omdat je een vieze tjieter bent jahquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is een van de redenen dat ik die wapens niet gebruik.
Zoooooooo heerlijke piepstem heb je onlinequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
Eeee gasten heb HeadSet![]()
En wel nice game clipNo Scope One Bullet Doudle HeadShot
meestal buk ik achter zon betonblok en dan beginnen ze pas op me te schieten en ben ik nog steeds doodquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.
N.v.mquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat het niet genoeg vermeld kan worden
AK74u+supressor+rapid fire.
Je bent onzichtbaar en hebt nog steeds een lompe afslachtsnelheid
Ik heb liever ook een grip omdat je dan ook van veraf iemand kan raken.quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat het niet genoeg vermeld kan worden
AK74u+supressor+rapid fire.
Je bent onzichtbaar en hebt nog steeds een lompe afslachtsnelheid
Klopt, heb ook vaak dat ik de enige ben die spyplane gebruikt. Zie altijd wel 5 tegenstanders, dus gebruikt er op dat moment maximaal 1 enemy ghost. Onbegrijpelijk.. Snap die second chance-gays ook niet trouwens. Vind hacker de enige fijne perk in de derde slot.quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef gniffie het volgende:
Het niveau in TDM is schikbarend laag, ik ben volgens mij de enige die spyplane-counterspyplane gebruikt als killstreakset gebruikt. Ghosters zie je ook amper dus ik kan mooi heel het level lang door rushen en iedereen hunten
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?quote:Op maandag 6 december 2010 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Domination op nuketown is wel genieten overigens. Net niet de 100 kills gehaald toen straks 4 choppers in een potje
Wie was jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik heb de TT eer aan gedaan, toen we toenstraks aan het spelen waren probeerde ik michhas heel de tijd in zijn aars te schieten en tliciouz juist te headshotten, het faalde alleen nogal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |