Bazenreactie.quote:
Alle topics in KLB die WEL hard lopen zijn evengoed heel specifieke klachten. Terwijl sommige van mijn KLB topics (met goede OP) geslot worden, wordt een topic waarin een of andere voetballer zich onterecht laat vallen, waarbij de tegenstander een rode kaart krijgt, supersnel volgebaggerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:27 schreef Jordy-B het volgende:
KLB is juist KLB weer. Dat KLB 1.0 was de zwaar verbaggerde slowchatversie van KLB. Met 2.0 wordt KLB weer wat teruggebracht naar de oude situatie.
Onzintopics kunnen vanuit KLB lekker terug naar onzin en de azijnzeikerds in Onzin kunnen weer hun ei kwijt in KLB.
Is inderdaad een beetje gebagger ja.quote:TS
Mensen die
Onterechte klacht.
Natuurlijk klopt het wat ik zeg, ik had dat topic bijna de hele dag gevolgt omdat je pareltjes van mods weinig tegekomt en toen zat het opeens in ONZ en daarna was het opeens dicht en toen weer in KLB en na een tijdje weer openquote:Op donderdag 2 december 2010 23:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooi topic, goed voorbeeld, maar als het klopt wat Drinky zegt staaft dat natuurlijk eerder de stelling van de users....dat het TE streng en TE saai is...
Maar nu wil ik precies ook zo'n Koozi. Ben normaal nochtans niet vatbaar voor vrouwelijke grillen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde hem ook al maken ware het niet dat ik net een ban achter m'n naam heb mogen noteren.
Zie je mij aan voor iemand die niet weet waar hij over praatquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als je net een ban hebt gehad, mag je geen topics openen ofzo
* JoepiePoepie heeft nog nooit een ban gehad.
Dus ik heb daar geen verstand van. Zelfs 0 notes, want ik gedraag me gewoon normaal.
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Zie je mij aan voor iemand die niet weet waar hij over praat? Gast, ik stond in Biogarde's kutuser lijstje oktober + officiele waarschuwing wegens zeuren over KLB2.0. Ik ben voor KLB wat de LsvB voor studenten is.
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de hand.
De mods zijn wel een tijdje overdreven streng geweest. Had zelf een ban van 2 weken voor het posten van een plaatje van Hitler. Weet nog steeds niet waarom.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de hand.
Hij is mijn kloontjequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?
Mensen die tegen zichzelf lullen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?

Jij mag dus niet aan mijn ballen zitten, viezerik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen die tegen zichzelf lullen...
Je bent te zacht geworden, Penisbaard. Je laat mensen die de [me]-tags gebruiken tegenwoordig al in je circle of trust.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
Je laat je trollen, waarde Skylark..
Jawel hoor, maar dan moet hij eerst zeggen dat hij van je houdtquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Jij mag dus niet aan mijn ballen zitten, viezerik.
Party pooperquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef
Penisbeertje
het volgende:
Je laat je trollen, waarde Skylark..
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent te zacht geworden, Penisbaard. Je laat mensen die de [me=Skylark.]-tags gebruiken tegenwoordig al in je circle of trust.
De naam alleen al klinkt honkytonkerig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.
Deze Godin die het Zanger Petro-artikel op Wikipedia heeft ingesproken vergelijken met die ONZer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De naam alleen al klinkt honkytonkerig.
Mannetjes? Terwijl je het eerst had over zuigen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.
Hee eh, 't is dat je geen foto van jezelf in je fotoboek hebt, anders zou ik je bevoodoo'en en astraal vernederen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Skylark. het volgende:
De naam alleen al klinkt honkytonkerig.
Moet jij niet je hersentumor die voor al jouw debiele reacties zorgt genezen met reiki? Of faal je zelfs in je eigen reiki?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannetjes? Terwijl je het eerst had over zuigen?
Verdacht hoor.
Ze is een dubbelspion, ze heeft het tegelijk op de verwijderlijst gezet. Dit heb je niet van mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze Godin die het Zanger Petro-artikel op Wikipedia heeft ingesproken vergelijken met die ONZer.
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgoudaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is een dubbelspion, ze heeft het tegelijk op de verwijderlijst gezet. Dit heb je niet van mij.
Die dus ook de gesproken versie van het Wikipedia-artikel van Zanger Petro verwijderd heeft. Met z'n jaloerse smoelwerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgouda
Die staat op de payroll van Hoogerbosch entertainment.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgouda
Dan wens ik je verder een fijne nacht toe, honkeytonkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Die staat op de payroll van Hoogerbosch entertainment.Maar ik stop nu, ik wil Niels3290329 z'n topic niet verpesten.
Moet jij niet een preventief ruimingspuitje krijgen tegen de varkenspest?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet jij niet je hersentumor die voor al jouw debiele reacties zorgt genezen met reiki? Of faal je zelfs in je eigen reiki?
hou je klopgeest alsjeblieft in je broek!quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:45 schreef Nikmans het volgende:
Verder krijgt iedereen die iets tegen Joepiepoepie heeft het met mij en mijn klopgeest aan de stok
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen Stevenmac26 als mod kan klb2.0 nog redden!
Deze waarheid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Willen we dit soms?! Willen we dat Ricko stopt met topics maken? IK DACHT HET NIET!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja inderdaadIk weet nog wel dat ik soms in samenwerking met anderen (de ananas, lyzio) soms wel een half uur bezig was om een topiek in elkaar te flansen
![]()
Maar waarom zou ik dat tegenwoordig doen? Dan wordt ie in ONZ gemieterd en dat zijn (waren) die topieks het niet waardGa ik een beetje dikke paints maken voor die debielen? Neen
al twee jaar niet meer
Ik mis zequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja inderdaadIk weet nog wel dat ik soms in samenwerking met anderen (de ananas, lyzio) soms wel een half uur bezig was om een topiek in elkaar te flansen
![]()
Maar waarom zou ik dat tegenwoordig doen? Dan wordt ie in ONZ gemieterd en dat zijn (waren) die topieks het niet waardGa ik een beetje dikke paints maken voor die debielen? Neen
al twee jaar niet meer
half uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
note +1quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het is wel jammer inderdaad dat die hyvesbashtopics minder voorkomen nu.
In plaats van dat je er dan zelf verandering in brengt... gewoon wat meer goeie topics in ONZ. Daar is niks mis mee. ONZ is juist het forum voor humor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
GC het subforum met de 1000 slowchats en ONZ het subforum met altijd dezelfde HAHA KEES KANKERKACHEL TIETEN BIER TIETEN PAINT HIER <WILLEKEURIGE AFBEELDING> HE MYRAELA WIL JE NEUKEN humor.Er is een gat gevallen die ONZ niet kan opvullen.
ONZ zal nooit kunnen worden wat KLB was. Tevens is ONZ niet het forum voor humor maar het forum voor kleuters.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef classpc het volgende:
[..]
In plaats van dat je er dan zelf verandering in brengt... gewoon wat meer goeie topics in ONZ. Daar is niks mis mee. ONZ is juist het forum voor humor.
KLB 1.0 liep gewoon uit de hand, er werd veel te veel gebaggerd op het laatst. Blijkbaar kan een KLB 1.0 tegenwoordig gewoon niet meer.
Nee dat is PUB al.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ONZ zal nooit kunnen worden wat KLB was. Tevens is ONZ niet het forum voor humor maar het forum voor kleuters.
Och beste classpc,... het is zoveel erger dan dat jij je ooit voor mogelijk kon houden, zo fucking veel erger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee dat is PUB al.
Je kunt er overigens zelf wat van maken. ONZ is echt niet zo erg als dat je het nu weergeeft.
Die waren geniaal man, echt vaak hardop gelachen achter de pc daarom. Nu zit half R&P in ons KLB te huilen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
al twee jaar niet meer
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef _Led_ het volgende:
Mensen die zich limiteren aan 1 subforum
quote:
stoker!quote:
Dit, precies dit, waerde Ricko. Al voor KLB2.0 (quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
al twee jaar niet meer
Zoiets heb ik al eens gedaan, dat leverde mij een maandban opquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef SeanFerdi het volgende:
We moeten gewoon een ander forum kapen, en daar een nieuw KLB van maken! ik stem voor OUD!
en we beginnen daar met pedobear topics...
Le KLB est mort, vive le OUD!
Jij had toch jailbait in OUD gepost?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al eens gedaan, dat leverde mij een maandban op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij had toch jailbait in OUD gepost?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik had mijn spuitende vleesmansch plaatje reagerend gequote op iemand die een pic liet zien van haar/zijn kind
Kom anders allemaal naar mijn vaste forumpje The Truth is in Here..., wantquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Zoiets heb ik al eens gedaan, dat leverde mij een maandban op
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik had mijn spuitende vleesmansch plaatje reagerend gequote op iemand die een pic liet zien van haar/zijn kind
link?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:21 schreef RickoKun het volgende:
Wat een mooie dag was datquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef 9611Niels het volgende:
Beste mensen,
Vandaag heb ik een belangrijke klacht. Het komt zelden voor dat ik een meer terechte klacht dan deze heb, dit topic komt dan ook recht uit mijn hart en ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen.
Het gaat over KLB 2.0.
Ik vind KLB 2.0 stom.
In dit topic zal ik trachten mijn aversie tegen KLB 2.0 uit te leggen, graag uw aandacht.
Het begin
19 augustus 2010 leek een normale dag te worden voor KLB. Klaagtopics over telefoons, ruzies, AP, je kent het wel. Maar toen, rond de klok van half 5, gebeurde er iets. Er werd een lemming geopend. En nog een. En nog een. Daar de moderators niet online waren, stond KLB binnen de kortste keren vol met lemmings van users als kutkabouter, Gijs-H, IceCreamm en _Led_. Wie? Geen idee.
[ afbeelding ]
Enfin, zulks gebeurt wekelijks in ONZ, waarna de topics geslot worden, af en toe wat users geband, en men gaat over tot de orde van de dag. Maar niet in KLB. Niet op 19 augustus. Drie kwartier na de lemmings viel het volgende in het banmeldtopic te lezen:
[..]
Een terechte actie van yvonne, daar er opgetreden moet worden tegen baggeraars die matige lemmings openen. En passant gingen er nog wat andere KLB'ers mee met de bantrein, kennelijk had yvonne haar dag niet.
Maar toen.
[ afbeelding ]
KLB, ons favoriete subforum, gesloten! Verwarring alom, topics werden her en der geopend, FOK! was in rep en roer. Uren later, om 10 over 8, postte yvonne een topic in MED.
[..]
Nu wisten we nog niks! Pas 2 dagen later, op zaterdag 21 augustus werd de Klaagbaak heropend, met nieuwe regels welteverstaan. Onbekend is hoeveel slachtoffers er in die 2 dagen zijn gevallen.
[..]
Geen hyvestopics meer? Geen plaatjes? Geen jailbait? De regels waren hard, keihard, maar er viel mee te leven.
De uitwerking
Daags nadat de Klaagbaak heropend werd, werd de verandering merkbaar. Door de moderatoren en administrators werd de term KLB 2.0 ingebracht. Termen als Klacht: werden verboden, je topic samenvatten mocht niet meer, geen ouderwets gezellige hyvestopics meer, geen plek voor users als Rickokun, Ensaf, afcajos en de hosselboys van de KLB SC.
Al gauw werd de verandering merkbaar. KLB werd saaier, met topics over het OV, dingen die stuk gaan en eten. De oude klaagbaak was inderdaad een tweede ONZ, maar dat was niet erg. De KLB hoefde niet serieus te zijn, iedereen wist dat je er kwam voor een lolletje op iets hoger niveau dan de onztopics, en niet voor serieuze klachten. Maar met KLB 2.0 werd dit wel geforceerd, waardoor de goede sfeer van weleer weg was. Er werden nieuwe mods aangesteld, harde mods die veel topics sluiten, waardoor de moderatie nog strenger werd. Dit werd laatst nog bevestigd door het vertrek van onze geliefde o.us.
Het probleem
Maar, zoals Martin Paap zou zeggen, had je een probleem? Ja! KLB is KLB niet meer. Het was altijd een plek waar ik graag kwam, om te lachen om de painttopics, videotopics, hyvestopics, of gewoon grappige topics. Maar daar is geen plaats meer voor in KLB 2.0. De klaagbaak moet serieus, enkel vanwege een akkefietje wat in ONZ wekelijk gebeurt. En de nieuwe users, de zogenoemde n00bs, die volgen gedwee met posts als
[ afbeelding ].
Het maakt me boos. Natuurlijk bezoek ik nog altijd de Klaagbaak, maar niet met het plezier van voorheen. Een serieuze klaagbak werkt niet. KLB was prima als tweede ONZ, je moet het niet serieus willen maken. Ik merk ook dat de users van weleer een voor een afhaken, nu hun geliefde subforum afdwaalt naar het rijk der serieuze subfora. Ik noem een C&H, ik noem een W&T, u begrijpt ongetwijfeld wat ik bedoel. Dit moeten we toch niet willen met de KLB? De paints, de hosselverhalen, de hyvestopics, ja zelfs de AP-topics, ik mis ze. Gisteren werd mijn gemis nog bevestigd door een hyvestopic, waarin foto's van mooiboys gepost werden ter ieders vermaak. Een mooi topic was het, ik en velen met mij genoten ervan. Onnodig om te zeggen dat dit topic niet voldeed aan de maatstaven van KLB 2.0, hetgeen een slotje van Symphonic opleverde. Dit is slechts een van de voorbeelden die mij nog elke dag doen inzien dat ik het oude KLB mis. Mijn hart huilt erom, iedere dag weer.
De samenvatting
die mag niet meer
Een stevige handdruk voor iedereen die mijn topic heeft gelezen, nu graag nog een reactie,
9611Niels
Graag zou ik willen afsluiten met een poll:
Poll: De klaagbaak
• 1.0 was beter
• Ik vind 2.0 fijner
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zeker, het begin van klb2.0quote:
Ow mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent een net meisje, in tegenstelling tot de meesten op fok. Jij bent zo'n beetje de Rapunzel van fok terwijl alle fokkers proberen in de toren der bagger te klimmen. Of zoiets.
?quote:
Ik stem voor, wat een goede paar uren waren dat toen je blauw wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |