden.
Tof dat jullie allemaal een leuk kaartje willen sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Hier (Soest) is geen winkel open. Dus ik ga 'm morgen op de bus gooien maar vrees dat ie midden in de staking terecht komtquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef Felixa het volgende:
Mijn kaartje net op de bus gedaan.![]()
Dus hopelijk komt ie nog voor de staking aan.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 5 december 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog voorkeur voor een specifiek soort kaartje? Diertjes, kindjes, grappige kaartjes?
Oke!quote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef Hukkie het volgende:
Heb net de PM's weer bijgewerkt.
Geen voorkeur voor kaartjes, doe iets wat je zelf leuk vind. Ik denk dat mijn moeder het ook het leukste vindt om te zien wat voor kaartjes ze van jullie krijgt.
Ja tof hequote:Op zondag 5 december 2010 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Je moeder kan straks haar muur behangen met al die kaartjes
En dat!quote:Op zondag 5 december 2010 17:52 schreef Felixa het volgende:
En jij trouwens ook sterkte he, Hukkie. Want dit zal jou toch ook niet in je kouwe kleren gaan zitten.
alleen al het feit dat er in donkere dagen nog vreemden aan je denken, de moeite nemen je een kaartje te sturen, zeker in dit digitale tijdperk, kan voor oudere mensen een klein lichtpuntje zijn. Ze hebben vaak niet zķ veel meer om voor te leven, en als je dan zo'n verrassing krijgt kan dat doodgewoon een steuntje in de rug zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef fotostarter het volgende:
Wat is er leuk aan om kaarten van mensen te krijgen die je niet kent?
Sorry, begrijp me niet verkeerd aub, ik wens jou en je moeder natuurlijk heel veel sterkte toe en fijne dagen uiteraard.
Sorry, die vraag kan lullig overkomen, maar dat is het absoluut niet
Hierbij mijn digitale steun aan je moeder, heel veel sterkte!
juistem!quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
alleen al het feit dat er in donkere dagen nog vreemden aan je denken, de moeite nemen je een kaartje te sturen, zeker in dit digitale tijdperk, kan voor oudere mensen een klein lichtpuntje zijn. Ze hebben vaak niet zķ veel meer om voor te leven, en als je dan zo'n verrassing krijgt kan dat doodgewoon een steuntje in de rug zijn.
En een muur vol vrolijke kaartjes kan je ook gewoon vrolijk maken, en ook dat is zeer wenselijk in zulke moeilijke tijdenquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
alleen al het feit dat er in donkere dagen nog vreemden aan je denken, de moeite nemen je een kaartje te sturen, zeker in dit digitale tijdperk, kan voor oudere mensen een klein lichtpuntje zijn. Ze hebben vaak niet zķ veel meer om voor te leven, en als je dan zo'n verrassing krijgt kan dat doodgewoon een steuntje in de rug zijn.
quote:
En van mij!quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt een PM van me, je moeder gaat de populairste van het ziekenhuis worden![]()
We willen natuurlijk wel een foto van de kaartenmuur he
He wat jammer, een foto was zo leuk geweestquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En van mij!
*edit*
Een PM, geen foto
Hoezo dat? Heb je ratten in de kelder?quote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
He wat jammer, een foto was zo leuk geweest
Welnee ik heb niet eens een kelder ik moest gewoon heel erg lachen om je gedachtegangquote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heb je ratten in de kelder?
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hukkie misschien moet je er een plakboek bijkopen voor je moeder.
Wat fijn Hukkiequote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!En een plakboek is inderdaad geen slecht idee.
Het gaat nu een klein beetje beter met m'n moeder. Er zijn nog wel een paar dingen die mis kunnen gaan dus het blijft nog een wankele situatie, maar de artsen zijn voor nu redelijk tevreden met haar toestand.
Fijn dat het al een klein beetje beter gaatquote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!En een plakboek is inderdaad geen slecht idee.
Het gaat nu een klein beetje beter met m'n moeder. Er zijn nog wel een paar dingen die mis kunnen gaan dus het blijft nog een wankele situatie, maar de artsen zijn voor nu redelijk tevreden met haar toestand.
Gelukkig dat het een beetje beter gaat met je moeder.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
De kaart is op de bus.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de allerliefste kaart gekocht en geschreven met paarse glitter-pen
Ik met een gouden penquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de allerliefste kaart gekocht en geschreven met paarse glitter-pen
Ooh, maar dat vinden mama's toch helemaal schattig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef DJMO het volgende:
ja ik vraag het maar, aangezien het tekenen van m'n zoon niet veel meer voorstelt dan wat gekrasmaar met wat lijm en andere knutselspullen moet er wel wat liefs van te maken zijn
![]()
En wil je ze tellen? Ik ben namelijk stiekem reuze benieuwdquote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
L.No ik wil met jou samen een kaartje doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef L.no het volgende:
Ik heb al een kaart gekocht. Misschien voeg ik wat toe, maar daar denk ik nog over. Dus het komt binnenkort.
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
L.No ik wil met jou samen een kaartje doen
We sturen een E-Card, en dan kan TS hem thuis uitprinten en meenemen naar het ziekenhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
We sturen een E-Card, en dan kan TS hem thuis uitprinten en meenemen naar het ziekenhuisNah, een gekochte kaart vind ik stiekem beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je brengt het anders niet erg stiekemquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, een gekochte kaart vind ik stiekem beter.
Is je geld op jongen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je brengt het anders niet erg stiekem
Oke, even weer ontopic.
TS, kan ik je een (evt. zelfgemaakte) e-card mailen, dat je die uit kan printen en mee kan nemen?
Hahaha, lijkt me inderdaad beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Mijn kaartje gaat morgen weg. Mijn nickname maar niet vermeld
Nee hoor, lijkt me koel als je zoontje iets tekentquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef DJMO het volgende:
heb vandaag wel de postzegel gehaald, en wilde morgen samen met m'n zoon zélf een kaart maken voor je moeder Hukkie. Of heb je liever gewoon een kaartje uit de winkel?
Jawel, ik ga ze zeker tellen. Als ik alle PM's tot nu toe bekijk dan gaan we richting de 70 kaartjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef ElisaB het volgende: En wil je ze tellen? Ik ben namelijk stiekem reuze benieuwd
Weet niet of mijn moeder de term kent, maar uit voorzorg lijkt me dat primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Mijn kaartje gaat morgen weg. Mijn nickname maar niet vermeld
Denk jij ook dat de twintowers zijn opgeblazen door monsieur Bush?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe weten we dat je geen prank uithaalt met een vriendin ofzo?
hahahaha, en goudeerlijk. Ik zit hier hardop te lachenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee man, wil je het echt weten?
Ik vond het wel een goed idee, en ik ben fucking lui
maakt het uit wat mijn opinie daarover is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de twintowers zijn opgeblazen door monsieur Bush?
conspiracy freak
Het gaat erom dat zo iedereen in dit topic wel kan zitten pranken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef ukga het volgende:
[..]
maakt het uit wat mijn opinie daarover is?
Mooi! Als het goei is, is die van mij neeeet voor de staking doorgekomen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Mijn moeder zat wel een beetje vreemd te kijken van de kaartjes. Eerst was er verbazing: 'Oh een kaartje uit Limburg van iemand die ik niet ken'. Toen ik had uitgelegd dat de kaartjes van jullie komen kwam er een lach op haar gezicht. Ze vindt het bijzonder leuk.
Niet doen dan!quote:
Wat leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Mijn moeder zat wel een beetje vreemd te kijken van de kaartjes. Eerst was er verbazing: 'Oh een kaartje uit Limburg van iemand die ik niet ken'. Toen ik had uitgelegd dat de kaartjes van jullie komen kwam er een lach op haar gezicht. Ze vindt het bijzonder leuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Het werkt dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Ja, had ik een leuk pakketje gemaakt, gaat die @#% post weer stakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef trovey het volgende:
Het kaartje ligt klaar om richting postbus te gaan....nu de postbodes nog
dus het gaat einde van de week worden dat je moeder het kaartje binnen heeft.
Dat risico neem ik dan graag voor die ene decemberzegel en een kaart. Gewoon omdat het juist zo fijn is als er wel iemand blij wordt gemaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe weten we dat je geen prank uithaalt met een vriendin ofzo?
Zou jij geintjes uithalen die er over gaan dat je moeder kanker heeft (gehad) ? Nee? ga er dan ook niet van uit dat hij dat wel doet.. Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
jij kent bepaalde figuren van fok kennelijk nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou jij geintjes uithalen die er over gaan dat je moeder kanker heeft (gehad) ?
en anders gewoon jullie hoofden wegpainten, dan doet ze het vast welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef Hukkie het volgende:
Jawel, het plan is om een groepsfoto te maken van mijn moeder en alle kaarten samen. Even onder voorbehoud dat mijn moeder daar ook voor in is. Iets in die richting zit in ieder geval in de pijp
dat heb ik wel gedaan iigquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Nemain het volgende:
Wat een schattig topic![]()
Ik wil ook wel graag een PM. Mogen we de kaartjes adressen aan 'mama Hukkie'?
Ik heb dat ook gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Nemain het volgende:
Wat een schattig topic![]()
Ik wil ook wel graag een PM. Mogen we de kaartjes adressen aan 'mama Hukkie'?
Bahquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Hukkie het volgende:
Enerverende dag vandaag, moeder heeft het moeilijk.
PM's bijgewerkt.
Nu ik dit heb gelezen wil ik eigenlijk nog meer kaartjes naar je mama sturen. Omdat dat ook een beetje stom lijkt naar je moeder toe, gaat mijn moeder nu een kaartje naar jouw moeder sturen. Sterkte ermeequote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Hukkie het volgende:
Het is een beetje dubbel, waar m'n moeder gisteren opgewekt en monter was, was ze vandaag weer een zielig hoopje mens. Lichamelijk is het (volgens de artsen) allemaal wel weer redelijk oke, er is zelfs sprake van een verplaatsing naar een verzorgingstehuis of revalidatiecentrum. Maar hoe ze er geestelijk aan toe is blijft precair. Ze is het zo ongelooflijk zat om in dat ziekenhuis te liggen, en het vooruitzicht om daarna nog naar een verzorgingstehuis te moeten doet haar motivatie ook niet echt goed.
Daarom zijn de kaartjes echt bijzonder welkom. Vandaag weer een zwik kaartjes binnengekregen, ze leefde weer helemaal op toen ze het zag
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bah![]()
Gaat het lichamelijk verder wel goed?
Slaat de behandeling aan?
En ik ga jouw moeder een dezer dagen een hele leuke kaart sturenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gelezen wil ik eigenlijk nog meer kaartjes naar je mama sturen. Omdat dat ook een beetje stom lijkt naar je moeder toe, gaat mijn moeder nu een kaartje naar jouw moeder sturen. Sterkte ermee
Ahhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.
Oh lieverd toch. Wat zwaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.
Oh jeetje wat verschrikkelijk naar voor jullie, heeel veel sterktequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat vreselijk om je moeder zo te moeten zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vreselijk om je moeder zo te moeten zien![]()
En voor je moeder moet het ook vreselijk zijn...
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
Jeetjequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.
5 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Sterkte Hukkie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jee wat heftigquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ze heeft een tumor van 10cm in haar borst, maar dat blijft 'stabiel' en de artsen laten dat voor wat het is. Daarnaast heeft ze botkanker waarvoor ze diverse relatief lichte behandelingen kreeg/krijgt. Zo'n drie maanden geleden bleek dat het een tikje was uitgezaaid naar oa haar lever, waardoor de arts besloot om over te gaan op een zwaardere chemo. Daar reageert ze op zich heel goed op, maar de bijwerkingen zijn dramatisch.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:07 schreef brunette82 het volgende:
mag ik uit belangstelling vragen om wat voor een kanker het gaat?
(het staat er rottiger dan ik het bedoel hoor)
Ik bedoel er meer mee, zit het hele lichaam eronder of bepaalde organen of borst?
5 jaar is niet niks, heeft ze sindsdien pijn of gaat het met vlagen?
Wat een ellendequote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ze heeft een tumor van 10cm in haar borst, maar dat blijft 'stabiel' en de artsen laten dat voor wat het is. Daarnaast heeft ze botkanker waarvoor ze diverse relatief lichte behandelingen kreeg/krijgt. Zo'n drie maanden geleden bleek dat het een tikje was uitgezaaid naar oa haar lever, waardoor de arts besloot om over te gaan op een zwaardere chemo. Daar reageert ze op zich heel goed op, maar de bijwerkingen zijn dramatisch.
De kaartjes komen gespreid binnen. Mijn moeder laat geen dag overgaan zonder te zeggen hoe leuk en lief en tof en geweldig ze het vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef GotC het volgende:
Word je nog steeds overstroomd door kaartjes Hukkie?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De kaartjes komen gespreid binnen. Mijn moeder laat geen dag overgaan zonder te zeggen hoe leuk en lief en tof en geweldig ze het vindt.
Het gaat weer wat beter met haar. Afgelopen zaterdag liep haar zware antibioticakuur af en sindsdien merken we dat ze opknapt. Het lijkt erop dat ze er zelf ook voor heeft gekozen om de draad toch weer op te pakken.
Ze krijgt sondevoeding omdat ze eigenlijk geen trek heeft om te eten, maar vandaag stortte ze zich als een hongerige wolf op het fruit en de komkommer die we hadden meegebracht.
En ze heeft dorst, maar ze mag slechts gedoseerd drinken. Dus probeert ze iedereen om te kopen om toch maar iets van vocht binnen te krijgen
Zoals de zaken er nu voorstaan gaat het wel goed komen, prioriteit nummer 1 is dat ze zo snel mogelijk uit het ziekenhuis ontslagen wordt, alhoewel dat nog wel een tijdje zal duren.
Shit zeg, dat is idd heftig man...sterkte nogmaals..quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ze heeft een tumor van 10cm in haar borst, maar dat blijft 'stabiel' en de artsen laten dat voor wat het is. Daarnaast heeft ze botkanker waarvoor ze diverse relatief lichte behandelingen kreeg/krijgt. Zo'n drie maanden geleden bleek dat het een tikje was uitgezaaid naar oa haar lever, waardoor de arts besloot om over te gaan op een zwaardere chemo. Daar reageert ze op zich heel goed op, maar de bijwerkingen zijn dramatisch.
Dat gevoel had ik ook toen ik iets meer wist dan alleen de OP en een stukje erna.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef brunette82 het volgende:
o en nog iets, waarschijnlijk heb ik in het kaartje voor je moeder geschreven, beterschap, sterkte maar ook succes met revalideren of iets in die trend, sorry daarvoor. Ik wist niet dat de situatie zo erg was, anders had ik het niet zo neer gezet, snap je mijn punt?
Ja, ik dus ook. Ik dacht meteen :"als ze dat maar niet verkeerd oppikt ofzo"...het lijkt me niet,quote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik iets meer wist dan alleen de OP en een stukje erna.
Maar toen was hij ook al verstuurd.
Ik snap het volkomen en het is ook totaal geen probleem. Het gaat erom dat je überhaupt een kaartje hebt gestuurd.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef brunette82 het volgende:
o en nog iets, waarschijnlijk heb ik in het kaartje voor je moeder geschreven, beterschap, sterkte maar ook succes met revalideren of iets in die trend, sorry daarvoor. Ik wist niet dat de situatie zo erg was, anders had ik het niet zo neer gezet, snap je mijn punt?
Dit was de situatie van afgelopen maandag. Helaas zet de afwisseling van goed en slecht nieuws door, en woensdag hebben we definitief slecht nieuws te horen gekregen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Hukkie het volgende:
Ik snap het volkomen en het is ook totaal geen probleem. Het gaat erom dat je überhaupt een kaartje hebt gestuurd.
Sterker nog, we gaan morgen bij een aantal verzorgingshuizen/revalidatiecentra in de buurt kijken waar mijn moeder het beste terecht kan om te revalideren wanneer ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt. Dus dat wat je geschreven hebt staat prima op zijn plek
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Dit was de situatie van afgelopen maandag. Helaas zet de afwisseling van goed en slecht nieuws door, en woensdag hebben we definitief slecht nieuws te horen gekregen.
Dinsdag heeft ze een MRI-scan gehad omdat ze wat warrig praatte en woorden vergeet enzo. De uitslag van de scan kwam woensdag het het blijkt dat mijn moeder uitzaaiingen in haar hersenen heeft. Sindsdien is ze zienderogen slechter geworden,en ze is vandaag overgeplaatst naar de palliatieve afdeling van een verzorgingstehuis hier vlak in de buurt.
Ik ken Hukkie dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Shitquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Dit was de situatie van afgelopen maandag. Helaas zet de afwisseling van goed en slecht nieuws door, en woensdag hebben we definitief slecht nieuws te horen gekregen.
Dinsdag heeft ze een MRI-scan gehad omdat ze wat warrig praatte en woorden vergeet enzo. De uitslag van de scan kwam woensdag het het blijkt dat mijn moeder uitzaaiingen in haar hersenen heeft. Sindsdien is ze zienderogen slechter geworden,en ze is vandaag overgeplaatst naar de palliatieve afdeling van een verzorgingstehuis hier vlak in de buurt.
Wat erg!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef L.no het volgende:
Ik wou dat ik iets meer kon doen naast een kaart versturen.
Sterkte!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Ah nee....quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Thx, ik hou het in gedachten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
hukkie
als je eens behoefte hebt om ff je gedachten te verzetten, een bakkie te doen ofzo?
heel veel sterkte man
Heel veel sterkte. Ik hoop dat de laatste tijd die jullie met elkaar mogen doorbrengen een mooie mag zijn hoe moeilijk het ook zal worden.....quote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Hukkie het volgende:
Nogmaals dank voor het medeleven en de kaartjes, zowel mijn moeder, vader en zus vinden het bijzonder 'tof' dat jullie van alles opsturen. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik de kaarten thuis opstapel en niet meer meeneem naar mijn moeder. Al heeft ze het er soms -in een helder moment- nog wel over.
Het is diep triest dat het zover moest komen, en ik denk dat niemand het lopende scenario had kunnen voorspellen. Toen vijf jaar geleden bij mijn moeder kanker werd geconstateerd wisten we wel dat er een moment zou komen dat het terminaal zou worden, maar als dat moment eenmaal komt dan is dat een bittere pil. Wij zullen haar vreselijk missen, maar iedereen heeft er wel vrede mee als ze heen gaat, inclusief mijn moeder. Vooral voor haar is het de afgelopen dagen een lijdensweg geworden, gelukkig is ze niet bang voor de dood.
Wij hebben een goede plek voor mijn moeder gevonden om haar laatste dagen door te brengen. Er is altijd iemand van ons gezin bij haar en wij zullen haar ondersteunen totdat ze haar laatste adem uitblaast.
Sluit me hier helemaal bij aan Hukkie..quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Ireth het volgende:
Jee, ik had hier ff niet bijgelezen en ben nu ff helemaal stil geslagenDit brengt bij mij heel veel herrinneringen boven, gevoelens over afscheid moeten nemen ook al wil je dat nog niet...
Lieve Hukkie en familie, probeer nog te genieten van het samenzijn met zijn allen, probeer nog te zeggen wat je nog wil zeggen, ook al is het misschien niet eens zeker dat ze het hoort. Praat tegen haar, niet alleen over haar, maar bovenal tegen haar.. vertel haar dat je van haar houdt.. en bovenal.. geniet van de laatste momenten samen. Koester ze, want hoe raar het ook nu misschien kan klinken, ook deze dagen zal je je later doen terugdenken als aan een warme deken van liefde. Heel veel sterkte en kracht. Ik brand een kaarsje voor jullie.
Heel, heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.quote:Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Hukkie het volgende:
Met veel pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat mijn moeder is overleden. Om een paar minuten over negen in de avond blies ze haar laatste adem uit. Ze heeft een mooie, serene dag uitgekozen om heen te gaan; een eerste kerstdag met veel zon en een beetje sneeuw.
Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Wat is dit ineens ontzettend snel gegaan.quote:Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Hukkie het volgende:
Met veel pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat mijn moeder is overleden. Om een paar minuten over negen in de avond blies ze haar laatste adem uit. Ze heeft een mooie, serene dag uitgekozen om heen te gaan; een eerste kerstdag met veel zon en een beetje sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |