Ik heb dat ook gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Nemain het volgende:
Wat een schattig topic![]()
Ik wil ook wel graag een PM. Mogen we de kaartjes adressen aan 'mama Hukkie'?
Bahquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Hukkie het volgende:
Enerverende dag vandaag, moeder heeft het moeilijk.
PM's bijgewerkt.
Nu ik dit heb gelezen wil ik eigenlijk nog meer kaartjes naar je mama sturen. Omdat dat ook een beetje stom lijkt naar je moeder toe, gaat mijn moeder nu een kaartje naar jouw moeder sturen. Sterkte ermeequote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Hukkie het volgende:
Het is een beetje dubbel, waar m'n moeder gisteren opgewekt en monter was, was ze vandaag weer een zielig hoopje mens. Lichamelijk is het (volgens de artsen) allemaal wel weer redelijk oke, er is zelfs sprake van een verplaatsing naar een verzorgingstehuis of revalidatiecentrum. Maar hoe ze er geestelijk aan toe is blijft precair. Ze is het zo ongelooflijk zat om in dat ziekenhuis te liggen, en het vooruitzicht om daarna nog naar een verzorgingstehuis te moeten doet haar motivatie ook niet echt goed.
Daarom zijn de kaartjes echt bijzonder welkom. Vandaag weer een zwik kaartjes binnengekregen, ze leefde weer helemaal op toen ze het zag
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bah![]()
Gaat het lichamelijk verder wel goed?
Slaat de behandeling aan?
En ik ga jouw moeder een dezer dagen een hele leuke kaart sturenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gelezen wil ik eigenlijk nog meer kaartjes naar je mama sturen. Omdat dat ook een beetje stom lijkt naar je moeder toe, gaat mijn moeder nu een kaartje naar jouw moeder sturen. Sterkte ermee
Ahhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.
Oh lieverd toch. Wat zwaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het redelijk goed, maar ze wil eigenlijk niet meer. Hadden vanmiddag al min of meer afscheid genomen, totdat de arts weer met positieve berichten kwam, nu is het weer afwachten. We bekijken het van dag tot dag.
Oh jeetje wat verschrikkelijk naar voor jullie, heeel veel sterktequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat vreselijk om je moeder zo te moeten zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vreselijk om je moeder zo te moeten zien![]()
En voor je moeder moet het ook vreselijk zijn...
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
Jeetjequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.
5 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1941. Ze kampt al vijf jaar met kanker, ze is het allemaal wel redelijk zat. Wij zullen het dan ook ten volle begrijpen als ze heen wil gaan, maar hebben haar liever nog een tijdje bij ons (vandaar ook de 'kaartjes-actie'). Het is voor ons zwaar, en ook voor mijn moeder, maar het gaat erom wat zij nog wil en kan.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Sterkte Hukkie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |