quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Mijn moeder zat wel een beetje vreemd te kijken van de kaartjes. Eerst was er verbazing: 'Oh een kaartje uit Limburg van iemand die ik niet ken'. Toen ik had uitgelegd dat de kaartjes van jullie komen kwam er een lach op haar gezicht. Ze vindt het bijzonder leuk.
Ja, had ik een leuk pakketje gemaakt, gaat die @#% post weer stakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef trovey het volgende:
Het kaartje ligt klaar om richting postbus te gaan....nu de postbodes nog
dus het gaat einde van de week worden dat je moeder het kaartje binnen heeft.
Dat risico neem ik dan graag voor die ene decemberzegel en een kaart. Gewoon omdat het juist zo fijn is als er wel iemand blij wordt gemaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe weten we dat je geen prank uithaalt met een vriendin ofzo?
Zou jij geintjes uithalen die er over gaan dat je moeder kanker heeft (gehad) ? Nee? ga er dan ook niet van uit dat hij dat wel doet.. Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe weten we dat je geen prank uithaalt met een vriendin ofzo?
jij kent bepaalde figuren van fok kennelijk nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou jij geintjes uithalen die er over gaan dat je moeder kanker heeft (gehad) ?
en anders gewoon jullie hoofden wegpainten, dan doet ze het vast welquote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef Hukkie het volgende:
Jawel, het plan is om een groepsfoto te maken van mijn moeder en alle kaarten samen. Even onder voorbehoud dat mijn moeder daar ook voor in is. Iets in die richting zit in ieder geval in de pijp
dat heb ik wel gedaan iigquote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Nemain het volgende:
Wat een schattig topic![]()
Ik wil ook wel graag een PM. Mogen we de kaartjes adressen aan 'mama Hukkie'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |