motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeiktquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.
Precies, je maakt zelf ook kills bij mensen die al een hoek om zijn. Het is kut maar je hebt er ook voordeel van. Het heeft weinig nut om er over te klagen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Dan nog spawnen ze regelmatig ineens achter je...quote:Op maandag 6 december 2010 08:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.
Niet als ze hacker pro hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Ja net alsof je het zo bedoeldequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
Eeee gasten heb HeadSet![]()
En wel nice game clipNo Scope One Bullet Doudle HeadShot
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienquote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienVraag me niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dat filmpje.quote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!
oh idd, was een reactie op stomaquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
volgens mij quote je de verkeerde post
Mainframes is fries, geen reserve belgquote:Op maandag 6 december 2010 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat Mainframes echt zo praat
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komenquote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?
Tauch is ook brabander van tegen de grens van limbabwequote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mainframes is fries, geen reserve belgDan moet je soldmayor hebben en bassie
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavondquote:Op maandag 6 december 2010 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nee hebben ze nou die hardline pro veranderd![]()
Kk treyarch
quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavond
Volgens mij is Nuketown de enige map waarop ik nog nooit domination gedaan heb. S&D was wel grappig, maar volgens mij is dom echt huilen met de pet op op die map :/ Tenzij Team Tactical.quote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |