Kijk, adelante is als goed voorbeeld afgelopen jaar in het huwelijksbootje gestapt en nu de wittebroodsweken (of hoe dat hier in NL ook heet) wel ongeveer voorbij zijn, komt mevrouw A. met de volgende wens:
"Oeh voor Sinterklaas hoef je niet iets duur te kopen voor mij hoor (uhuh
) maar ik heb wel van een vriendin (die schele dikke zeker
) een enorrrrrrm goede tip gekregen. Ik heb maar één ding op mijn verlanglijstje: een Koozzzi" Een wat???? Nou een Koozzzi dus, een rol schuimrubber met een verwarmingselement.
![koozzivalentijn.jpg]()
Dat na een half jaar huwelijk je als man je vrouwtje niet meer zelf warm kunt houden, maar daar een rubberen rol voor nodig hebt

Maar goed, liefdevol als ik ben, probeer ik zo'n ding te bemachtigen en dat doe je niet in een winkel, want inlegkruisjes shopt ze ook maar lekker zelf, nee dat doe je online via de website van die toko.
Mijn god, daar staat een promo filmpje op....

Niet te zuinig

!!1231112!!!!
Gerda (type ik schuif die hele koozzzi zo naar binnen, want naast m'n drie katten likt niemand me) probeert aan een chickie de voordelen uit te leggen. En dan niet een beetje overdreven... Neeeeee, alle remmen gaan los en alle cliche's kunnen plots weer!
Zo dit moest ik even kwijt:
* mevrouw A. wil een debiel cadeau voor Sinterklaas

*
* Adelante is gekrenkt in trots want schuimrubber kussen krijgt straks meer aandacht 
* Gerda van
www.koozzzi.nl maakt mijn dag weer goed
[ Bericht 0% gewijzigd door Adelante op 28-11-2010 23:44:45 ]