SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
En ik nam nog de moeite om als eerst een te maken.![]()
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Welk nr draaide je gister ook alweer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.![]()
Kunnen we de slow chat een beetje beperkt houden?
Guys, I mean it
[ Bericht 14% gewijzigd door STING op 03-12-2010 10:24:30 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ach ja.
Hier dan ook een bazennummer om de dag mee te beginnen.
Wie zette gisteren eigenlijk die Backstreet Boys shit op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
topic word echt steeds triester
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Is het jullie trouwens ook opgevallen, dat in de singleplayer bij de missie redemption in het filmpje voordat de actie begint. Een Nederlands paspoort tevoorschijn komt? Met Burgemeester van Enschede stond erop, en voor de rest ging het te snel.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
En mijn throwing knife killquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Michhas het volgende:
Ik zoek die mooie triple kill nog eventjes op!
Gister maakte ik ook net als Roces een triple kill met knife.
3 gasten kwamen op me af.. blinde gappies, en dat ik me nog kon omdraaien en knifen was echt een wonder.
Als ik zou schieten zou ik meteen doodgaan.
na regen, ben ik er.
Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
![]()
![]()
Haha, what the hell.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, is dat trouwens Mason op de foto?
Waar zie je dat? In het introfilmpje?na regen, ben ik er.
Bij de missie Redemption volgens mij, als je in die APC zit als gunner, in het introfilmpje van die missie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, what the hell.
Waar zie je dat? In het introfilmpje?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Trouwens, gisteravond was het wel doffe ellende moet ik zeggen... ik ben maar gestopt toen ik met mijn Galil begon te verliezen van pistolen...op afstand
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Is geen echte burgemeester geweest hier XD ( geheel verassend )'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Michhas het volgende:
Voor Sommy, hij maakt een mooie tomahawkkill op tauchna regen, ben ik er.
Truukjes boy, dat filmpje daarboven ook, alleen dat was ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
Kijk maar even goed jongen, dat zul je niet snel weer zien![]()
![]()
Hier:quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
![]()
teeveepee"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Die snipermatch op Radiation was baas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Frankii het volgende:
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
Beetje rustiger voortaan tegen j3wkid heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die snipermatch op Radiation was baas.
Beetje rustiger voortaan tegen j3wkid hemaar misschien zijn die ook wel heel lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.quote:na regen, ben ik er.
Weet niet of het al gezien was uit vorige topic omdat het best lullig wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef Fipotje het volgende:
Excuses aan iedereen waarmee we gister in de private game zaten te sniperen
Ik had me geluid niet aan dus wist niet dat we alleen sniper mochten tot Frankii ze berichtje en toen het geluid aan gedaan en hoorde ik nog wat mensen schelden
Tevens dat ik soms mensen met me knife kilde is meer een automatische reactie.
Sorry![]()
Denk het niet, die match was ZO fucking chaosquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.![]()
![]()
Nee gewoon puur toeval.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.
Had je de knife zelf niet in slo-mo kunnen volgen Michhas? Het echte epische gehalte van deze worp is niet echt duidelijk zo
Dat doe ik straks wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee gewoon puur toeval.
Had je de knife zelf niet in slo-mo kunnen volgen Michhas? Het echte epische gehalte van deze worp is niet echt duidelijk zo![]()
![]()
Gisteren de singleplayer uitgespeeld.
Ik vond het erg saai beginnen maar man wat heb ik later genoten van dit spel.
Ik vind dit de beste singelplayer uit de hele CoD reeks.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
Respect voor vrouwen? We gaan toch niet een beetje feministisch lopen doen bij BO he?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Had je bij moeten zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Respect voor vrouwen? We gaan toch niet een beetje feministisch lopen doen bij BO he?
ah er blijven reacties verwijderd worden![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
Maar goed nog maar een poging dan:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
F1 2010quote:
Is vast een goede reden voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
ah er blijven reacties verwijderd worden![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Mwa 2 youtube links, die de meeste hier wel kennen van de avondjes "Hey, ik zet een muziekje op"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nee, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa 2 youtube links, die de meeste hier wel kennen van de avondjes "Hey, ik zet een muziekje op"
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
14 keer prestige gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
Maar goed nog maar een poging dan:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: