SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
En ik nam nog de moeite om als eerst een te maken.![]()
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Welk nr draaide je gister ook alweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.![]()
Kunnen we de slow chat een beetje beperkt houden?
Guys, I mean it
[ Bericht 14% gewijzigd door STING op 03-12-2010 10:24:30 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
Wie zette gisteren eigenlijk die Backstreet Boys shit op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
topic word echt steeds triester
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is het jullie trouwens ook opgevallen, dat in de singleplayer bij de missie redemption in het filmpje voordat de actie begint. Een Nederlands paspoort tevoorschijn komt? Met Burgemeester van Enschede stond erop, en voor de rest ging het te snel.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
En mijn throwing knife killquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Michhas het volgende:
Ik zoek die mooie triple kill nog eventjes op!
Gister maakte ik ook net als Roces een triple kill met knife.
3 gasten kwamen op me af.. blinde gappies, en dat ik me nog kon omdraaien en knifen was echt een wonder.
Als ik zou schieten zou ik meteen doodgaan.
na regen, ben ik er.
Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
![]()
![]()
Haha, what the hell.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
Waar zie je dat? In het introfilmpje?na regen, ben ik er.
Bij de missie Redemption volgens mij, als je in die APC zit als gunner, in het introfilmpje van die missie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, what the hell.
Waar zie je dat? In het introfilmpje?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Trouwens, gisteravond was het wel doffe ellende moet ik zeggen... ik ben maar gestopt toen ik met mijn Galil begon te verliezen van pistolen...op afstand
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Is geen echte burgemeester geweest hier XD ( geheel verassend )'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Michhas het volgende:
Voor Sommy, hij maakt een mooie tomahawkkill op tauchna regen, ben ik er.
Truukjes boy, dat filmpje daarboven ook, alleen dat was ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
Kijk maar even goed jongen, dat zul je niet snel weer zien![]()
![]()
Hier:quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
![]()
teeveepee"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Die snipermatch op Radiation was baas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Frankii het volgende:
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
Beetje rustiger voortaan tegen j3wkid heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die snipermatch op Radiation was baas.
Beetje rustiger voortaan tegen j3wkid hemaar misschien zijn die ook wel heel lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.quote:na regen, ben ik er.
Weet niet of het al gezien was uit vorige topic omdat het best lullig wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef Fipotje het volgende:
Excuses aan iedereen waarmee we gister in de private game zaten te sniperen
Ik had me geluid niet aan dus wist niet dat we alleen sniper mochten tot Frankii ze berichtje en toen het geluid aan gedaan en hoorde ik nog wat mensen schelden
Tevens dat ik soms mensen met me knife kilde is meer een automatische reactie.
Sorry![]()
Denk het niet, die match was ZO fucking chaosquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.![]()
![]()
Nee gewoon puur toeval.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.
Had je de knife zelf niet in slo-mo kunnen volgen Michhas? Het echte epische gehalte van deze worp is niet echt duidelijk zo
Dat doe ik straks wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee gewoon puur toeval.
Had je de knife zelf niet in slo-mo kunnen volgen Michhas? Het echte epische gehalte van deze worp is niet echt duidelijk zo![]()
![]()
Gisteren de singleplayer uitgespeeld.
Ik vond het erg saai beginnen maar man wat heb ik later genoten van dit spel.
Ik vind dit de beste singelplayer uit de hele CoD reeks.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
Respect voor vrouwen? We gaan toch niet een beetje feministisch lopen doen bij BO he?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Had je bij moeten zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Respect voor vrouwen? We gaan toch niet een beetje feministisch lopen doen bij BO he?
ah er blijven reacties verwijderd worden![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
Maar goed nog maar een poging dan:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
F1 2010quote:
Is vast een goede reden voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
ah er blijven reacties verwijderd worden![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Mwa 2 youtube links, die de meeste hier wel kennen van de avondjes "Hey, ik zet een muziekje op"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nee, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa 2 youtube links, die de meeste hier wel kennen van de avondjes "Hey, ik zet een muziekje op"
Roll with the fastest
14 keer prestige gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?![]()
Je hebt wel een punt, stelletje trollen hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?
Roll with the fastest
Komt omdat ze verwijderd zijn hequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Er zijn al mensen die 14x prestige zijn gegaan?quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee in Private matches kan je die gouden camo gewoon kiezen zonder dat je ook maar 1 keer prestige bent gegaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die 14x prestige zijn gegaan?![]()
Als je custom games download via het community gedeelte kun je vaak custom (gehackte?) classes instellen die de gouden camo's hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die 14x prestige zijn gegaan?I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Nee, in een private match zijn alle guns en camo's al unlocked als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die 14x prestige zijn gegaan?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
XBlister is een beetje jaloers omdat ie nooit een invite krijgt volgens mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, stelletje trollen hier
![]()
![]()
Machinima heeft een stream gehad waarin ze zo snel mogelijk tot 15de prestige kwamen zijn ze 3 weken of zo mee bezig geweest 24 uur per dag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die 14x prestige zijn gegaan?![]()
Het zal vast al wel vaker gezegd zijn, maar van die mensen die alleen maar voor de kills gaan en niet voor de objectives. Moeten ze een headquarters capturen, liggen ze er allemaal 100m vanaf in hun hoekje. Wat een hekel heb ik daar aan
Jellyfish float by.![]()
klopt, fucking levenloosquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machinima heeft een stream gehad waarin ze zo snel mogelijk tot 15de prestige kwamen zijn ze 3 weken of zo mee bezig geweest 24 uur per dag.
Dus wij als normale spelers hebben er ongeveer 22 dagen speeltijd voor nodig om de laatste prestige te halen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machinima heeft een stream gehad waarin ze zo snel mogelijk tot 15de prestige kwamen zijn ze 3 weken of zo mee bezig geweest 24 uur per dag.
Jellyfish float by.![]()
met MW2 ook gehaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dus wij als normale spelers hebben er ongeveer 22 dagen speeltijd voor nodig om de laatste prestige te halen?en dat geldt voor velen hier geloof ik
Voor de twee honderste keer moet je dan allemaal als mongolen op die plek duiken genakt worden door 1 goed gemikte granaat en dan hun het punt laten pakken zeker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef BoemBats het volgende:
Het zal vast al wel vaker gezegd zijn, maar van die mensen die alleen maar voor de kills gaan en niet voor de objectives. Moeten ze een headquarters capturen, liggen ze er allemaal 100m vanaf in hun hoekje. Wat een hekel heb ik daar aan
Ik doe denk ik zo'n 18 uur over 1 prestige dus reken het maar uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dus wij als normale spelers hebben er ongeveer 22 dagen speeltijd voor nodig om de laatste prestige te halen?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dus wij als normale spelers hebben er ongeveer 22 dagen speeltijd voor nodig om de laatste prestige te halen?Vanavond weer? ^^quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dus wij als normale spelers hebben er ongeveer 22 dagen speeltijd voor nodig om de laatste prestige te halen?![]()
Kansloos zeg, dat gelijk halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed dat was een private match dus waar je alles al kan kiezen, wist ik niet.lachen ja.
Daarom lees ik deze topics ook om wat tips binnen te halen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nice clipje, playstation 3 neem ik aan?quote:![]()
Je ziet aan het filmpje toch al dat het PS3 is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Nice clipje, playstation 3 neem ik aan?![]()
![]()
Topique telaat?: Met moeilijk veel flames is al geweestquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:31 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je ziet aan het filmpje toch al dat het PS3 is?![]()
![]()
![]()
Hehe het is geen flame. Rechtsonder bij het filmpje zie je de PS3 knopjes, die van Xbox zien er anders uit. Je vraag was dus overbodig, vandaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Topique telaat?: Met moeilijk veel flames is al geweest![]()
![]()
dat is gewoon een private match want michass is echt geen prestige 14quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Weet ik, maar het komt komt zonder die vraag noob over zoals: Zullen we vriendjes worden ;s.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe het is geen flame. Rechtsonder bij het filmpje zie je de PS3 knopjes, die van Xbox zien er anders uit. Je vraag was dus overbodig, vandaar
Dus vandaar![]()
![]()
Aha, bedankt voor deze bijdragequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat is gewoon een private match want michass is echt geen prestige 14![]()
![]()
Prestige 4 op 65 uur. Dus 16,5 uur per prestige. Aka 10,3 dagen. Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euroquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit op 30 uur en ben nog maar lvl 48 geloof ik. Tijd voor heavy rain die er ook nog ligt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
2e prestige level 24De leaderboards zitten ook weer vol boosters / hackers
Nu kun je ook gelijk zien hoe ze bezig zijn met last played matches, echt te sneu
Alleen zit Treyarch volgens mij flink te bannen
![]()
![]()
Die stemmetjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Frankii het volgende:
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch![]()
![]()
Je hebt BO verkocht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Prestige 4 op 65 uur. Dus 16,5 uur per prestige. Aka 10,3 dagen. Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euro. Tijd voor heavy rain die er ook nog ligt.
![]()
![]()
Mooi, dan kan je nu ook opbokken uit dit topicquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euro. Tijd voor heavy rain die er ook nog ligt.
![]()
![]()
Jup, weet iemand trouwens waar ik de smilies kan vinden, sinds de nieuwe lay-out gebruik ik alleenquote:of
meer ken ik er niet
Nee, ik blijf hier want vind het gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu ook opbokken uit dit topicmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Tis geen groepje meer hoor, er is weliswaar een harde kern van een man of 6 maar bij de private matches joint er geregeld gewoon 20 man... Iedereen is welkom!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?![]()
Waarom heb je hem dan verkochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jup, weet iemand trouwens waar ik de smilies kan vinden, sinds de nieuwe lay-out gebruik ik alleenof
meer ken ik er niet
![]()
Staan helemaal onderaan, onder het vakje waar je je post stypt![]()
Dit is niet echt waar, die harde kern is duidelijk wel groter, maar lang niet iedereen is er altijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis geen groepje meer hoor, er is weliswaar een harde kern van een man of 6 maar bij de private matches joint er geregeld gewoon 20 man... Iedereen is welkom!
Het is voornamelijk allemaal import uit het MW2, daar speelden we al met dezelfde mensen![]()
![]()
Ahaaa! Thx eindelijk gevonden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan verkocht![]()
Staan helemaal onderaan, onder het vakje waar je je post stypt
Ik heb hem verkocht omdat ik er geen tijd meer eigenlijk voor heb en zin. Ik zie geen nut in prestigen, want je krijgt eigenlijk alleen wat extra face paints die ik niet wil gebruiken en een wapen kleurtje erbij. En aangezien ik een trophy hoer ben, doe ik het hier niet voorEn ik heb ook geen zin meer in het feit dat als ik de vijand telkens flank ze gewoon 2 meter achter mij spawnen terwijl ik een killstreak van 8 of 9 heb.
Ik versta onder harde kern de mensen die bijna elke avond online zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is niet echt waar, die harde kern is duidelijk wel groter, maar lang niet iedereen is er altijd
Het is voornamelijk allemaal import uit het MW2, daar speelden we al met dezelfde mensen![]()
![]()
Ik ben de harde kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ahaaa! Thx eindelijk gevonden.
Ik heb hem verkocht omdat ik er geen tijd meer eigenlijk voor heb en zin. Ik zie geen nut in prestigen, want je krijgt eigenlijk alleen wat extra face paints die ik niet wil gebruiken en een wapen kleurtje erbij. En aangezien ik een trophy hoer ben, doe ik het hier niet voorEn ik heb ook geen zin meer in het feit dat als ik de vijand telkens flank ze gewoon 2 meter achter mij spawnen terwijl ik een killstreak van 8 of 9 heb.
![]()
![]()
Het originele groepje van Tauch, Sold, Teun, Sommy, Mainframes, Edwinuss en mijzelf is behoorlijk uitgegroeid het laatste jaar
Wat, was ik post-Tauch? Dat kan ik mij heul niet herinneren!
Anyway, prestige gegaan. Bijna Famas unlocked, die ga ik ook maar eens goed proberen denk ik![]()
![]()
Yes jij bent post tauchquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Fsmxi het volgende:
Wat, was ik post-Tauch? Dat kan ik mij heul niet herinneren!
Anyway, prestige gegaan. Bijna Famas unlocked, die ga ik ook maar eens goed proberen denk ikWel de eerste nieuweling geloof ik
Tauchbaas was er al vanaf de eerste minuut bij
Vanaf MW2 pas iig, toen we nog MW speelden kende ik je nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe ik er ingerold ben
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf MW2 pas iig, toen we nog MW speelden kende ik je nog nietVolgens mij kwam ik in januari met een vraag in het topic over hoe ik mijn NAT open moest zetten
Hoe ik daarna mee ben gaan spelen weet ik niet![]()
![]()
Omdat ik een break van een paar maanden met MW2 heb genomen word ik vergeten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Rossdale het volgende:
Het originele groepje van Tauch, Sold, Teun, Sommy, Mainframes, Edwinuss en mijzelf is behoorlijk uitgegroeid het laatste jaar
Tauch weet me tenminste op waarde te schattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit groepje stamt van Modern Warfare 1 hequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat ik een break van een paar maanden met MW2 heb genomen word ik vergeten?
Tauch weet me tenminste op waarde te schattenToen kende ik jou ook nog niet hoor doopy
I know, had net al spoilertje geaddquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit groepje stamt van Modern Warfare 1 heToen kende ik jou ook nog niet hoor doopy
!
Ik heb vernomen dat ik wel liefdevol opgenomen ben vanwege mijn accent![]()
![]()
Je accent is baas inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
I know, had net al spoilertje geadd!
Ik heb vernomen dat ik wel liefdevol opgenomen ben vanwege mijn accent![]()
![]()
![]()
Sorry mannen, was gisteravond even met wat collega's aan het pwnzen, ben er misschien vanavond weer bij![]()
![]()
Nein hoor, speel met genoeg andere luiquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
XBlister is een beetje jaloers omdat ie nooit een invite krijgt volgens mij.
maar eerlijk, jullie zijn wel een stelletje trollen van hier tot aan tokyo..Roll with the fastest
dat weet ik nog wel, toen liep je constant te janken dat je zo slecht was in MW2quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
KloptVolgens mij kwam ik in januari met een vraag in het topic over hoe ik mijn NAT open moest zetten
Hoe ik daarna mee ben gaan spelen weet ik niet![]()
Nice!quote:
ik dacht dat tauch pas vorig jaar een lolbox gekocht had, ongeveer tegelijk met mij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes jij bent post tauchWel de eerste nieuweling geloof ik
Tauchbaas was er al vanaf de eerste minuut bij
anyway, toen ik erbij kwam, vonden jullie me behoorlijk kut geloof ik
Nou valt me op dat ik een sterretje achter mijn naam heb, why is that?rice rice baby tututututedudududum![]()
Heb ik ook, volgens mij een gouden troffee fso?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef Rijstkoker het volgende:
Nou valt me op dat ik een sterretje achter mijn naam heb, why is that?![]()
ik heb een probleempje....
ik heb net een headset gekocht ( turtle beach x11 ) en hen alle kabels aangesloten maar nu moet ik de xbox360 settings naar headset zetten.
volgens het boekje zou dat helemaal rechts zitten bij system settings, maar het plaatje in het boekje is van het oude dashboard, ik heb de xbox360 slim met het nieuwe dashboard en mijn probleem is nu, ik kan de settings niet vinden om de 360 op headset te zetten.
weet iemand waar ik dat kan veranderen ?
alvast bedankt.DNB![]()
je zit in het verkeerde topic... verder zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
ik heb net een headset gekocht ( turtle beach x11 ) en hen alle kabels aangesloten maar nu moet ik de xbox360 settings naar headset zetten.
volgens het boekje zou dat helemaal rechts zitten bij system settings, maar het plaatje in het boekje is van het oude dashboard, ik heb de xbox360 slim met het nieuwe dashboard en mijn probleem is nu, ik kan de settings niet vinden om de 360 op headset te zetten.
alvast bedankt."Crescendo gramen sementat."
Wow dat klinkt cool!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kan dat vanavond wel even voor je checkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
alvast bedankt.![]()
Janken doe ik nooit, en ja, ik ben ook zeker niet de bestequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat weet ik nog wel, toen liep je constant te janken dat je zo slecht was in MW2![]()
![]()
![]()
Nah, mijn vriendin is er, weet nog niet wat er op de planning staat, maar als ik me verveel kom ik wel evenquote:![]()
![]()
Vervelen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, mijn vriendin is er, weet nog niet wat er op de planning staat, maar als ik me verveel kom ik wel evenLaat je vriendin het maar niet horen.
All good things are wild and free.![]()
michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, mijn vriendin is er, weet nog niet wat er op de planning staat, maar als ik me verveel kom ik wel even
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12
Mijn vriend is nu aan het spelen. Ik kom er zo ook wel bij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:06 schreef Fsmxi het volgende:
Nog lui op xbox vanavond dan?Nu alleen nog ik en bozz.
Hoezo? Als ik me verveel zeg ik het gewoon hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vervelen?Laat je vriendin het maar niet horen.
En zij ookPump action boyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12![]()
![]()
Je Duitsheid motiveert mequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik je telkens afwijs.graag verwijderen![]()
Mischien kom ik ook nog eventjes langs, moet 4 papers schrijven dus ik zie het nog even aan.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Jij mag Fok! niet meer in, en niet meer op XboxLivequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik nu dit topic niet meer in?![]()
![]()
Maar Michhas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij mag Fok! niet meer in, en niet meer op XboxLive
Serieus, die PI werkt niet op mij. Die andere mensen in dit topic zouden gelijk vallen voor dat schattige liefdesPI-tje als een meisje die post, maar ik nietquote:
Doeidoei Tamtam![]()
![]()
Doe ik rond lopen in Haarlem opeens boem boem, ligt Michas gewoon een Hells angel te snipen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
True storyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef badboynova het volgende:
Doe ik rond lopen in Haarlem opeens boem boem, ligt Michas gewoon een Hells angel te snipen![]()
![]()
Is het dan ooit anders geweest?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
Tegenwoordig allemaal vieze smerige campers op Hardcore. Stelletje mietjes.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik loop nu waarschijnlijk te janken omdat ik constant in de rug geschoten wordt door iemand die in een hoekje zit met een claymore.quote:
Het is een tijd geleden dat ik MW2 speelde, maar volgens mij viel het daar wel mee en had je vaak ook wel een kans.
Het wemelt van de kleine huisjes en ruimtes, dus campen komt hier voor mij meer voor.![]()
excusesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic... verder zou ik het niet wetendank je welquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan dat vanavond wel even voor je checkenDNB![]()
kom niet praten wollahquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Als ik volgende keer met headset kom moet jij ook praten hoor"Crescendo gramen sementat."
direct hit met een m72law en geen kill, wat een kankerspel
quote:
Ineens issie weg![]()
![]()
frustratione![]()
Op de final killcam vond ik hem toch mooierquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Het was die kutverbinding daar. Het zat steeds tussen 1 en 3 streepjes. Dat is een ping van meer dan 200.quote:Tdm ging weer goed, behalve dat ik drie headshotgeluidjes kreeg met mijn sniper toen ik op hoofden schoot.
![]()
![]()
Dan had die ander vast flak jacketquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
direct hit met een m72law en geen kill, wat een kankerspelPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Zijn hier veel mensen die Hardcore Deathmatch spelen? Want het niveau is niet zo bijzonder, laatste potjes k/d van 2.0 ofzo.![]()
het was in een sharpshooter matchquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan had die ander vast flak jacket"Crescendo gramen sementat."
In negen van de tien gevallen zit je opgescheept met teamgenoten die zelfs te dom zijn om te begrijpen dat het de bedoeling is om de bom te planten in plaats van te quickscopen in S&D.![]()
Daarom speel ik ook nooit objective based games in mn eentje, dan doe ik wel TDMquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:22 schreef Tauchmeister het volgende:
In negen van de tien gevallen zit je opgescheept met teamgenoten die zelfs te dom zijn om te begrijpen dat het de bedoeling is om de bom te planten in plaats van te quickscopen in S&D.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Die dingen zijn ook niet voor personen bedoeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
direct hit met een m72law en geen kill, wat een kankerspel![]()
![]()
![]()
![]()
Hitmarkers enzo, headshot geluid horen maar geen kill.
Tomahawk gooien, geluid dat je raakt, niks.
Net toch weer iets vaags.
Potje TDM, eindigt gewoon met final killcam.
Vervolgens zie ik 6000 COD points en bijna 20000 XP verdienen.
Maar een of andere foutmelding, zit ik ineens in combat training.
Niks geen XP en geen COD points verdiend...
Het blijft een raar spelletje soms...
![]()
![]()
Dat had ik deze avond nog 3 keer in een potje... met een SNIPER.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:36 schreef KintoUn het volgende:
Hitmarkers enzo, headshot geluid horen maar geen kill.
![]()
![]()
Dat had ik ook, hoorde het geluidje. Ga ik dood....zie ik dat ik een "headshot" krijg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat had ik deze avond nog 3 keer in een potje... met een SNIPER.
Vervolgens zie ik de killcam. Richt mijn tegenstander naast mijn benen![]()
Mja rustig blijven is de key, denk ik![]()
![]()
Heeft iedereen nu een rammend trage verbinding of ben ik de enige?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Hele avond al. Ben maar gestopt werd er niet beter op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:48 schreef dreamzk het volgende:
Heeft iedereen nu een rammend trage verbinding of ben ik de enige?![]()
Ik vind het maar een bagger spel.. Ik ben er TE slecht in, wat voor mij de lol er compleet uithaalt. En dan hebben we het natuurlijk over de Multiplayer..
Er wordt geen rekening gehouden, met mensen die niet zo hyperactief snel kunnen mikken en schieten.. Wat er in zou moeten zitten, is een ranking systeem.. Hou de noobs bij de noobs.. (C'est moi) en de pro's bij de pro's.. Ik kan nog geen hoek om, of ik ben alweer kapot geschoten.. Nou OH wat een leuk spel..xD
Operation Flashpoint: Dragon Rising Multiplayer trekt me meer, omdat daar echte tactiek nodig is, in plaats van zinloos rondrennen en alles raken wat beweegt. Het surrealisme er aan vind ik er storend."Yest' chelovék, yest' probléma. Net chelovéka, net problémy." - Anatoly Rybakov
"If there is a person, there is a problem. If there is no person, then there is no problem." - Anatoly Rybakov![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 05:51 schreef Mushina het volgende:
Ik vind het maar een bagger spel.. Ik ben er TE slecht in, wat voor mij de lol er compleet uithaalt. En dan hebben we het natuurlijk over de Multiplayer..
Er wordt geen rekening gehouden, met mensen die niet zo hyperactief snel kunnen mikken en schieten.. Wat er in zou moeten zitten, is een ranking systeem.. Hou de noobs bij de noobs.. (C'est moi) en de pro's bij de pro's.. Ik kan nog geen hoek om, of ik ben alweer kapot geschoten.. Nou OH wat een leuk spel..xD
Operation Flashpoint: Dragon Rising Multiplayer trekt me meer, omdat daar echte tactiek nodig is, in plaats van zinloos rondrennen en alles raken wat beweegt. Het surrealisme er aan vind ik er storend.![]()
Gisteravond kwam ik nog ff online. Waren een paar man online alleen Stoma zat op BO maar in theatre mode. Toen heb ik m maar weer uitgezet. In je eentje is er idd echt niks aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is dit spel toch saai wanneer je in je eentje speelt.![]()
![]()
Precies voor mensen zoals jij hebben ze Combat Training uitgevondenquote:Op zaterdag 4 december 2010 05:51 schreef Mushina het volgende:
Operation Flashpoint: Dragon Rising Multiplayer trekt me meer, omdat daar echte tactiek nodig is, in plaats van zinloos rondrennen en alles raken wat beweegt. Het surrealisme er aan vind ik er storend.Dan kun je een tijd oefenen tegen bots zodat je beter meekan ik het online gedeelte
Fs speelt non stop combat trainingquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies voor mensen zoals jij hebben ze Combat Training uitgevondenDan kun je een tijd oefenen tegen bots zodat je beter meekan ik het online gedeelte
![]()
![]()
En nou nog de ps3, het word onderhand zwaar irritant om telkens de ps3 te moeten resetten door een freeze, of wanneer je met een party een match joint dat de helft er niet is. Irritante kinderen die door de mic schreeuwen maar je weet niet welke je moet muten omdat er geen luidspreker bij staat. Freaking disconnection om de match....rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze lijst eens
http://www.callofduty.com(...)7l1emcbsvf7da7p481p3![]()
![]()
Goed lijstje, maar mis er nog wel een hoopquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze lijst eens
http://www.callofduty.com(...)7l1emcbsvf7da7p481p3
*edit* en als je ziet wat er allemaal tussenstaat wat blijkbaar dus niet werkt kan je maar 1 conclusie trekken. FAILARCH![]()
![]()
Heel soms ga je nog wel dood door RC-XD. Maar wat een heerlijke perk ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Flak Jacket![]()
RC-XD, Claymore, Semtex![]()
![]()
Waarom...?quote:# Gameplay Tuning:
# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
En dit is ook ziets:Zijn ze ook lekker op tijd meequote:# Gameplay Tuning:
# Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots![]()
![]()
Ik heb het idee dat ze de multiplayer eerst als beta hebben uitgebracht. Er zitten gewoon teveel niet werkende dingen in die met normale tests zo gevonden hadden kunnen worden.![]()
Dat ben ik wel met je eens man, het lijkt inderdaad een beta, die ze stukje bij beetje verbeterenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het idee dat ze de multiplayer eerst als beta hebben uitgebracht. Er zitten gewoon teveel niet werkende dingen in die met normale tests zo gevonden hadden kunnen worden.![]()
Ik vind het nog steeds van den zotte dat wanneer ik unload (kogels ja) in een tegenstander, die er gewoon doorheen kan knifen.
Dan heb ik het niet eens over de afstand, maar het is gewoon onzinnig.
Wie rent er nou recht op een LMG af met een mes? En als je het al doet, het nog overleven ook.
![]()
Tevens, inderdaad hoog beta gehalte.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
De game moet gewoon een release hebben, ze lopen toch wel binnen.
Achteraf sleutelen aan een game die al "af" is.. We zien het vaker.
Ik denk dat wanneer deze game een officiële beta had gehad, A) de game beter was gereleased, en B) veel lagere verkoopcijfers had gehad. Het is maar waar je je prioriteiten legt.![]()
Ja. In deze game wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef MarkM het volgende:
Ik spawnde gister vijf keer in het vizier van een gunship, is dat normaal?![]()
Ze moeten het kniven helemaal eruit halen en net zoals met HALO een melee systeem met je gun doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef KintoUn het volgende:
Ik vind het nog steeds van den zotte dat wanneer ik unload (kogels ja) in een tegenstander, die er gewoon doorheen kan knifen.
Dan heb ik het niet eens over de afstand, maar het is gewoon onzinnig.
Wie rent er nou recht op een LMG af met een mes? En als je het al doet, het nog overleven ook.
![]()
Tevens, inderdaad hoog beta gehalte.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
De game moet gewoon een release hebben, ze lopen toch wel binnen.
Achteraf sleutelen aan een game die al "af" is.. We zien het vaker.
Ik denk dat wanneer deze game een officiële beta had gehad, A) de game beter was gereleased, en B) veel lagere verkoopcijfers had gehad. Het is maar waar je je prioriteiten legt.![]()
Wat is bij Black ops zombie mode die pickup met dollarteken? Ik pak het heel vaak op maar heb geen idee wat het doet.. Ook enig idee wat de bowie knife is?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Vandaag aan de combat training begonnen, prima vervanging voor het prestige gaan als er weinig bekenden online zijn.
Zo kan ik toch leuk level uppen en als ik online ga spelen dan kan ik toch met de wapens spelen die ik wil![]()
![]()
Wat doet trouwens het hamertje in zombie mode? die dollarteken weet ik ondertussen en de bowie knife ook
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Die repareert alle ramen voor je.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
Wat doet trouwens het hamertje in zombie mode? die dollarteken weet ik ondertussen en de bowie knife ookna regen, ben ik er.
kijk is om je heen johquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef JaimyLee het volgende:
Wat doet trouwens het hamertje in zombie mode? die dollarteken weet ik ondertussen en de bowie knife ook![]()
Ik werd net blij dat ik em had omdat Tauchmeister zei dat het een bazenwapen is, maar ik moest ook een beetje kotsen toen ik schootquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd als ik de fal zie, dan kots ik een beetje
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Zo hoort het ook nu kan een of andere pannekoek die zijn controller vast grijpt je niet per ongeluk killen door te knivenquote:![]()
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom campt iedereen in dit spel?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
er zijn bijna geen campers, spelen jullie wel hetzelfde spel
hahah je moet vuur met water bestrijden hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampen![]()
![]()
als iedereen campt dan gebeurt er niks. tenzij er 2 campers op dezelfde plek willen.
zal wel een leuk gezicht zijn.
You failquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampenEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
![]()
Nee echt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
Jij hebt blijkbaar nooit humor geleerd op de bassischool![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
![]()
![]()
Gunship is echt underpowered, 2 kills kunnen maken voor ik neergeknald werd.
Napalm strike blijft m'n favoriete killstreak.Geen referral hier.![]()
Ik ben er gisteren mee begonnen. Vond het saai beginnen, maar het wordt steeds beter. Zit nu in de jungle van Vietnamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef cheqy het volgende:
Gisteren de singleplayer uitgespeeld.
Ik vond het erg saai beginnen maar man wat heb ik later genoten van dit spel.
Ik vind dit de beste singelplayer uit de hele CoD reeks.. Of 'Nam eigenlijk.
2000 light years from home![]()
Lolz.. Ik heb net in een game telkens dezelfde gozer gekillt en nu stuurt ie berichtjes dat ik aan het campen was en dat ik duits ben![]()
![]()
Net een slecht team ontmoet in demolition op Nuketown. Zij kwamen niet van hun spawn af, dus ronde 1 in het midden met z'n allen hun spawn gecamped (oh nee campers!). En dan in ronde 2 nog even 2 kills gemaakt, toen met de gunship hun spawn volledig leeg gemaaid tot het potje voor bij was. 39 kills/1 death
![]()
![]()
Waarom lagt BO zo gigantisch soms?
Waar kiezen ze die hosts op, gamerpoints ofzo?
En attack dogs zijn ook lame, 5 kills net ermee.Geen referral hier.![]()
Op internet connectie soms?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar kiezen ze die hosts op, gamerpoints ofzo?![]()
Zonder rapid fire ook hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zegt niemand dat de ak47u met rapifire praktisch een instakill wapen is?![]()
Gisteren de Stoner63 ondekt, tis een LMG maar zou zo meekunnen in de Assault rifle classes. Wat een bazengun. Erg accuraat, weinig recoil maar wel snel leeg.![]()
En je loopt er een beetje langzaam mee, maar voor de restquote:Op zondag 5 december 2010 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren de Stoner63 ondekt, tis een LMG maar zou zo meekunnen in de Assault rifle classes. Wat een bazengun. Erg accuraat, weinig recoil maar wel snel leeg.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Editquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt![]()
Alleen heb je het niet echt nodigquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt![]()
Je verdient echt belachelijk makkelijk points. Ze hadden een achievement moeten koppelen dat je alle contracts moet halen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
True, de contracts gaan ook om vrij nietszeggende bedragen. 600 points en 600 xp voor een bepaalde contract, voor de makkelijksten ook alleen iets van 150 points...quote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen heb je het niet echt nodig![]()
Je verdient echt belachelijk makkelijk points. Ze hadden een achievement moeten koppelen dat je alle contracts moet halen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Had gister na een tijdje nog 1min 42sec de tijd om 9 kills te halen met de galil voor zo'n contact en haalde het ook nog...2x triple kill gemaakt..
![]()
het valt wel mee, maar soms moet je echt op een bepaalde manier lopen om de checkpoint te krijgen, dat is het enige minpuntje vind ik van de campaignquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Fsmxi het volgende:
Man, wat zitten de checkpoints sowms net wat te ver uit elkaar in de campaign zeg"Crescendo gramen sementat."
haha owntquote:Op zondag 5 december 2010 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Team Tactical CTF en dan een Gunship hebbenWat zullen die lui pissed zijn geweesd.
GT: Cagystorm![]()
Per 50 contracts die je uitspeelt speel je volgens mij een challenge uit. Kijk bij Lifetime challenges, daar staat hij tussen.quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Team tactical is superleuk als je met 3 vrienden bent. Lekker in party chat slap lullen en de andere teams kapot makenquote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Fsmxi het volgende:
O ja, en 3-0 achterstaan in S&D en nog winnenTeam Tactical is nog wel geinig
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Vooral het feit dat je in S&D dan party chat kunt gebruiken
"O fuck, ik ging dood. Ja, hij zit daar en daar bij B."![]()
Dat was wel een geniale matchquote:Op zondag 5 december 2010 17:50 schreef Fsmxi het volgende:
Vooral het feit dat je in S&D dan party chat kunt gebruiken
"O fuck, ik ging dood. Ja, hij zit daar en daar bij B."
Allemaal fucking slecht gespeeld, wel met 4-3 winnen![]()
![]()
Jouw kennende zal het wel een modded controller zijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoor net dat ik een turbo pad heb. Wat is dat?Was je met de FAL of m14 aan het spelen teovallig?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
bla bla
ps3 is kut
360 is kut
bla bla
blue ray
bla bla xbox live
bla psn is gratis
bla bla bla enzovoorts.
![]()
Zo. Nu hoeven we dus niet nog zon discussie.![]()
Dan heb ik werkelijk geen idee waar hij het over heeftquote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Turbo controllers hebben geen nut, die single shots locken dan gewoon"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wel lullig voor de mensen met een snelle triggerfingerquote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef gniffie het volgende:
Turbo controllers hebben geen nut, die single shots locken dan gewoon![]()
Kan me best voorstellen dat er een turbo controller is waar je de rate of fire kunt instellen of zelfs als een variabele functie om dit soort dingen te ontwijken.![]()
omdat je een vieze tjieter bent jahquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is een van de redenen dat ik die wapens niet gebruik.![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
het wallbangen is btw helemaal uit de hand gelopen met dit spel. Je kan achter niks cover zoeken, zelfs metersdikke muren zijn kansloos tegen secondary proppenschietertjes
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.![]()
Eeee gasten heb HeadSet![]()
En wel nice game clipNo Scope One Bullet Doudle HeadShot
[ Bericht 23% gewijzigd door Jollyonline op 05-12-2010 20:07:01 (Link toegevoegt) ]![]()
Zoooooooo heerlijke piepstem heb je onlinequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
![]()
![]()
meestal buk ik achter zon betonblok en dan beginnen ze pas op me te schieten en ben ik nog steeds doodquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.![]()
Ik schoot vanmiddag trouwens precies tussen de benen van een last-stander en werd toen door hem gekilled. Wat heb ik liggen schreeuwen
Het niveau in TDM is schikbarend laag, ik ben volgens mij de enige die spyplane-counterspyplane gebruikt als killstreakset gebruikt. Ghosters zie je ook amper dus ik kan mooi heel het level lang door rushen en iedereen hunten
Omdat het niet genoeg vermeld kan worden
AK74u+supressor+rapid fire.
Je bent onzichtbaar en hebt nog steeds een lompe afslachtsnelheid![]()
![]()
N.v.mquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb liever ook een grip omdat je dan ook van veraf iemand kan raken.quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Jep grip is echt noodzakelijk met ak74u. rapid fire +warlord vind ik dan weer onnodig. Heb liever hardened pro, dan vliegt je aim minder de lucht in als je beiden op elkaar aan het sprayen bent
2 potjes TDM en 2 keer dat de verbinding eruit ligt GVD!
Laatste potje net toen ik 6 killstreak hadrice rice baby tututututedudududum![]()
Gebruik hele 2e prestige al AK47u met extended mags / red dot, van afstand of van dichtbij; het gaat allemaal prima.![]()
![]()
ik heb de TT eer aan gedaan, toen we toenstraks aan het spelen waren probeerde ik michhas heel de tijd in zijn aars te schieten en tliciouz juist te headshotten, het faalde alleen nogal"Crescendo gramen sementat."
Domination op nuketown is wel genieten overigens. Net niet de 100 kills gehaald toen straks 4 choppers in een potje![]()
Klopt, heb ook vaak dat ik de enige ben die spyplane gebruikt. Zie altijd wel 5 tegenstanders, dus gebruikt er op dat moment maximaal 1 enemy ghost. Onbegrijpelijk.. Snap die second chance-gays ook niet trouwens. Vind hacker de enige fijne perk in de derde slot.quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef gniffie het volgende:
Het niveau in TDM is schikbarend laag, ik ben volgens mij de enige die spyplane-counterspyplane gebruikt als killstreakset gebruikt. Ghosters zie je ook amper dus ik kan mooi heel het level lang door rushen en iedereen hunten
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?quote:Op maandag 6 december 2010 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Domination op nuketown is wel genieten overigens. Net niet de 100 kills gehaald toen straks 4 choppers in een potje
Wie was jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik heb de TT eer aan gedaan, toen we toenstraks aan het spelen waren probeerde ik michhas heel de tijd in zijn aars te schieten en tliciouz juist te headshotten, het faalde alleen nogal
motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?![]()
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeiktquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.. Het hoort er helaas een beetje bij.
![]()
Precies, je maakt zelf ook kills bij mensen die al een hoek om zijn. Het is kut maar je hebt er ook voordeel van. Het heeft weinig nut om er over te klagen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Dan nog spawnen ze regelmatig ineens achter je...quote:Op maandag 6 december 2010 08:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Niet als ze hacker pro hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Ja net alsof je het zo bedoeldequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
![]()
![]()
Nieuwe patch:
Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
Die vind ik wel jammer, maar hardline pro is nu wel extreem overpowered idd
Verder worden sniper headshots nu altijd one shot kill en knife lunge wordt wederom aangepakt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienquote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!Vraag me niet waarom
![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienVraag me niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Dat filmpje.quote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!Hij blijft leuk.
oh idd, was een reactie op stomaquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
volgens mij quote je de verkeerde post
Mainframes is fries, geen reserve belgquote:Op maandag 6 december 2010 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat Mainframes echt zo praatDan moet je soldmayor hebben en bassie
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komenquote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?![]()
Tauch is ook brabander van tegen de grens van limbabwequote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mainframes is fries, geen reserve belgDan moet je soldmayor hebben en bassie
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavondquote:Op maandag 6 december 2010 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nee hebben ze nou die hardline pro veranderd![]()
Kk treyarch"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavond![]()
![]()
Ja lekker toch, nu staan er dalijk 8 sam turrents per potje en 20 sentry guns![]()
![]()
Volgens mij is Nuketown de enige map waarop ik nog nooit domination gedaan heb. S&D was wel grappig, maar volgens mij is dom echt huilen met de pet op op die map :/ Tenzij Team Tactical.quote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komen"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: