De naam alleen al klinkt honkytonkerig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.
Deze Godin die het Zanger Petro-artikel op Wikipedia heeft ingesproken vergelijken met die ONZer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De naam alleen al klinkt honkytonkerig.
Mannetjes? Terwijl je het eerst had over zuigen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.
Hee eh, 't is dat je geen foto van jezelf in je fotoboek hebt, anders zou ik je bevoodoo'en en astraal vernederen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:12 schreef Skylark. het volgende:
De naam alleen al klinkt honkytonkerig.
Moet jij niet je hersentumor die voor al jouw debiele reacties zorgt genezen met reiki? Of faal je zelfs in je eigen reiki?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannetjes? Terwijl je het eerst had over zuigen?
Verdacht hoor.
Ze is een dubbelspion, ze heeft het tegelijk op de verwijderlijst gezet. Dit heb je niet van mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze Godin die het Zanger Petro-artikel op Wikipedia heeft ingesproken vergelijken met die ONZer.
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgoudaquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is een dubbelspion, ze heeft het tegelijk op de verwijderlijst gezet. Dit heb je niet van mij.
Die dus ook de gesproken versie van het Wikipedia-artikel van Zanger Petro verwijderd heeft. Met z'n jaloerse smoelwerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgouda
Die staat op de payroll van Hoogerbosch entertainment.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Johan Bos aka Johan Boogaardt van jbsoundgouda
Dan wens ik je verder een fijne nacht toe, honkeytonkquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Die staat op de payroll van Hoogerbosch entertainment.Maar ik stop nu, ik wil Niels3290329 z'n topic niet verpesten.
Moet jij niet een preventief ruimingspuitje krijgen tegen de varkenspest?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet jij niet je hersentumor die voor al jouw debiele reacties zorgt genezen met reiki? Of faal je zelfs in je eigen reiki?
hou je klopgeest alsjeblieft in je broek!quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:45 schreef Nikmans het volgende:
Verder krijgt iedereen die iets tegen Joepiepoepie heeft het met mij en mijn klopgeest aan de stok
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen Stevenmac26 als mod kan klb2.0 nog redden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |