quote:
Op de final killcam vond ik hem toch mooierquote:
Het was die kutverbinding daar. Het zat steeds tussen 1 en 3 streepjes. Dat is een ping van meer dan 200.quote:
Dan had die ander vast flak jacketquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
direct hit met een m72law en geen kill, wat een kankerspel
het was in een sharpshooter matchquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan had die ander vast flak jacket
Daarom speel ik ook nooit objective based games in mn eentje, dan doe ik wel TDMquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:22 schreef Tauchmeister het volgende:
In negen van de tien gevallen zit je opgescheept met teamgenoten die zelfs te dom zijn om te begrijpen dat het de bedoeling is om de bom te planten in plaats van te quickscopen in S&D.
Die dingen zijn ook niet voor personen bedoeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
direct hit met een m72law en geen kill, wat een kankerspel
Dat had ik deze avond nog 3 keer in een potje... met een SNIPER.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:36 schreef KintoUn het volgende:
Hitmarkers enzo, headshot geluid horen maar geen kill.
Dat had ik ook, hoorde het geluidje. Ga ik dood....zie ik dat ik een "headshot" krijg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat had ik deze avond nog 3 keer in een potje... met een SNIPER.
Hele avond al. Ben maar gestopt werd er niet beter op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:48 schreef dreamzk het volgende:
Heeft iedereen nu een rammend trage verbinding of ben ik de enige?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 05:51 schreef Mushina het volgende:
Ik vind het maar een bagger spel.. Ik ben er TE slecht in, wat voor mij de lol er compleet uithaalt. En dan hebben we het natuurlijk over de Multiplayer..
Er wordt geen rekening gehouden, met mensen die niet zo hyperactief snel kunnen mikken en schieten.. Wat er in zou moeten zitten, is een ranking systeem.. Hou de noobs bij de noobs.. (C'est moi) en de pro's bij de pro's.. Ik kan nog geen hoek om, of ik ben alweer kapot geschoten.. Nou OH wat een leuk spel..xD
Operation Flashpoint: Dragon Rising Multiplayer trekt me meer, omdat daar echte tactiek nodig is, in plaats van zinloos rondrennen en alles raken wat beweegt. Het surrealisme er aan vind ik er storend.
Gisteravond kwam ik nog ff online. Waren een paar man online alleen Stoma zat op BO maar in theatre mode. Toen heb ik m maar weer uitgezet. In je eentje is er idd echt niks aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is dit spel toch saai wanneer je in je eentje speelt.
Precies voor mensen zoals jij hebben ze Combat Training uitgevondenquote:Op zaterdag 4 december 2010 05:51 schreef Mushina het volgende:
Ik vind het maar een bagger spel.. Ik ben er TE slecht in, wat voor mij de lol er compleet uithaalt. En dan hebben we het natuurlijk over de Multiplayer..
Er wordt geen rekening gehouden, met mensen die niet zo hyperactief snel kunnen mikken en schieten.. Wat er in zou moeten zitten, is een ranking systeem.. Hou de noobs bij de noobs.. (C'est moi) en de pro's bij de pro's.. Ik kan nog geen hoek om, of ik ben alweer kapot geschoten.. Nou OH wat een leuk spel..xD
Operation Flashpoint: Dragon Rising Multiplayer trekt me meer, omdat daar echte tactiek nodig is, in plaats van zinloos rondrennen en alles raken wat beweegt. Het surrealisme er aan vind ik er storend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |