Editquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt
Alleen heb je het niet echt nodigquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
CoD-points verdienen als je ze haalt
True, de contracts gaan ook om vrij nietszeggende bedragen. 600 points en 600 xp voor een bepaalde contract, voor de makkelijksten ook alleen iets van 150 points...quote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen heb je het niet echt nodig![]()
Je verdient echt belachelijk makkelijk points. Ze hadden een achievement moeten koppelen dat je alle contracts moet halen.
het valt wel mee, maar soms moet je echt op een bepaalde manier lopen om de checkpoint te krijgen, dat is het enige minpuntje vind ik van de campaignquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Fsmxi het volgende:
Man, wat zitten de checkpoints sowms net wat te ver uit elkaar in de campaign zeg
haha owntquote:Op zondag 5 december 2010 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Team Tactical CTF en dan een Gunship hebbenWat zullen die lui pissed zijn geweesd.
Per 50 contracts die je uitspeelt speel je volgens mij een challenge uit. Kijk bij Lifetime challenges, daar staat hij tussen.quote:
Team tactical is superleuk als je met 3 vrienden bent. Lekker in party chat slap lullen en de andere teams kapot makenquote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Fsmxi het volgende:
O ja, en 3-0 achterstaan in S&D en nog winnenTeam Tactical is nog wel geinig
Dat was wel een geniale matchquote:Op zondag 5 december 2010 17:50 schreef Fsmxi het volgende:
Vooral het feit dat je in S&D dan party chat kunt gebruiken
"O fuck, ik ging dood. Ja, hij zit daar en daar bij B."
Jouw kennende zal het wel een modded controller zijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoor net dat ik een turbo pad heb. Wat is dat?
Dan heb ik werkelijk geen idee waar hij het over heeftquote:
Wel lullig voor de mensen met een snelle triggerfingerquote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef gniffie het volgende:
Turbo controllers hebben geen nut, die single shots locken dan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |