Aha, bedankt voor deze bijdragequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat is gewoon een private match want michass is echt geen prestige 14
Prestige 4 op 65 uur. Dus 16,5 uur per prestige. Aka 10,3 dagen. Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euroquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit op 30 uur en ben nog maar lvl 48 geloof ik
Die stemmetjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:34 schreef Frankii het volgende:
Volgende keer inderdaad meer respect voor de vrouwen man. Ookal ging ik kapot van het lachen samen met Tauch
Je hebt BO verkocht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Prestige 4 op 65 uur. Dus 16,5 uur per prestige. Aka 10,3 dagen. Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euro. Tijd voor heavy rain die er ook nog ligt.
Mooi, dan kan je nu ook opbokken uit dit topicquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel een stuk minder, maar ik heb hem vandaag verkocht voor 40 euro. Tijd voor heavy rain die er ook nog ligt.
Jup, weet iemand trouwens waar ik de smilies kan vinden, sinds de nieuwe lay-out gebruik ik alleenquote:
Nee, ik blijf hier want vind het gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu ook opbokken uit dit topic
Tis geen groepje meer hoor, er is weliswaar een harde kern van een man of 6 maar bij de private matches joint er geregeld gewoon 20 man... Iedereen is welkom!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje jammer dat alle actieve mensen hier ook het groepje betreft die samen speelt en verder niemand word toegelaten, alles word genegeerd wat je hier zet.
je leest allerlei zinnen en opmerkingen waar je niks mee kan omdat je geen achtergrond kennis hebt wat erg storend is.
Maar goed nog maar een poging dan:
HOE KRIJG JE DIE GOUDEN CAMO?
Waarom heb je hem dan verkochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jup, weet iemand trouwens waar ik de smilies kan vinden, sinds de nieuwe lay-out gebruik ik alleenof
meer ken ik er niet
Dit is niet echt waar, die harde kern is duidelijk wel groter, maar lang niet iedereen is er altijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis geen groepje meer hoor, er is weliswaar een harde kern van een man of 6 maar bij de private matches joint er geregeld gewoon 20 man... Iedereen is welkom!
Ahaaa! Thx eindelijk gevonden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan verkocht![]()
Staan helemaal onderaan, onder het vakje waar je je post stypt
Ik versta onder harde kern de mensen die bijna elke avond online zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is niet echt waar, die harde kern is duidelijk wel groter, maar lang niet iedereen is er altijd
Het is voornamelijk allemaal import uit het MW2, daar speelden we al met dezelfde mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ahaaa! Thx eindelijk gevonden.
Ik heb hem verkocht omdat ik er geen tijd meer eigenlijk voor heb en zin. Ik zie geen nut in prestigen, want je krijgt eigenlijk alleen wat extra face paints die ik niet wil gebruiken en een wapen kleurtje erbij. En aangezien ik een trophy hoer ben, doe ik het hier niet voorEn ik heb ook geen zin meer in het feit dat als ik de vijand telkens flank ze gewoon 2 meter achter mij spawnen terwijl ik een killstreak van 8 of 9 heb.
Yes jij bent post tauchquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Fsmxi het volgende:
Wat, was ik post-Tauch? Dat kan ik mij heul niet herinneren!
Anyway, prestige gegaan. Bijna Famas unlocked, die ga ik ook maar eens goed proberen denk ik
Vanaf MW2 pas iig, toen we nog MW speelden kende ik je nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe ik er ingerold ben
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf MW2 pas iig, toen we nog MW speelden kende ik je nog niet
Omdat ik een break van een paar maanden met MW2 heb genomen word ik vergeten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Rossdale het volgende:
Het originele groepje van Tauch, Sold, Teun, Sommy, Mainframes, Edwinuss en mijzelf is behoorlijk uitgegroeid het laatste jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit groepje stamt van Modern Warfare 1 hequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat ik een break van een paar maanden met MW2 heb genomen word ik vergeten?
Tauch weet me tenminste op waarde te schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |