Wat erg!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Dit was de situatie van afgelopen maandag. Helaas zet de afwisseling van goed en slecht nieuws door, en woensdag hebben we definitief slecht nieuws te horen gekregen.
Dinsdag heeft ze een MRI-scan gehad omdat ze wat warrig praatte en woorden vergeet enzo. De uitslag van de scan kwam woensdag het het blijkt dat mijn moeder uitzaaiingen in haar hersenen heeft. Sindsdien is ze zienderogen slechter geworden,en ze is vandaag overgeplaatst naar de palliatieve afdeling van een verzorgingstehuis hier vlak in de buurt.
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef L.no het volgende:
Ik wou dat ik iets meer kon doen naast een kaart versturen.
Sterkte!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Dit was de situatie van afgelopen maandag. Helaas zet de afwisseling van goed en slecht nieuws door, en woensdag hebben we definitief slecht nieuws te horen gekregen.
Dinsdag heeft ze een MRI-scan gehad omdat ze wat warrig praatte en woorden vergeet enzo. De uitslag van de scan kwam woensdag het het blijkt dat mijn moeder uitzaaiingen in haar hersenen heeft. Sindsdien is ze zienderogen slechter geworden,en ze is vandaag overgeplaatst naar de palliatieve afdeling van een verzorgingstehuis hier vlak in de buurt.
Ah nee....quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Hukkie het volgende:
Slechtnieuws update.
[..]
Thx, ik hou het in gedachten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
hukkie
als je eens behoefte hebt om ff je gedachten te verzetten, een bakkie te doen ofzo?
heel veel sterkte man
Heel veel sterkte. Ik hoop dat de laatste tijd die jullie met elkaar mogen doorbrengen een mooie mag zijn hoe moeilijk het ook zal worden.....quote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Hukkie het volgende:
Nogmaals dank voor het medeleven en de kaartjes, zowel mijn moeder, vader en zus vinden het bijzonder 'tof' dat jullie van alles opsturen. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik de kaarten thuis opstapel en niet meer meeneem naar mijn moeder. Al heeft ze het er soms -in een helder moment- nog wel over.
Het is diep triest dat het zover moest komen, en ik denk dat niemand het lopende scenario had kunnen voorspellen. Toen vijf jaar geleden bij mijn moeder kanker werd geconstateerd wisten we wel dat er een moment zou komen dat het terminaal zou worden, maar als dat moment eenmaal komt dan is dat een bittere pil. Wij zullen haar vreselijk missen, maar iedereen heeft er wel vrede mee als ze heen gaat, inclusief mijn moeder. Vooral voor haar is het de afgelopen dagen een lijdensweg geworden, gelukkig is ze niet bang voor de dood.
Wij hebben een goede plek voor mijn moeder gevonden om haar laatste dagen door te brengen. Er is altijd iemand van ons gezin bij haar en wij zullen haar ondersteunen totdat ze haar laatste adem uitblaast.
Sluit me hier helemaal bij aan Hukkie..quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Ireth het volgende:
Jee, ik had hier ff niet bijgelezen en ben nu ff helemaal stil geslagenDit brengt bij mij heel veel herrinneringen boven, gevoelens over afscheid moeten nemen ook al wil je dat nog niet...
Lieve Hukkie en familie, probeer nog te genieten van het samenzijn met zijn allen, probeer nog te zeggen wat je nog wil zeggen, ook al is het misschien niet eens zeker dat ze het hoort. Praat tegen haar, niet alleen over haar, maar bovenal tegen haar.. vertel haar dat je van haar houdt.. en bovenal.. geniet van de laatste momenten samen. Koester ze, want hoe raar het ook nu misschien kan klinken, ook deze dagen zal je je later doen terugdenken als aan een warme deken van liefde. Heel veel sterkte en kracht. Ik brand een kaarsje voor jullie.
Heel, heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.quote:Op zondag 26 december 2010 05:51 schreef Hukkie het volgende:
Met veel pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat mijn moeder is overleden. Om een paar minuten over negen in de avond blies ze haar laatste adem uit. Ze heeft een mooie, serene dag uitgekozen om heen te gaan; een eerste kerstdag met veel zon en een beetje sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |