quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
er zijn bijna geen campers, spelen jullie wel hetzelfde spel
hahah je moet vuur met water bestrijden hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampen
You failquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat iedereen campt, en je moet vuur met vuur bestrijden, dus terugcampen
Nee echt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
You failEen camper heb je niet door te campen, je hebt alleen de spelers die niet campen
Te zielig dit.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Vond het saai beginnen, maar het wordt steeds beter. Zit nu in de jungle van Vietnamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:22 schreef cheqy het volgende:
Gisteren de singleplayer uitgespeeld.
Ik vond het erg saai beginnen maar man wat heb ik later genoten van dit spel.
Ik vind dit de beste singelplayer uit de hele CoD reeks.
Op internet connectie soms?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar kiezen ze die hosts op, gamerpoints ofzo?
Zonder rapid fire ook hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zegt niemand dat de ak47u met rapifire praktisch een instakill wapen is?
En je loopt er een beetje langzaam mee, maar voor de restquote:Op zondag 5 december 2010 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren de Stoner63 ondekt, tis een LMG maar zou zo meekunnen in de Assault rifle classes. Wat een bazengun. Erg accuraat, weinig recoil maar wel snel leeg.
Editquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt
Alleen heb je het niet echt nodigquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt
True, de contracts gaan ook om vrij nietszeggende bedragen. 600 points en 600 xp voor een bepaalde contract, voor de makkelijksten ook alleen iets van 150 points...quote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen heb je het niet echt nodig![]()
Je verdient echt belachelijk makkelijk points. Ze hadden een achievement moeten koppelen dat je alle contracts moet halen.
het valt wel mee, maar soms moet je echt op een bepaalde manier lopen om de checkpoint te krijgen, dat is het enige minpuntje vind ik van de campaignquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Fsmxi het volgende:
Man, wat zitten de checkpoints sowms net wat te ver uit elkaar in de campaign zeg
haha owntquote:Op zondag 5 december 2010 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Team Tactical CTF en dan een Gunship hebbenWat zullen die lui pissed zijn geweesd.
Per 50 contracts die je uitspeelt speel je volgens mij een challenge uit. Kijk bij Lifetime challenges, daar staat hij tussen.quote:
Team tactical is superleuk als je met 3 vrienden bent. Lekker in party chat slap lullen en de andere teams kapot makenquote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Fsmxi het volgende:
O ja, en 3-0 achterstaan in S&D en nog winnenTeam Tactical is nog wel geinig
Dat was wel een geniale matchquote:Op zondag 5 december 2010 17:50 schreef Fsmxi het volgende:
Vooral het feit dat je in S&D dan party chat kunt gebruiken
"O fuck, ik ging dood. Ja, hij zit daar en daar bij B."
Jouw kennende zal het wel een modded controller zijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoor net dat ik een turbo pad heb. Wat is dat?
Dan heb ik werkelijk geen idee waar hij het over heeftquote:
Wel lullig voor de mensen met een snelle triggerfingerquote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef gniffie het volgende:
Turbo controllers hebben geen nut, die single shots locken dan gewoon
omdat je een vieze tjieter bent jahquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is een van de redenen dat ik die wapens niet gebruik.
Zoooooooo heerlijke piepstem heb je onlinequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
Eeee gasten heb HeadSet![]()
En wel nice game clipNo Scope One Bullet Doudle HeadShot
meestal buk ik achter zon betonblok en dan beginnen ze pas op me te schieten en ben ik nog steeds doodquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.
N.v.mquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat het niet genoeg vermeld kan worden
AK74u+supressor+rapid fire.
Je bent onzichtbaar en hebt nog steeds een lompe afslachtsnelheid
Ik heb liever ook een grip omdat je dan ook van veraf iemand kan raken.quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat het niet genoeg vermeld kan worden
AK74u+supressor+rapid fire.
Je bent onzichtbaar en hebt nog steeds een lompe afslachtsnelheid
Klopt, heb ook vaak dat ik de enige ben die spyplane gebruikt. Zie altijd wel 5 tegenstanders, dus gebruikt er op dat moment maximaal 1 enemy ghost. Onbegrijpelijk.. Snap die second chance-gays ook niet trouwens. Vind hacker de enige fijne perk in de derde slot.quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef gniffie het volgende:
Het niveau in TDM is schikbarend laag, ik ben volgens mij de enige die spyplane-counterspyplane gebruikt als killstreakset gebruikt. Ghosters zie je ook amper dus ik kan mooi heel het level lang door rushen en iedereen hunten
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?quote:Op maandag 6 december 2010 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Domination op nuketown is wel genieten overigens. Net niet de 100 kills gehaald toen straks 4 choppers in een potje
Wie was jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik heb de TT eer aan gedaan, toen we toenstraks aan het spelen waren probeerde ik michhas heel de tijd in zijn aars te schieten en tliciouz juist te headshotten, het faalde alleen nogal
motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeiktquote:Op zondag 5 december 2010 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
Dat komt meer door lag dan door muren waar je doorheen kan schieten. Vaak ben je al de hoek omgelopen, terwijl je bij andere mensen op hun scherm dat nog niet bent. Dan kunnen ze op je schieten. Ik zag gister avond nog een teammate om een hoek rennen en na ruim een meter neervallen door iemand die hem eigenlijk al lang niet meer had kunnen raken.
Dit valt voor de meeste spelers niet eens op.
Precies, je maakt zelf ook kills bij mensen die al een hoek om zijn. Het is kut maar je hebt er ook voordeel van. Het heeft weinig nut om er over te klagen.quote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Dan nog spawnen ze regelmatig ineens achter je...quote:Op maandag 6 december 2010 08:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
motion sensor bij een spawn. dan weet je altijd waar ze vandaan komen.
Niet als ze hacker pro hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 08:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt maar er niemand zo over zeikt. Het hoort er helaas een beetje bij.
Ja net alsof je het zo bedoeldequote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Jollyonline het volgende:
Eeee gasten heb HeadSet![]()
En wel nice game clipNo Scope One Bullet Doudle HeadShot
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienquote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik al zo vaak gezienVraag me niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dat filmpje.quote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick & Blazarr helpen de wouten hedenochtend!
oh idd, was een reactie op stomaquote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
volgens mij quote je de verkeerde post
Mainframes is fries, geen reserve belgquote:Op maandag 6 december 2010 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat Mainframes echt zo praat
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komenquote:Op maandag 6 december 2010 08:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om op Nuketown zo weinig dood te gaan dat je uberhaupt een chopper kunt halen?
Tauch is ook brabander van tegen de grens van limbabwequote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mainframes is fries, geen reserve belgDan moet je soldmayor hebben en bassie
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavondquote:Op maandag 6 december 2010 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nee hebben ze nou die hardline pro veranderd![]()
Kk treyarch
quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
en terecht ook, voor hardliners was het iedere avond pakjesavond
Volgens mij is Nuketown de enige map waarop ik nog nooit domination gedaan heb. S&D was wel grappig, maar volgens mij is dom echt huilen met de pet op op die map :/ Tenzij Team Tactical.quote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domination op nuketown is heel makkelijk als je team B heeft dan spawnen ze maar aan een kant en kun je ze gewoon neer knallen als ze uit de spawn proberen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |