Bazenreactie.quote:
Alle topics in KLB die WEL hard lopen zijn evengoed heel specifieke klachten. Terwijl sommige van mijn KLB topics (met goede OP) geslot worden, wordt een topic waarin een of andere voetballer zich onterecht laat vallen, waarbij de tegenstander een rode kaart krijgt, supersnel volgebaggerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:27 schreef Jordy-B het volgende:
KLB is juist KLB weer. Dat KLB 1.0 was de zwaar verbaggerde slowchatversie van KLB. Met 2.0 wordt KLB weer wat teruggebracht naar de oude situatie.
Onzintopics kunnen vanuit KLB lekker terug naar onzin en de azijnzeikerds in Onzin kunnen weer hun ei kwijt in KLB.
Is inderdaad een beetje gebagger ja.quote:TS
Mensen die
Onterechte klacht.
Natuurlijk klopt het wat ik zeg, ik had dat topic bijna de hele dag gevolgt omdat je pareltjes van mods weinig tegekomt en toen zat het opeens in ONZ en daarna was het opeens dicht en toen weer in KLB en na een tijdje weer openquote:Op donderdag 2 december 2010 23:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooi topic, goed voorbeeld, maar als het klopt wat Drinky zegt staaft dat natuurlijk eerder de stelling van de users....dat het TE streng en TE saai is...
Maar nu wil ik precies ook zo'n Koozi. Ben normaal nochtans niet vatbaar voor vrouwelijke grillen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde hem ook al maken ware het niet dat ik net een ban achter m'n naam heb mogen noteren.
Zie je mij aan voor iemand die niet weet waar hij over praatquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als je net een ban hebt gehad, mag je geen topics openen ofzo
* JoepiePoepie heeft nog nooit een ban gehad.
Dus ik heb daar geen verstand van. Zelfs 0 notes, want ik gedraag me gewoon normaal.
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Zie je mij aan voor iemand die niet weet waar hij over praat? Gast, ik stond in Biogarde's kutuser lijstje oktober + officiele waarschuwing wegens zeuren over KLB2.0. Ik ben voor KLB wat de LsvB voor studenten is.
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de hand.
De mods zijn wel een tijdje overdreven streng geweest. Had zelf een ban van 2 weken voor het posten van een plaatje van Hitler. Weet nog steeds niet waarom.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt je maar gewoon normaal te gedragen, dan is er niks aan de hand.
Hij is mijn kloontjequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?
Mensen die tegen zichzelf lullen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Okay nu is het leuk geweest, wie heeft voor dit stuk stront een profiel aangemaakt?

Jij mag dus niet aan mijn ballen zitten, viezerik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen die tegen zichzelf lullen...
Je bent te zacht geworden, Penisbaard. Je laat mensen die de [me]-tags gebruiken tegenwoordig al in je circle of trust.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
Je laat je trollen, waarde Skylark..
Jawel hoor, maar dan moet hij eerst zeggen dat hij van je houdtquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:07 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Jij mag dus niet aan mijn ballen zitten, viezerik.
Party pooperquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:06 schreef
Penisbeertje
het volgende:
Je laat je trollen, waarde Skylark..
JoepiePoepie is mijn spion in TRU en BNW. Mannetjes overal.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent te zacht geworden, Penisbaard. Je laat mensen die de [me=Skylark.]-tags gebruiken tegenwoordig al in je circle of trust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |