En van mij!quote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt een PM van me, je moeder gaat de populairste van het ziekenhuis worden![]()
We willen natuurlijk wel een foto van de kaartenmuur he
He wat jammer, een foto was zo leuk geweestquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En van mij!
*edit*
Een PM, geen foto
Hoezo dat? Heb je ratten in de kelder?quote:Op maandag 6 december 2010 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
He wat jammer, een foto was zo leuk geweest
Welnee ik heb niet eens een kelder ik moest gewoon heel erg lachen om je gedachtegangquote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heb je ratten in de kelder?
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hukkie misschien moet je er een plakboek bijkopen voor je moeder.
Wat fijn Hukkiequote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!En een plakboek is inderdaad geen slecht idee.
Het gaat nu een klein beetje beter met m'n moeder. Er zijn nog wel een paar dingen die mis kunnen gaan dus het blijft nog een wankele situatie, maar de artsen zijn voor nu redelijk tevreden met haar toestand.
Fijn dat het al een klein beetje beter gaatquote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
Ja, wat een respons van jullie, leuk hoor!En een plakboek is inderdaad geen slecht idee.
Het gaat nu een klein beetje beter met m'n moeder. Er zijn nog wel een paar dingen die mis kunnen gaan dus het blijft nog een wankele situatie, maar de artsen zijn voor nu redelijk tevreden met haar toestand.
Gelukkig dat het een beetje beter gaat met je moeder.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
De kaart is op de bus.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de allerliefste kaart gekocht en geschreven met paarse glitter-pen
Ik met een gouden penquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb net de allerliefste kaart gekocht en geschreven met paarse glitter-pen
Ooh, maar dat vinden mama's toch helemaal schattig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef DJMO het volgende:
ja ik vraag het maar, aangezien het tekenen van m'n zoon niet veel meer voorstelt dan wat gekrasmaar met wat lijm en andere knutselspullen moet er wel wat liefs van te maken zijn
![]()
En wil je ze tellen? Ik ben namelijk stiekem reuze benieuwdquote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
PM's bijgewerkt.
[..]
L.No ik wil met jou samen een kaartje doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef L.no het volgende:
Ik heb al een kaart gekocht. Misschien voeg ik wat toe, maar daar denk ik nog over. Dus het komt binnenkort.
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
L.No ik wil met jou samen een kaartje doen
We sturen een E-Card, en dan kan TS hem thuis uitprinten en meenemen naar het ziekenhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
We sturen een E-Card, en dan kan TS hem thuis uitprinten en meenemen naar het ziekenhuisNah, een gekochte kaart vind ik stiekem beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je brengt het anders niet erg stiekemquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, een gekochte kaart vind ik stiekem beter.
Is je geld op jongen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je brengt het anders niet erg stiekem
Oke, even weer ontopic.
TS, kan ik je een (evt. zelfgemaakte) e-card mailen, dat je die uit kan printen en mee kan nemen?
Hahaha, lijkt me inderdaad beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Mijn kaartje gaat morgen weg. Mijn nickname maar niet vermeld
Nee hoor, lijkt me koel als je zoontje iets tekentquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef DJMO het volgende:
heb vandaag wel de postzegel gehaald, en wilde morgen samen met m'n zoon zélf een kaart maken voor je moeder Hukkie. Of heb je liever gewoon een kaartje uit de winkel?
Jawel, ik ga ze zeker tellen. Als ik alle PM's tot nu toe bekijk dan gaan we richting de 70 kaartjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef ElisaB het volgende: En wil je ze tellen? Ik ben namelijk stiekem reuze benieuwd
Weet niet of mijn moeder de term kent, maar uit voorzorg lijkt me dat primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Mijn kaartje gaat morgen weg. Mijn nickname maar niet vermeld
Denk jij ook dat de twintowers zijn opgeblazen door monsieur Bush?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe weten we dat je geen prank uithaalt met een vriendin ofzo?
hahahaha, en goudeerlijk. Ik zit hier hardop te lachenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee man, wil je het echt weten?
Ik vond het wel een goed idee, en ik ben fucking lui
maakt het uit wat mijn opinie daarover is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de twintowers zijn opgeblazen door monsieur Bush?
conspiracy freak
Het gaat erom dat zo iedereen in dit topic wel kan zitten pranken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef ukga het volgende:
[..]
maakt het uit wat mijn opinie daarover is?
Mooi! Als het goei is, is die van mij neeeet voor de staking doorgekomen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Mijn moeder zat wel een beetje vreemd te kijken van de kaartjes. Eerst was er verbazing: 'Oh een kaartje uit Limburg van iemand die ik niet ken'. Toen ik had uitgelegd dat de kaartjes van jullie komen kwam er een lach op haar gezicht. Ze vindt het bijzonder leuk.
Niet doen dan!quote:
Wat leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Mijn moeder zat wel een beetje vreemd te kijken van de kaartjes. Eerst was er verbazing: 'Oh een kaartje uit Limburg van iemand die ik niet ken'. Toen ik had uitgelegd dat de kaartjes van jullie komen kwam er een lach op haar gezicht. Ze vindt het bijzonder leuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Het werkt dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |