michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, mijn vriendin is er, weet nog niet wat er op de planning staat, maar als ik me verveel kom ik wel even
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12
Mijn vriend is nu aan het spelen. Ik kom er zo ook wel bij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:06 schreef Fsmxi het volgende:
Nog lui op xbox vanavond dan?Nu alleen nog ik en bozz.
Hoezo? Als ik me verveel zeg ik het gewoon hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vervelen?Laat je vriendin het maar niet horen.
Pump action boyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
michhas gaat vanavond de puddingbuks tevoorschijn halen ipv. de spas12
Je Duitsheid motiveert mequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik je telkens afwijs.
Jij mag Fok! niet meer in, en niet meer op XboxLivequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik nu dit topic niet meer in?
Maar Michhas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij mag Fok! niet meer in, en niet meer op XboxLive
Serieus, die PI werkt niet op mij. Die andere mensen in dit topic zouden gelijk vallen voor dat schattige liefdesPI-tje als een meisje die post, maar ik nietquote:
True storyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef badboynova het volgende:
Doe ik rond lopen in Haarlem opeens boem boem, ligt Michas gewoon een Hells angel te snipen
Is het dan ooit anders geweest?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
Tegenwoordig allemaal vieze smerige campers op Hardcore. Stelletje mietjes.
Ik loop nu waarschijnlijk te janken omdat ik constant in de rug geschoten wordt door iemand die in een hoekje zit met een claymore.quote:
excusesquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic... verder zou ik het niet weten
dank je welquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan dat vanavond wel even voor je checken
kom niet praten wollahquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:51 schreef fyah het volgende:
[..]
Als ik volgende keer met headset kom moet jij ook praten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |