Huh, hoe komt ie aan die goude camo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Michhas het volgende:
Voor Sommy, hij maakt een mooie tomahawkkill op tauch
Truukjes boy, dat filmpje daarboven ook, alleen dat was ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
Hier:quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, hoe komt ie aan die goude camo?
Die snipermatch op Radiation was baas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Frankii het volgende:
Gisteren was weer geweldig guys
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die snipermatch op Radiation was baas.
Beetje rustiger voortaan tegen j3wkid hemaar misschien zijn die ook wel heel lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef Fipotje het volgende:
Excuses aan iedereen waarmee we gister in de private game zaten te sniperen
Ik had me geluid niet aan dus wist niet dat we alleen sniper mochten tot Frankii ze berichtje en toen het geluid aan gedaan en hoorde ik nog wat mensen schelden
Tevens dat ik soms mensen met me knife kilde is meer een automatische reactie.
Sorry
Denk het niet, die match was ZO fucking chaosquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.
Nee gewoon puur toeval.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon afgesproken zeker? Private match.
Dat doe ik straks wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee gewoon puur toeval.
Had je de knife zelf niet in slo-mo kunnen volgen Michhas? Het echte epische gehalte van deze worp is niet echt duidelijk zo
Had je bij moeten zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Respect voor vrouwen? We gaan toch niet een beetje feministisch lopen doen bij BO he?
F1 2010quote:
Is vast een goede reden voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
ah er blijven reacties verwijderd worden![]()
Nee, ik ken ze nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa 2 youtube links, die de meeste hier wel kennen van de avondjes "Hey, ik zet een muziekje op"
14 keer prestige gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
Maar goed nog maar een poging dan:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |