Marjo van FOK!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat een leuk idee! PM mij het adres ook maar
Ik heb misschien een stomme vraagMaar hoe ondertekenen jullie die kaart dan? Ik kan m'n naam er wel onder zetten maar Mama Hukkie weet natuurlijk niet wie ik ben..
Ik zet er gewoon milia met een hoofdletter onderquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat een leuk idee! PM mij het adres ook maar
Ik heb misschien een stomme vraagMaar hoe ondertekenen jullie die kaart dan? Ik kan m'n naam er wel onder zetten maar Mama Hukkie weet natuurlijk niet wie ik ben..
Tsja, jouw naam kan nog, maar zodra ik teken met Toiletboy en een glimlach je in de O dan zal er toch enigsinds twijfelachtig gegrinnikt worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:53 schreef milia het volgende:
[..]
Ik zet er gewoon milia met een hoofdletter onderook leuk voor het verplegend personeel toch, al die vage afzenders
Dan hebben andere users nog grotere problemen met hun destijds zo goed bedachte en "stoere" naam.quote:Op zondag 5 december 2010 00:27 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Tsja, jouw naam kan nog, maar zodra ik teken met Toiletboy en een glimlach je in de O dan zal er toch enigsinds twijfelachtig gegrinnikt worden.
Tof dat jullie allemaal een leuk kaartje willen sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
Hier (Soest) is geen winkel open. Dus ik ga 'm morgen op de bus gooien maar vrees dat ie midden in de staking terecht komtquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef Felixa het volgende:
Mijn kaartje net op de bus gedaan.![]()
Dus hopelijk komt ie nog voor de staking aan.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 5 december 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog voorkeur voor een specifiek soort kaartje? Diertjes, kindjes, grappige kaartjes?
Oke!quote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef Hukkie het volgende:
Heb net de PM's weer bijgewerkt.
Geen voorkeur voor kaartjes, doe iets wat je zelf leuk vind. Ik denk dat mijn moeder het ook het leukste vindt om te zien wat voor kaartjes ze van jullie krijgt.
Ja tof hequote:Op zondag 5 december 2010 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Je moeder kan straks haar muur behangen met al die kaartjes
En dat!quote:Op zondag 5 december 2010 17:52 schreef Felixa het volgende:
En jij trouwens ook sterkte he, Hukkie. Want dit zal jou toch ook niet in je kouwe kleren gaan zitten.
alleen al het feit dat er in donkere dagen nog vreemden aan je denken, de moeite nemen je een kaartje te sturen, zeker in dit digitale tijdperk, kan voor oudere mensen een klein lichtpuntje zijn. Ze hebben vaak niet zó veel meer om voor te leven, en als je dan zo'n verrassing krijgt kan dat doodgewoon een steuntje in de rug zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef fotostarter het volgende:
Wat is er leuk aan om kaarten van mensen te krijgen die je niet kent?
Sorry, begrijp me niet verkeerd aub, ik wens jou en je moeder natuurlijk heel veel sterkte toe en fijne dagen uiteraard.
Sorry, die vraag kan lullig overkomen, maar dat is het absoluut niet
Hierbij mijn digitale steun aan je moeder, heel veel sterkte!
juistem!quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
alleen al het feit dat er in donkere dagen nog vreemden aan je denken, de moeite nemen je een kaartje te sturen, zeker in dit digitale tijdperk, kan voor oudere mensen een klein lichtpuntje zijn. Ze hebben vaak niet zó veel meer om voor te leven, en als je dan zo'n verrassing krijgt kan dat doodgewoon een steuntje in de rug zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |