a) o.us is een marokkaan, en ik haalde hem er niet bijquote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn dan wel weer bagger. Vogeltjesdans altijd met zijn racistische onzin die altijd weer overal Marokkanen bij moet halen.
Hoi schoonheidquote:
Naar mijn weten is dat ook het doel. Maar dat snap ik alleen niet, want zo jagen ze gewoon users weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:29 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Helaas is dat waar. Ik kom er ook minder. Maar dat kan ook best het doel zijn toch? Er is wel minder gebagger van gekomen.
Verpest het topic nou niet man.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef SeanFerdi het volgende:
woei, ik zag m'n notes verspringen
Fair enough, maar is die kans op baggerreacties het waard om het topic dicht te gooien? Dit zijn wel juist de leuke topics, zonder dezen blijven er echt alleen nog maar saaie topics over m.b.t. het weer, het verkeer of het werkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat topic van Drinky kan best, maar daar zal dan strikt op gemod moeten worden, want het is een dunne scheidslijn tussen grappig meeposten en volbaggeren met oud klb 'grappen'.
Toch moest ik wel lachen om je post.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef SeanFerdi het volgende:
Verspringen? Hoeveel meter?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef SeanFerdi het volgende:
Wat eens te meer aangeeft dat KLB 2.0 gewoon te saai is, dit is m'n eerste sinds een lange tijd. terwijl ik ze vroeger bij bosjes kreeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef SeanFerdi het volgende:
Eens, en eigenlijk zijn het dan de kxt-users die het voor de rest verpesten...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Fair enough, maar is die kans op baggerreacties het waard om het topic dicht te gooien? Dit zijn wel juist de leuke topics, zonder dezen blijven er echt alleen nog maar saaie topics over m.b.t. het weer, het verkeer of het werk
Dus omdat jij een mod niet mag bashen is KLB niet leuk meer? Jij begrijpt er echt niks van hequote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Wat eens te meer aangeeft dat KLB 2.0 gewoon te saai is, dit is m'n eerste sinds een lange tijd. terwijl ik ze vroeger bij bosjes kreeg.
Het is gewoon niet leuk meer om te posten.
_Led_, één van mijn beste FOKvriendjesquote:
Verkeerde motivatie man, verkeerde motivatie.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Wat eens te meer aangeeft dat KLB 2.0 gewoon te saai is, dit is m'n eerste sinds een lange tijd. terwijl ik ze vroeger bij bosjes kreeg.
Nee dat denk ik niet, je kunt best topics openen met klachten die eigenlijk stompzinnig zijn, maar toch goed verwoord in een goede OP. Zie mijn topic van van de week bijv. [s]Vriendin[/s] Vrouw wil debiel sinterklaas cadeau.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Fair enough, maar is die kans op baggerreacties het waard om het topic dicht te gooien? Dit zijn wel juist de leuke topics, zonder dezen blijven er echt alleen nog maar saaie topics over m.b.t. het weer, het verkeer of het werk
Stuur maar even een PM om deze harde disharmonie voort te zetten.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
a) o.us is een marokkaan, en ik haalde hem er niet bij
b) je reageert weer eens zuur, als de zure oude lul die je bent
c) kap nou eindelijk eens met mijn in mijn leven proberen te penetreren, ik kan die geur niet verdragen
Wie was jij vroeger dan en waarom post je niet meer onder dat account?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
immortalsean, maar begon de naam stom te vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie was jij vroeger dan en waarom post je niet meer onder dat account?
Ik post nog wel onder dat account hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Adelante het volgende:
Wie was jij vroeger dan en waarom post je niet meer onder dat account?
Adelante.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, je kunt best topics openen met klachten die eigenlijk stompzinnig zijn, maar toch goed verwoord in een goede OP. Zie mijn topic van van de week bijv. [s]Vriendin[/s] Vrouw wil debiel sinterklaas cadeau.
KLB 1.0 werd op een gegeven moment topics openen om het topic openen, met OP's van één zin of een linkdump. Wat mij betreft kan er nog steeds over alles worden geklaagd en ook met her en der een paint of wat pics, maar als er maar tijd in wordt gestoken en niet direct uitlokt tot scheldpartijen richting TS of bepaalde bevolkingsgroepen.
Denk je dat wij albanezen zijn vergeten wat jullie serviers hebben gedaaan met ons ?? NEEEE !!! kom maa op vriend ! SHQIPTARRRR voor lifeee !!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur maar even een PM om deze harde disharmonie voort te zetten.
Of een forum als BAL (ballenbak). Waar alles mag en niets hoeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Zoals ik eerder al zei een KLB 1.5 is de oplossing. Een mooie balans tussen de twee. Maar mod-bashen mag niet gelijk staan met fun, want dat werkt niet, anarchie is gewoon chaos en niets meer of minder. KLB 1.5 kan er m.i. enkel komen door samenwerking, mod en users.
Ik krijg echt geen harde van je hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stuur maar even een PM om deze harde disharmonie voort te zetten.
Vergeet je niet dat dat jouw topic ook voor een (halve) dag was geslot nadat het eerst naar ONZ werd verplaatst?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, je kunt best topics openen met klachten die eigenlijk stompzinnig zijn, maar toch goed verwoord in een goede OP. Zie mijn topic van van de week bijv. [s]Vriendin[/s] Vrouw wil debiel sinterklaas cadeau.
KLB 1.0 werd op een gegeven moment topics openen om het topic openen, met OP's van één zin of een linkdump. Wat mij betreft kan er nog steeds over alles worden geklaagd en ook met her en der een paint of wat pics, maar als er maar tijd in wordt gestoken en niet direct uitlokt tot scheldpartijen richting TS of bepaalde bevolkingsgroepen.
Niet wat ik bedoel. Ik schrijf toch GEEN anarchie. Dat werkt niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of een forum als BAL (ballenbak). Waar alles mag en niets hoeft.
maar dan kunnen we wel alle anarchisten en ander hippie tuig bij elkaar harken en in één klap platnuken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Ik schrijf toch GEEN anarchie. Dat werkt niet.
Dan zouden ze de waarde van ONZ verliezen en zullen alle ONZ'ers veranderen naar BAL's. En omdat FOK! voornamelijk users trekt die baggeren oftewel in ONZ zitten, krijgen ze veel geld van reclamemakers. ONZ is nu al beroemd in de marketing wereld. BAL zou ONZ alleen maar boycotten en dan zou FOK dus een nieuwe reputatie moeten winnen in de marketing wereld.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of een forum als BAL (ballenbak). Waar alles mag en niets hoeft.
Mooi topic, goed voorbeeld, maar als het klopt wat Drinky zegt staaft dat natuurlijk eerder de stelling van de users....dat het TE streng en TE saai is...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bas en Aad zouden gouden tijden tegemoet gaan met een reclamecampagne daar...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dan zouden ze de waarde van ONZ verliezen en zullen alle ONZ'ers veranderen naar BAL's. En omdat FOK! voornamelijk users trekt die baggeren oftewel in ONZ zitten, krijgen ze veel geld van reclamemakers. ONZ is nu al beroemd in de marketing wereld. BAL zou ONZ alleen maar boycotten en dan zou FOK dus een nieuwe reputatie moeten winnen in de marketing wereld.
Ik denk ik schema's dus:quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Ik schrijf toch GEEN anarchie. Dat werkt niet.
Het is The Matrix, de users worden dom gehouden, en in strakke lijnen geschaapsherderd, zodat de Crew op hun levenslust kan teren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Wing het volgende:
KLB 2.0 is overigens maar een illusie, het zit in jullie hoofd
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Het is The Matrix, de users worden dom gehouden, en in strakke lijnen geschaapsherderd, zodat de Crew op hun levenslust kan teren.
Maak dan een subforum GEN (van geniaal) aan, waarin echt geniale/absurde klachten naar voren mogen komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Ben het met de klacht eens.
Het leuke van KLB vond ik eigenlijk voornamelijk die vergezochte klachten. En dat gedoe met klacht, subklacht en antiklacht had ook wel wat. Grappige samenvattingen van het topic. Juist die kanslozere topics waren geniaal.
Ligt maar net aan je definitie van geniaal. Lijkt me geen goed idee dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak dan een subforum GEN (van geniaal) aan, waarin echt geniale/absurde klachten naar voren mogen komen.
De behoefte is er, nu alleen nog een platform. En je geleidt er bagger mee.
idd, dat er alleen een sanibroyeur wordt gebruikt als de stront echt te hard wordt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van geniaal. Lijkt me geen goed idee dit.
En die bagger was soms ook wel grappig als het niet te veel werd.
Definieer geniaal. Definieer goed. Definieer bagger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van geniaal. Lijkt me geen goed idee dit.
En die bagger was soms ook wel grappig als het niet te veel werd.
Bagger is net als drugs?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Definieer geniaal. Definieer goed. Definieer bagger.
Nu ligt er alleen maar een arbitraire, onderbuik-achtige grens op basis waarvan een topic al dan niet gesloten wordt en de betreffende user evnetueel gesanctioneerd wordt met een ban. Maak een "alles mag niets hoeft" platform en laat ze daar helemaal los gaan. Laat de klootzakken daar maar naar toe gaan.
Bagger is net als drugs, iedereen wil het, bestrijden werkt niet en uiteindelijk ontkom je niet aan legaliseren.
Ja, als je nou even gelezen had had je gezien dat ik ook met het probleem zit over de definitie van die termen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Definieer geniaal. Definieer goed. Definieer bagger.
Nu ligt er alleen maar een arbitraire, onderbuik-achtige grens op basis waarvan een topic al dan niet gesloten wordt en de betreffende user evnetueel gesanctioneerd wordt met een ban. Maak een "alles mag niets hoeft" platform en laat ze daar helemaal los gaan. Laat de klootzakken daar maar naar toe gaan.
Bagger is net als drugs, iedereen wil het, bestrijden werkt niet en uiteindelijk ontkom je niet aan legaliseren.
Maar die grens zul je nooit hard krijgen en die is aan de mods. Wat we wel kunnen stellen is dat hij wat lager zou moeten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van geniaal.
ga je me nu vertellen dat als je een tubgirl ziet, je zelf niet die warme substantie over je tanden zou willen voelen lopen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bagger is net als drugs?Iedereen wil het?
Ik niet man.
Klopt, maar jij bent een net meisje, in tegenstelling tot de meesten op fok. Jij bent zo'n beetje de Rapunzel van fok terwijl alle fokkers proberen in de toren der bagger te klimmen. Of zoiets.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bagger is net als drugs?Iedereen wil het?
Ik niet man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |