quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
er zijn bijna geen campers, spelen jullie wel hetzelfde spel
hahah je moet vuur met water bestrijden hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampen
You failquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampen
Nee echt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Vond het saai beginnen, maar het wordt steeds beter. Zit nu in de jungle van Vietnamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef cheqy het volgende:
Gisteren de singleplayer uitgespeeld.
Ik vond het erg saai beginnen maar man wat heb ik later genoten van dit spel.
Ik vind dit de beste singelplayer uit de hele CoD reeks.
Op internet connectie soms?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar kiezen ze die hosts op, gamerpoints ofzo?
Zonder rapid fire ook hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zegt niemand dat de ak47u met rapifire praktisch een instakill wapen is?
En je loopt er een beetje langzaam mee, maar voor de restquote:Op zondag 5 december 2010 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren de Stoner63 ondekt, tis een LMG maar zou zo meekunnen in de Assault rifle classes. Wat een bazengun. Erg accuraat, weinig recoil maar wel snel leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |